Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 11 oktober 2018 om 23:28
Als je met firefox als browser werkt, kan je een hoofdwachtwoord instellen. Die tik je in als je de browser start en al je andere wachtwoorden zitten daar veilig achter.
In opties aangeven dat je de vraag wil krijgen 'wachtwoord onthouden?'. Ik zet het niet automatisch op 'ja' omdat ik wil kiezen vanwege veiligheid welke wel en niet worden onthouden. Alle browsers kunnen werken met een hoofdwachtwoord, maar het schijnt dat firefox de enige is waarbij de techniek vergelijkbaar veilig is als met een password-manager.
Als je netjes overal een ander wachtwoord gebruikt, is het natuurlijk niet makkelijk te onthouden. > dit als antwoord op de vraag: kan je het niet onthouden?
In opties aangeven dat je de vraag wil krijgen 'wachtwoord onthouden?'. Ik zet het niet automatisch op 'ja' omdat ik wil kiezen vanwege veiligheid welke wel en niet worden onthouden. Alle browsers kunnen werken met een hoofdwachtwoord, maar het schijnt dat firefox de enige is waarbij de techniek vergelijkbaar veilig is als met een password-manager.
Als je netjes overal een ander wachtwoord gebruikt, is het natuurlijk niet makkelijk te onthouden. > dit als antwoord op de vraag: kan je het niet onthouden?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

vrijdag 12 oktober 2018 om 00:07
Ik kreeg de tip van iemand om iets te doen met een liedje.
Achter elke deur die ik open doe, doe jij een andere deur weer dicht maakt het wachtwoord: Aeddioddjeadwd 1
(Eerste letters)
Wachtwoord voor iets anders worden dan de eerste letters van de volgende zin
Ezbjvnwemdetvdso 1
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:13
feow schreef: ↑12-10-2018 00:07Ik kreeg de tip van iemand om iets te doen met een liedje.
Achter elke deur die ik open doe, doe jij een andere deur weer dicht maakt het wachtwoord: Aeddioddjeadwd 1
(Eerste letters)
Ezbjvnwemdetvdso 1

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 12 oktober 2018 om 00:17

vrijdag 12 oktober 2018 om 00:42
Dat heb ik ook geprobeerd. Maar dan weet ik niet meer welk liedje ik waar gebruikt heb.feow schreef: ↑12-10-2018 00:07Ik kreeg de tip van iemand om iets te doen met een liedje.
(Eerste letters)
Ezbjvnwemdetvdso 1

vrijdag 12 oktober 2018 om 00:43
Dit heb ik een aantal maanden al gemeld. Geen respons.

vrijdag 12 oktober 2018 om 01:43
Daarom moet je sommige mensen ook gewoon onder de negeer zetten. Wordt het forum ineens een stuk vrolijker van.
vrijdag 12 oktober 2018 om 07:24

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 12 oktober 2018 om 18:20
Die lees meer verspringt steeds bij mij. Heel naar!

vrijdag 12 oktober 2018 om 20:28
Bij mij ook. Er is duidelijk recent wat veranderd. Lees-ook blijft niet meer weg en verspringt. Daarnaast breken er ineens allerlei reclames door mijn adblocker. De hele site springt bij mij alle kanten op. Ik moet eerst een halve minuut wachten na het openen van elke pagina tot alles op z'n plek staat.

vrijdag 12 oktober 2018 om 20:30
Dit heb ik allemaal al een tijdje.shifty schreef: ↑12-10-2018 20:28Bij mij ook. Er is duidelijk recent wat veranderd. Lees-ook blijft niet meer weg en verspringt. Daarnaast breken er ineens allerlei reclames door mijn adblocker. De hele site springt bij mij alle kanten op. Ik moet eerst een halve minuut wachten na het openen van elke pagina tot alles op z'n plek staat.
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:35
Bij mij crasht m'n adblocker vaak op viva. Zegt ook wat over de hoeveelheid reclame op dit forum.shifty schreef: ↑12-10-2018 20:28Bij mij ook. Er is duidelijk recent wat veranderd. Lees-ook blijft niet meer weg en verspringt. Daarnaast breken er ineens allerlei reclames door mijn adblocker. De hele site springt bij mij alle kanten op. Ik moet eerst een halve minuut wachten na het openen van elke pagina tot alles op z'n plek staat.
¡Apagando las luces!

vrijdag 12 oktober 2018 om 21:33
Nee, want tegen de tijd dat die kaastube leeg is ben ik al kotsmisselijk.

Maar volgens mij is dat gewoon een marketingtruc. Net zoals er altijd een ongelijk aantal worsten en broodjes in een verpakking zit (worsten per 10 verpakt, broodjes per 6).
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 21:34
4.78% gewijzigd