Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 juli 2018 om 10:45
vrijdag 27 juli 2018 om 10:46
Dat is een heel verschil idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 27 juli 2018 om 10:46
Wat raar, als ik op die klik dan krijg ik ook die met die thermometer.Pipistrello schreef: ↑27-07-2018 09:45Ik vind heel veel stom hier en de misselijke smiley is er ook één van ja.
Maar zo moet ie:![]()
vrijdag 27 juli 2018 om 10:48
vrijdag 27 juli 2018 om 10:48
vrijdag 27 juli 2018 om 10:51
Deze heb ik gekopieerd uit de quote van PipoPipistrello schreef: ↑27-07-2018 09:45Ik vind heel veel stom hier en de misselijke smiley is er ook één van ja.
Maar zo moet ie:![]()

Hier op precies dezelfde smiley gedrukt als hierboven:
ze heten beiden ‘sick’, vreemd
enn wijzigde dit bericht op 27-07-2018 10:52
19.04% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 27 juli 2018 om 10:58
Hier natuurlijk.
Een warm welkom, het gaat tenslotte over kleurtjes en smileys.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 27 juli 2018 om 11:49
schattigmeisje schreef: ↑27-07-2018 11:36Goedemorgen! Ik was gisteren helemaal weg gesmolten. Vandaag gaat dat waarschijnlijk ook weer gebeuren.
Maar nu heb ik in ieder geval wel weer het napraattopic in mijn lijstje staan![]()
Hoe ben je dan weer herrezen?
vrijdag 27 juli 2018 om 12:31
Ik ook.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑27-07-2018 12:30Die gebruik ik als ik vind dat iemand iets heel belachelijks gepost heeft. Soort van koekkoek zeggen.
vrijdag 27 juli 2018 om 12:59
Het moderatortopic is bedoeld voor verzoeken aan en mededelingen van de moderators, al het andere (dus ook vragen over het beleid en dergelijke) is off-topic en dus niet toegestaan. Dit doen ze om het topic overzichtelijk te houden voor de moderators. Helaas wordt er veel gechat, waardoor verzoeken soms over het hoofd worden gezien.
P.S. Was dit serieus genoeg?