Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:05
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:09
Als in distels of als in herrie?vrouwjagersma schreef: ↑28-08-2018 22:05Als mijn tentbuurman nog langer zemelt over prikkels bij het zwembad neem ik het in overweging. Voor hem, dan. Prikkels bij een campingzwembad. Vlaflip.
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:13
Mijn toetsenbord doet dat zelf. Die dingen worden ook steeds slimmer.Pipistrello schreef: ↑28-08-2018 22:03Nou!
En die arme FV die zichzelf niet kan verweren en altijd lief en begrijpend is.
Ik snap niet hoe je het je toetsenbord uit kreeg Solo. Foei.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:30
Dit. Ik ben al een half uur aan het refreshen.ThunderassMan schreef: ↑28-08-2018 20:50Ik vind het maar niks dat de mod-van-dienst geen afsluitende post, met verwijzing naar nieuw napraat, meer plaatst.
Zeer waarschijnlijk mogen ze pas later in de ochtend beginnen, want ze functioneren niet.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:31
Serieus? Dat lees ik dus echt niet.Dana schreef: ↑28-08-2018 21:01Wat een belachelijk gekat op Fash, in het vorige topic. Nina, lees je eigen post nog even en dan ook die van FV. Ze zegt juist dat Blondie NIET psychisch-niet-helemaal-in-orde is. Hoe kun jij daar nou iets anders in lezen?
En die post van Solo kan ik ook met geen mogelijkheid anders lezen dan een snoeiharde, beledigende op-de-man.
Raar sfeertje hangt hier.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:41
Dus goed dat je nog even gemeld hebt dat het ongepast is al dat voortdurende gekat of FV. Wat natuurlijk totaal geen oorzaak heeft. Of zoals ze het zelf zegt: "het irriteert me mateloos dat mensen bewust mijn mening gaan zitten verdraaien of een heel hysterisch drama gaan schoppen dat ik ze zogenaamd zo zou aanvallen of iets gemeens gezegd zou hebben terwijl dat helemaal niet zo is". En zo is het natuurlijk ook gewoon. Totaal ongepast al die mensen die dat vinden. Telkens weer. Nogal. Dus. Reeds.
Ben jij ook zo aan het zoeken naar de gemeenschappelijke factor waar dat nou aan zou kunnen liggen?
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 28-08-2018 22:53
0.18% gewijzigd
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:42
Wijziging van 3 maanden geleden.....
David Dunning
David Dunning
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:52
Klinkt als een ex van mijn moeder. Maar moet dan een reïncarnatie zijn.vrouwjagersma schreef: ↑28-08-2018 22:05Als mijn tentbuurman nog langer zemelt over prikkels bij het zwembad neem ik het in overweging. Voor hem, dan. Prikkels bij een campingzwembad. Vlaflip.
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:55
Ja-nee, ik heb alleen rakija! En whisky's, maar daar ging het niet over. Ik heb een kat op schoot, dus ben irl veroordeeld tot rode-wijn-zonder-iets-erbij.strikjemetstippels schreef: ↑28-08-2018 21:46Doe maar sljivovica als je toch aan het schenken bent
(in werkelijkheid zit ik braaf aan de water)
dinsdag 28 augustus 2018 om 22:59
Heb je zo'n behoefte aan negativiteit?
David Dunning
David Dunning