Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ergens op het internet staat vast wel dat ik een totaal verknipte mafkees ben.
Jullie mogen dat dus allemaal ook schrijven hier, want viva heeft geen eigen waarden en normen.
Toch fijn om te weten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
27-07-2018 19:31
Gaat het echt wel goed met je?
Je bent normaal gesproken zo goed in de forumadministratie.
:?:

Zie je maar weer dat zelfs jij je kan vergissen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
27-07-2018 19:31
Gaat het echt wel goed met je?
Je bent normaal gesproken zo goed in de forumadministratie.
En toch heeft Missie gelijk ;-D
schattigmeisje schreef:
27-07-2018 18:21
Man heeft me vanmorgen vol gegooid met water, en toen ging het weer een beetje. :-P
Je man heeft je nat gemaakt vanochtend .. ja daar knap je wel van op. :biggrin:
lise1985 schreef:
27-07-2018 18:02
Ik geloof niet dat Kia een juun is, maar ik denk dat ze het wel leuk vindt dat ze ervan verdacht wordt.
Ze is echt van vele, zo niet alle markten thuis, het zou zomaar kunnen hoor :whistle:

En inderdaad ja :D
missie_m schreef:
27-07-2018 19:18
Impala een weekban????? :nut: Ze heeft volgens mij niet eens een 24 of 48 uursban gehad.

Waarschijnlijk is het dan een 24-uurs ban gekoppeld aan persoonlijke relativiteit. Als ze hier maar even aan het posten is lijkt het soms ook een eeuwigheid voordat het weer voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
27-07-2018 18:00
Maar als ze wel juun zou zijn en ze gebruikt de info die ze als juun in kan zien om privé te gaan zitten mailen dan zou ze ook iets doen wat niet mag toch?
Nope. Ik ben best thuis in de AVG. Met een account teken je voor veel meer dan je denkt. En een Juun geen toegang geven tot het mailadres (onzin@gemail) wil zeggen dat juuns niets mogen behalve 'echte' molds benaderen. Neuh. Juuns mogen echt wel waarschuwingsmails sturen.
Ik heb niet zo'n alu hoedje. Voor mij is Kia gewoon een forummer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nou dan flikker ik mijn AVG certificaat maar in de prullenbak.

Als ik tijdens mijn werk een mailadres opzoek van een klant om dat mailadres vervolgens te gaan gebruiken om privé te gaan mailen krijg ik toch echt een heel serieus probleem met mijn werkgever (mocht die daar achter komen)
Dat is écht niet oké (bij ons)
Oudblond schreef:
27-07-2018 20:06
Nope. Ik ben best thuis in de AVG. Met een account teken je voor veel meer dan je denkt. En een Juun geen toegang geven tot het mailadres (onzin@gemail) wil zeggen dat juuns niets mogen behalve 'echte' molds benaderen. Neuh. Juuns mogen echt wel waarschuwingsmails sturen.
Ik heb niet zo'n alu hoedje. Voor mij is Kia gewoon een forummer.
Dat mogen ze niet.
Is een tijdje geleden door de mod uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn weer-app meldt: morgen 14 graden kouder in Haarlem.

:jump:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
27-07-2018 20:14
Mijn weer-app meldt: morgen 14 graden kouder in Haarlem.

:jump:
Bij mij ook :yes:
KyloRen schreef:
27-07-2018 19:43
En toch heeft Missie gelijk ;-D
Zou het mogelijk kunnen zijn dat ze nog een account heeft lopen? Vele hebben meerdere accounts.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
27-07-2018 20:21
Zou het mogelijk kunnen zijn dat ze nog een account heeft lopen? Vele hebben meerdere accounts.
Dat zou kunnen, natuurlijk. Al denk ik het zelf eerlijk gezegd niet, maar ik heb raardere dingen gezien hier ;-D
Solomio schreef:
27-07-2018 20:14
Mijn weer-app meldt: morgen 14 graden kouder in Haarlem.

:jump:
IK hyper met je mee! :blob:
shifty schreef:
27-07-2018 19:53
Waarschijnlijk is het dan een 24-uurs ban gekoppeld aan persoonlijke relativiteit. Als ze hier maar even aan het posten is lijkt het soms ook een eeuwigheid voordat het weer voorbij is.
Sorry, ik begrijp dit stukje niet. Wat bedoel je?
KyloRen schreef:
27-07-2018 20:28
Dat zou kunnen, natuurlijk. Al denk ik het zelf eerlijk gezegd niet, maar ik heb raardere dingen gezien hier ;-D
Bijvoorbeeld dat Meds een 48 uur ban heeft en gewoon kan posten :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Eerst zien, dan geloven. Volgens mij gaat het hier nooit meer regenen. NOOIT meer.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
27-07-2018 20:31
Eerst zien, dan geloven. Volgens mij gaat het hier nooit meer regenen. NOOIT meer.
:'( :hug:
Iets raars: volgens het bantopic heb ik een ban. Vanwege twee regels in het topic van de vrouw van de man van de fuchsiakweker. Ik vroeg haar waarom ze niet door had gevraagd over het evenement. Daar werd To pissig om en vervolgens kwam het paard hinneken dat TO mij onder de negeer moest zetten. Ja zegt TO dat ga ik doen, ik ga je lekker negeren. Waarop ik zei: maar je deed het niet. Afijn dat was te provocerend en daarom heb ik nu 48 uur denk ik. Maar ik ben nog steeds op vrije voeten. Afijn dit topic is een staftopic, kijk uit. Ik zal er zo wel afgegooid worden en deze kan weer in de boekjes.

Vaarwel.
Heb je echt daarom een ban gekregen?
Is Paard ook een Juun? :O
Ik hoop dat dit net zo'n korte hype is als de AVG-anonimisatie-gekte
8102 schreef:
27-07-2018 20:40
Heb je echt daarom een ban gekregen?
Ja. Ik vroeg aan TO waarom ze niet doorvroeg over het event als hij dat al had aangegeven.
Dat was tegen het zere been. Toen zei ik maar dan moet je het event ook niet gebruiken om te bewijzen dat je man slecht is.
Toen zei zij, (op advies van het paard) ik reageer niet op jou
toen zei ik: maar je deed het toch.
Pats Ban
Alle reacties Link kopieren
@ Shifty: :proud:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
S-Meds schreef:
27-07-2018 20:44
Ja. Ik vroeg aan TO waarom ze niet doorvroeg over het event als hij dat al had aangegeven.
Dat was tegen het zere been. Toen zei ik maar dan moet je het event ook niet gebruiken om te bewijzen dat je man slecht is.
Toen zei zij, (op advies van het paard) ik reageer niet op jou
toen zei ik: maar je deed het toch.
Pats Ban
Ik heb het allemaal gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven