Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
“RiRi” schreef:
06-10-2018 17:37
Er zijn toch vaker meets georganiseerd hier op het forum? Waar jan en alleman kon komen?
Ik denk dat er vaker kleine groepjes meeten. Bv mensen die al langer in een bepaald topic schrijven en elkaar iets beter 'kennen'. Of forummers die via PB contact hebben en iets gaan drinken ofzo.
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 17:30
Nee natuurlijk niet, maar je weet maar nooit wie er op komt dagen. Ik zit bijvoorbeeld helemaal niet te wachten op een ontmoeting met Eindeloos, om maar eens iemand te noemen. Die mag dan honderd keer een perma hebben maar dat maakt nog niet dat ze niet mee kan lezen. En de zoveelste hengelaar met behoefte aan seks met oudere vrouwen mag wat mij betreft ook wegblijven, maar wie garandeert me dat?
Eens ik zit ook niet te wachten op bepaalde types die hier rondhangen op het forum. Vooral bepaalde types die posten op de actueelpijler :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
“RiRi” schreef:
06-10-2018 17:37
Er zijn toch vaker meets georganiseerd hier op het forum? Waar jan en alleman kon komen?
In een grijs verleden wel, maar dat leidde altijd tot drama's over A- en B-tafels en tietengluurders. Heerlijke kost voor de thuisblijvers, dat wel.
Nouschi schreef:
06-10-2018 16:51
Laatst werd hier op het forum nog een poging gedaan voor een meet in Rotterdam. Veel mensen toegezegd, puntje bij paaltje zat TO alleen in de kroeg en kwam er niemand. Echt zó stom. Maar ja, Rotterdammers hè... :lol:
Whahaha. Die arme To zat daar in dr eentje met een levensgrote knuffel aan tafel. Dat was hun ‘signaal’ om elkaar te herkennen. :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 17:45
In een grijs verleden wel, maar dat leidde altijd tot drama's over A- en B-tafels en tietengluurders. Heerlijke kost voor de thuisblijvers, dat wel.
Écht? Zó hé.
Lilli-Putter schreef:
06-10-2018 17:46
Whahaha. Die arme To zat daar in dr eentje met een levensgrote knuffel aan tafel. Dat was hun ‘signaal’ om elkaar te herkennen. :rofl:
Wat voor knuffel had je bij je?
Lilli-Putter schreef:
06-10-2018 17:46
Ja, leuk hoor. Je zal daar zitten zeg, echt lachen.
karin6789 schreef:
06-10-2018 17:47
Wat voor knuffel had je bij je?
:mrgreen:
Ik ben benieuwd of er forummers zijn die met elkaar naar bed zijn gegaan?
Op de seks pijler krijg ik de indruk dat de swingers daar graag met elkaar zouden willen afspreken en underkoffer opzoek zijn naar seksdates.
RikM schreef:
06-10-2018 13:52
Weet je al op welk forum?
:rofl:
Lilli-Putter schreef:
06-10-2018 17:49
Op de seks pijler krijg ik de indruk dat de swingers daar graag met elkaar zouden willen afspreken en underkoffer opzoek zijn naar seksdates.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 16:43
Topic openen, datum prikken, de Jaarbeurs afhuren en gaan!

En maak vooral een a tafel en een b tafel.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 17:48
Ja, leuk hoor. Je zal daar zitten zeg, echt lachen.
Sorry maar come on, een knuffel in een kroeg of cafe? :hihi:

Wel sneu voor de TO
anoniem_376788 wijzigde dit bericht op 06-10-2018 17:55
0.23% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 17:27
Nou ja Wiseguy, je zette zeg maar meteen wel de toon met je nodeloze toevoegingen over Sylvana Simons en zo. Met alleen maar vaststellen van het voorgenomen beleid van het Sinterklaasjournaal omtrent (zwarte) Piet had je de discussie ook wel aangezwengeld, al is het alleen maar omdat sommige mensen die discussie nou eenmaal nooit moe worden. Maar je moest er toch zo nodig Sylvana nog even bij halen en dat laat nou eenmaal toch een bepaalde indruk achter.

Daar kan ik wat mee, toen ik las dat NTR definitief gekozen had voor veegpieten stond direct daar onder een BIj1 tekst. Nogal uitdagend geformuleerd laat maar zo omschrijven. Die heb ik samengevoegd, niets meer niets minder. Ik vind en vond het al vele jaren een verschrikkelijk aandachtsgeile dame dus die koppeling is snel gemaakt. Zonder dat meldpunt van Bij1 had ik haar er echt niet bij betrokken. Als jij PB had gestuurd met inhoudelijke argumenten was de kans echt aannemelijk dat ik opnieuw gelezen had en mogelijk geredigeerd. Totaal geen probleem. Ik trapte ook af met “ik stem neutraal”, mij maakt de uitkomst totaal niets uit als deze “bij meerderheid is vastgesteld en niet is afgedwongen door wie dan ook”.

Dat er soms wat “flauwe” opmerkingen tussendoor staan komt enkel na de nodige reacties die enkel fel en soms erg op de man spelen. Ook emotionele gevoeligheden uit het verleden of heden die iemand persoonlijk inbrengt, lees ik, maar zullen geen invloed hebben op mijn standpunt in deze. Humor is zeer persoonlijk en hoort ook op een forum thuis, althans exclusief de laten we het “zware” topics noemen natuurlijk. Ik roddel nooit, de hel soms voor mijn vrouw, maar spreek zeker irl gewoon aan.

Dat je op een forum jouw reactie van minimaal 1 woord poneert om soms daar een weder reactie door te verkrijgen, is het principe van een forum.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Je had gelijk LV kijk maar naar mijn topic Vanzai heeft het overgenomen.
Lilli-Putter schreef:
06-10-2018 17:49

Zuig zuig zuig. En dan staffen als iemand namen noemt.

Zo'n staaltje zuigen heb ik eerder gezien.
Even vraag tussen door, als ik iemand op negeren zet kan die mij dan nog qouten? Dan heeft negeren toch geen functie?
TanteBedelia schreef:
06-10-2018 17:53
Even vraag tussen door, als ik iemand op negeren zet kan die mij dan nog qouten? Dan heeft negeren toch geen functie?

Ja.
Ik ben naar bed geweest met Yas. Ze snurkte verschrikkelijk, en ze was vergeten haar kunstgebit uit te doen en toen stikte ze daar bijna in, wat een toestand was dat.

Sindsdien controleer ik het glaasje water op het nachtkastje altijd even op de aanwezigheid van valse tanden, als ik met een forummer naar bed ga.

Ze had trouwens ook een wanstaltige nachtpon aan, met lintjes en zo. Net een spook.
Star² schreef:
06-10-2018 17:54
Ja.
Dus diegene die op negeren staat kan mij gewoon qouten? wat raar dan.
Star² schreef:
06-10-2018 17:53
Zuig zuig zuig. En dan staffen als iemand namen noemt.

Zo'n staaltje zuigen heb ik eerder gezien.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2018 22:43
Reden: provoceren
8.51% gewijzigd
“RiRi” schreef:
06-10-2018 17:23
Why not? Gewoon een drankje doen. Je hoeft toch niet hele zware akward gesprekken te voeren? Het is in een bar niet in je huis of eigen omgeving.
Omdat je je anonimiteit opgeeft :idee:
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 17:55
Ik ben naar bed geweest met Yas. Ze snurkte verschrikkelijk, en ze was vergeten haar kunstgebit uit te doen en toen stikte ze daar bijna in, wat een toestand was dat.

Sindsdien controleer ik het glaasje water op het nachtkastje altijd even op de aanwezigheid van valse tanden, als ik met een forummer naar bed ga.

Ze had trouwens ook een wanstaltige nachtpon aan, met lintjes en zo. Net een spook.

Wat een misselijke streek om dat hier te vermelden.
Nemaìn’ schreef:
06-10-2018 17:56
Omdat je je anonimiteit opgeeft :idee:
Heb je wat te verbergen?
karin6789 schreef:
06-10-2018 17:57
Wat een misselijke streek om dat hier te vermelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven