Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Phineas schreef:
11-10-2018 22:30
Gewoon het wachtwoord onthouden is geen optie?
Nee, lukt me niet.
Als je met firefox als browser werkt, kan je een hoofdwachtwoord instellen. Die tik je in als je de browser start en al je andere wachtwoorden zitten daar veilig achter.
In opties aangeven dat je de vraag wil krijgen 'wachtwoord onthouden?'. Ik zet het niet automatisch op 'ja' omdat ik wil kiezen vanwege veiligheid welke wel en niet worden onthouden. Alle browsers kunnen werken met een hoofdwachtwoord, maar het schijnt dat firefox de enige is waarbij de techniek vergelijkbaar veilig is als met een password-manager.

Als je netjes overal een ander wachtwoord gebruikt, is het natuurlijk niet makkelijk te onthouden. > dit als antwoord op de vraag: kan je het niet onthouden?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Ik heb de laatste tijd het idee dat de site ook slecht reageert als ik iets aanklik (of eigenlijk -tik, want op telefoon), was eerst alleen de Toon meer, maar nu eigenlijk sowieso bij het navigeren, wat al omslachtig gaat 😑
Nemaìn’ schreef:
11-10-2018 22:31
Nee, lukt me niet.
Ik kreeg de tip van iemand om iets te doen met een liedje.

Achter elke deur die ik open doe, doe jij een andere deur weer dicht maakt het wachtwoord: Aeddioddjeadwd 1

(Eerste letters)

Wachtwoord voor iets anders worden dan de eerste letters van de volgende zin

Ezbjvnwemdetvdso 1
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
12-10-2018 00:07

Achter elke deur die ik open doe, doe jij een andere deur weer dicht maakt het wachtwoord: Aeddioddjeadwd 1

(Eerste letters)

Ezbjvnwemdetvdso 1
:rofl: die zou ik dan weer prompt fout doen omdat ik dan met jouw motto in m'n hoofd kom te zitten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik zie trouwens nu pas de 'discussie' die er vorige week is geweest in EAUSM. :HA:

Het is dat ik 'm daar niet nu weer op wil rakelen, maar ik zit echt op m'n handen om niet EAUMG te typen daar.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
feow schreef:
12-10-2018 00:07

(Eerste letters)

Ezbjvnwemdetvdso 1
Dat heb ik ook geprobeerd. Maar dan weet ik niet meer welk liedje ik waar gebruikt heb.
coolpack2 schreef:
11-10-2018 23:41
Ik heb de laatste tijd het idee dat de site ook slecht reageert als ik iets aanklik (of eigenlijk -tik, want op telefoon), was eerst alleen de Toon meer, maar nu eigenlijk sowieso bij het navigeren, wat al omslachtig gaat 😑
Dit heb ik een aantal maanden al gemeld. Geen respons.
Head* schreef:
11-10-2018 20:22
Pipistrello, ik las dat Muse volgend jaar weer naar Nijmegen komt.

Jaaah, heel gaaf. Ik ga proberen kaarten te krijgen.
Dana schreef:
12-10-2018 00:17
Ik zie trouwens nu pas de 'discussie' die er vorige week is geweest in EAUSM. :HA:

Het is dat ik 'm daar niet nu weer op wil rakelen, maar ik zit echt op m'n handen om niet EAUMG te typen daar.

Daarom moet je sommige mensen ook gewoon onder de negeer zetten. Wordt het forum ineens een stuk vrolijker van.
Dana schreef:
12-10-2018 00:17

:biggrin:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
RikM schreef:
11-10-2018 21:34
Dat verklaart waarom er geen bugs opgelost worden, de TD kan er ook niet meer bij! :biggrin:

My point exactly :lightbulb:
Such fun!1
coolpack2 schreef:
11-10-2018 23:41
Die lees meer verspringt steeds bij mij. Heel naar!
SaschaOsdorp schreef:
12-10-2018 18:20
Die lees meer verspringt steeds bij mij. Heel naar!

Bij mij ook. Er is duidelijk recent wat veranderd. Lees-ook blijft niet meer weg en verspringt. Daarnaast breken er ineens allerlei reclames door mijn adblocker. De hele site springt bij mij alle kanten op. Ik moet eerst een halve minuut wachten na het openen van elke pagina tot alles op z'n plek staat.
shifty schreef:
12-10-2018 20:28
Bij mij ook. Er is duidelijk recent wat veranderd. Lees-ook blijft niet meer weg en verspringt. Daarnaast breken er ineens allerlei reclames door mijn adblocker. De hele site springt bij mij alle kanten op. Ik moet eerst een halve minuut wachten na het openen van elke pagina tot alles op z'n plek staat.
Dit heb ik allemaal al een tijdje.
shifty schreef:
12-10-2018 20:28
Bij mij crasht m'n adblocker vaak op viva. Zegt ook wat over de hoeveelheid reclame op dit forum.
¡Apagando las luces!
Nemaìn’ schreef:
12-10-2018 20:30
Dit heb ik allemaal al een tijdje.
dubbel
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 20:40
19.72% gewijzigd
shifty schreef:
12-10-2018 20:35
ik enkele weken nu denk ik. Een maand geleden nog niet.
Nemaìn’ schreef:
12-10-2018 00:43
Dit heb ik een aantal maanden al gemeld. Geen respons.
Verrassend...
Ik heb ghostely geinstalleerd en geen last van reclames! Misschien dat het per afblocker verschilt?
Hebben jullie ook dat als je Bugles met zo'n kaastube eet dat die kaas al op is voor de helft van de chippies op zijn?
chocolol schreef:
12-10-2018 21:25
Hebben jullie ook dat als je Bugles met zo'n kaastube eet dat die kaas al op is voor de helft van de chippies op zijn?
Nee, ik doe die kaas nooit.
chocolol schreef:
12-10-2018 21:25

Nee, want tegen de tijd dat die kaastube leeg is ben ik al kotsmisselijk. :-D

Maar volgens mij is dat gewoon een marketingtruc. Net zoals er altijd een ongelijk aantal worsten en broodjes in een verpakking zit (worsten per 10 verpakt, broodjes per 6).
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 21:34
4.78% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
12-10-2018 21:28
Nee, ik doe die kaas nooit.

Doe je er dan iets anders in of eet je ze kaal? Echt die kaas eet ik zo uit de tube, lekkerrr :-9
chocolol schreef:
12-10-2018 21:34
Doe je er dan iets anders in of eet je ze kaal? Echt die kaas eet ik zo uit de tube, lekkerrr :-9
Als ik ze al eet, een keer per 2 jaar ofzo, eet ik ze kaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven