Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Tevens TVP
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
alkemade schreef:
29-08-2018 21:21
Oeh en dat ruim na half negen.
I know, waar je mee omgaat wordt je mee besmet enseau. @(
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Deze is beter

Afbeelding
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
29-08-2018 21:50
Deze is beter

Afbeelding
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
bethweeter schreef:
28-08-2018 23:02
Het is een mooi voornemen van ze. Ik denk wel dat het bij een voornemen blijft.
dat was een loze kreet
Oei, ik ben gewoon een paar dagen niet op het forum geweest! En ik had niet eens een ban.

Afbeelding

(En ook hier weer TVP)
Alle reacties Link kopieren
Nou, de update van de CM zegt weer eens precies niks. Gemiep over goedkeuring van berichten en dat is het.

Joehoe en al die andere bugs dan die al eeuwen op de plank liggen te verstoffen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Feedback is van harte welkom. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
30-08-2018 12:03
Nou, de update van de CM zegt weer eens precies niks. Gemiep over goedkeuring van berichten en dat is het.

Joehoe en al die andere bugs dan die al eeuwen op de plank liggen te verstoffen?
Daar gaat echt niks meer mee gebeuren.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie begrijpen dat deze nieuwe manier van werken voor ons ook een test is. We doen ons best het voor zowel jullie als voor ons zo goed mogelijk werkbaar te maken. Feedback is natuurlijk van harte welkom.

En waar moet je die feedback dan neerzetten? O_O
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
30-08-2018 12:17

En waar moet je die feedback dan neerzetten? O_O
Maakt niet uit, er wordt toch niks mee gedaan. Ik geloof dat zo'n beetje iedereen al meerdere malen over van alles feedback heeft gegeven, hier, in het CM topic, in het bugtopic etc. Ze wachten gewoon tot de storm weer is gaan liggen en komen over een paar maanden met iets "geweldigs" wat door één van de leden al lang geleden is geopperd.
Ze zijn gestopt met the Big Bang Theory, na de 12 serie waar ze nu mee bezig zijn komt er geen nieuwe afleveringen meer. :cry:
Wilhetnietweten schreef:
30-08-2018 15:06
Maakt niet uit, er wordt toch niks mee gedaan. Ik geloof dat zo'n beetje iedereen al meerdere malen over van alles feedback heeft gegeven, hier, in het CM topic, in het bugtopic etc. Ze wachten gewoon tot de storm weer is gaan liggen en komen over een paar maanden met iets "geweldigs" wat door één van de leden al lang geleden is geopperd.

Het irriteert me echt bovenmatig, het negeren, het random wissen als de mod van dienst daar zin in heeft, het geheimzinnige gedoe en het weigeren om in gesprek te gaan met de forummers.
Onprofessioneel zooitje. En qua onzichtbaarheid spant deze CM volgens mij wel de kroon.
TanteBedelia schreef:
30-08-2018 15:08
Ze zijn gestopt met the Big Bang Theory, na de 12 serie waar ze nu mee bezig zijn komt er geen nieuwe afleveringen meer. :cry:
Wat jammer!
En natuurlijk houden ze het erin, die berichten goedkeuren. Maar met de dingen die aangedragen worden doen ze niets ... Of dus half, zoals hiermee, die berichten goedkeuren terwijl het topic er wel staat. Alsof de buitenlandse spammerds gaan reageren in plaats van honderden nieuwe topics aan te maken.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
30-08-2018 15:09
Het irriteert me echt bovenmatig, het negeren, het random wissen als de mod van dienst daar zin in heeft, het geheimzinnige gedoe en het weigeren om in gesprek te gaan met de forummers.
Onprofessioneel zooitje. En qua onzichtbaarheid spant deze CM volgens mij wel de kroon.
Eens!
...
yasmijn schreef:
30-08-2018 12:17
Ik hoop dat jullie begrijpen dat deze nieuwe manier van werken voor ons ook een test is. We doen ons best het voor zowel jullie als voor ons zo goed mogelijk werkbaar te maken. Feedback is natuurlijk van harte welkom.

En waar moet je die feedback dan neerzetten? O_O
Op de mail.
ik vraag me af hoe lang die vrijwillige junioren nog achter deze wanboel staan. Je doet iets vrijwillig waarvoor dankzij de betaalde kracht elk draagvlak in de community aan het verdwijnen is
S-Meds schreef:
30-08-2018 17:29
ik vraag me af hoe lang die vrijwillige junioren nog achter deze wanboel staan. Je doet iets vrijwillig waarvoor dankzij de betaalde kracht elk draagvlak in de community aan het verdwijnen is

Ja precies.
Ik had het stafje allang in de ring gekwakt, met dit modteam zou ik niet geassocieerd willen worden.
Ook de juuns zie ik nauwelijks trouwens.
Macaroni :cheer2:
Kip madras zonder kip :cheer2:
Pipistrello schreef:
30-08-2018 18:46
Kip madras zonder kip :cheer2:
:HA:
Waarom kom ik toch op die Actueel pijler :facepalm: (en waarom kan ik me soms zo slecht uitdrukken).
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen....oh nee dat gaat niet om 19.30 savonds...ben ik een paar dagen weggeweest lees ik terug en reageer, is het in het vorige topic..maar niet veel gemist zie ik.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
30-08-2018 19:17
Waarom kom ik toch op die Actueel pijler :facepalm: (en waarom kan ik me soms zo slecht uitdrukken).
Ach joh valt toch wel mee?
Ik maakte een redelijk domme opmerking die helaas ook nog eens 2 X is gequote :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven