Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lekker voor je.
dat er dan mensen zij die tegen Suzy zeggen. goh interessant vertel daar eens wat meer over
S-Meds schreef:
09-09-2018 01:39
dat er dan mensen zij die tegen Suzy zeggen. goh interessant vertel daar eens wat meer over
:HA:
S-Meds schreef:
09-09-2018 01:39

Sorry .. ik kan het soms niet laten.

Maar dat ze:
a. zelf vraagt om haar quotes te verwijderen omdat het onleesbaar wordt.
b. zelfs mods haar quotes verwijderen omdat het onleesbaar wordt.
shifty schreef:
09-09-2018 10:26
Sorry .. ik kan het soms niet laten.

Maar dat ze:
a. zelf vraagt om haar quotes te verwijderen omdat het onleesbaar wordt.
b. zelfs mods haar quotes verwijderen omdat het onleesbaar wordt.
maar een ander meende het serieus
S-Meds schreef:
09-09-2018 10:38
maar een ander meende het serieus

En die kreeg zo'n lap terug dat ze alleen nog maar kon zeggen 'dat is veel info'... :proud:
Door haar laatste reactie vroeg ik me af of ze echt serieus was of niet.
Het 'probleem' is dat er altijd wel iemand, meestal de TO, na de eerste lap tekst zegt 'dankjewel Suzy, daar heb ik echt wat aan'.
Marana-- schreef:
09-09-2018 10:54
Het 'probleem' is dat er altijd wel iemand, meestal de TO, na de eerste lap tekst zegt 'dankjewel Suzy, daar heb ik echt wat aan'.

En als dat nu zo is? Wat is dan het probleem.
Dat er mensen zijn die zich ergeren aan haar lange epistels betekent niet dat ze niet van waarde zijn voor anderen.
Tuurlijk, een topic openen of je een bitch bent geworden en als je dan geen veren in je reet krijgt het als gesloten beschouwen. Beetje hardleers wel.
Geeft juist aan dat ze geen bitch is.. anders had ze er totaal niet op gereageerd.

Het harde roepen ; ik ben zo hard, niet empatisch enz enz vind ik sneu. Heb het gevoel dat ze half nog niet zo ver is als dat ze denkt..
Nou ja.. dat dus..
Ik zie het toch anders.

Zonder groot drama gewoon netjes stoppen met je te laten afkraken door mensen die vervolgens ook nog van alles van je eisen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Head* schreef:
09-09-2018 11:03
Dat er mensen zijn die zich ergeren aan haar lange epistels betekent niet dat ze niet van waarde zijn voor anderen.

Daarom stond probleem ook tussen aanhalingstekens. Het is prima als iemand er iets aan heeft, maar voor wie zich ergert aan de lange stukken is het teveel scrollwerk.
bloosje schreef:
09-09-2018 11:12
Geeft juist aan dat ze geen bitch is.. anders had ze er totaal niet op gereageerd.

Het harde roepen ; ik ben zo hard, niet empatisch enz enz vind ik sneu. Heb het gevoel dat ze half nog niet zo ver is als dat ze denkt..

Ik denk dat ze moet leren haar aandacht niet op een forum te halen.
feow schreef:
09-09-2018 11:14
Ik zie het toch anders.

Zonder groot drama gewoon netjes stoppen met je te laten afkraken door mensen die vervolgens ook nog van alles van je eisen.

Precies. Een paar jaar geleden was het veel meer drama geweest na de reacties op de eerste twee pagina's, nu doet ze het gewoon prima. Typisch dat juist daar van alles geeist wordt.
the_Wicked_Witch schreef:
09-09-2018 11:15

Stop dan gewoon met reageren op haar. Klaar. Zij geen aandacht jij geen ergernis.
09-09-2018 11:15
Ik denk dat jij haar dit op dit forum moet leren.
Of toch niet?

En als ze dat zelf niet wil, mag ze dan die wijze les naast zich neerleggen en verder gedram negeren?
Of moet ze naar je wijze les luisteren en minder forummen en daardoor minder tijd hebben om op het gedram te reageren?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
09-09-2018 11:08
Tuurlijk, een topic openen of je een bitch bent geworden en als je dan geen veren in je reet krijgt het als gesloten beschouwen. Beetje hardleers wel.
Ik was niet op zoek maar veren, dan had ik wel een andere topic geopend. Ik reageer namelijk niet op verwijtende afkrakende reacties.
feow schreef:
Ik zie het toch anders.

Dit!
Marana-- schreef:
Daarom stond probleem ook tussen aanhalingstekens. Het is prima als iemand er iets aan heeft, maar voor wie zich ergert aan de lange stukken is het teveel scrollwerk.
Ja, veel scrollen is het wel, dat ben ik met je eens. :)
Head* schreef:
09-09-2018 11:03

Ik zie het meer als onnozel dan als een probleem. Het is ook vrijwel iedere keer hetzelfde geratel met veel voors en tegens en heens en weers. Daar vind iemand altijd wel ergens 'herkenning' in.

Het is alsof iemand tijdens een goed gesprek ineens een speech gaat houden; iedereen houdt even z'n mond dicht, wacht tot de speech voorbij is, om na een kort applausje (ze deed zo haar best) weer verder te gaan met het gesprek.
shifty schreef:
09-09-2018 12:59
Ik zie het meer als onnozel dan als een probleem. Het is ook vrijwel iedere keer hetzelfde geratel met veel voors en tegens en heens en weers. Daar vind iemand altijd wel ergens 'herkenning' in.

Het is alsof iemand tijdens een goed gesprek ineens een speech gaat houden; iedereen houdt even z'n mond dicht, wacht tot de speech voorbij is, om na een kort applausje (ze deed zo haar best) weer verder te gaan met het gesprek.
Gewoon op negeer zetten,s heelt scrollen.
Kan, maar is voor mij geen optie.
Nou Nem,
Ik moet me altijd echt heel erg inhouden om niet te quoten hoor!

Gewoon omdat ik een slecht mens ben die voortdurend poogt om heus niet zo slecht te zijn. Dus dan vind ik quoten best nietzoerg én enorm grappig omdat zoveel mensen het zo erg vinden.
feow schreef:
09-09-2018 13:14
Nou Nem,
Ik moet me altijd echt heel erg inhouden om niet te quoten hoor!

Gewoon omdat ik een slecht mens ben die voortdurend poogt om heus niet zo slecht te zijn. Dus dan vind ik quoten best nietzoerg én enorm grappig omdat zoveel mensen het zo erg vinden.

Dat hebben we dan toch mooi met elkaar gemeen :applause:
shifty schreef:
09-09-2018 13:29
Dat hebben we dan toch mooi met elkaar gemeen :applause:
Zeg me dat je niet van de Beatles houdt.
(Pas op, dit is een strikvraag)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven