Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 21 november 2018 om 18:42
ik ben nog steeds voor een topic ban voor bepaalde forummers, door de TO zelf in te stellen

maar titel is nu beter en OP duidelijker, hoop dat het helpt (tegen beter weten in waarschijnlijk

oh btw Oude Baas, ik heb je een pm gestuurd

woensdag 21 november 2018 om 19:14

woensdag 21 november 2018 om 19:16
Paar jaar geleden ook niet hoor. Was het net zo grillig en willekeurig.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 19:14Vraag het mij ook af. Het is niet meer leuk zo. Ik weet nog paar jaar geleden kon men alles nog zeggen tegen elkaar, en nu wordt er geniepig gestaft.
woensdag 21 november 2018 om 19:16
De Viva.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 november 2018 om 19:18
En dan vindt men het gek dat er veel mensen met burn-out rondlopen. Men draagt zichzelf van alles op. Sinds ik herstellende ben van burn-out heb ik geleerd om mezelf meer te accepteren ik ben wie ik ben en dat is goed genoeg. Ik wil niet de top bereiken of mezelf van alles opleggen. Het leven is goed zo.

woensdag 21 november 2018 om 19:19
woensdag 21 november 2018 om 19:24
Precies, ik heb hetzelfde sinds ik kanker heb. Ik besef me dat de dingen die ik heb prima zijn en dat we allemaal passanten zijn. Passanten die kwamen, maar ook weer gaan, met of zonder flitsende loopbaan.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 19:18En dan vindt men het gek dat er veel mensen met burn-out rondlopen. Men draagt zichzelf van alles op. Sinds ik herstellende ben van burn-out heb ik geleerd om mezelf meer te accepteren ik ben wie ik ben en dat is goed genoeg. Ik wil niet de top bereiken of mezelf van alles opleggen. Het leven is goed zo.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 21 november 2018 om 19:25
Deels eens. Aan de andere kant kan je ook besluiten dat je niet aan de voorwaarden kan voldoen/de baan niet bij je past en wat anders gaan doen.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 19:18En dan vindt men het gek dat er veel mensen met burn-out rondlopen. Men draagt zichzelf van alles op. Sinds ik herstellende ben van burn-out heb ik geleerd om mezelf meer te accepteren ik ben wie ik ben en dat is goed genoeg. Ik wil niet de top bereiken of mezelf van alles opleggen. Het leven is goed zo.
woensdag 21 november 2018 om 19:26
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 19:19Daar ga je weer...
Waarom al die subtiele hints? Vorige week postte je de quote van stephen fry toen de discussie over jeweetwel op zijn heetst was op het forum. Say what u wanna day bro
Dat kan niet, dan gaan de tere zieltjes hem staffen.
¡Apagando las luces!

Kukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 19:19Daar ga je weer...
Waarom al die subtiele hints? Vorige week postte je de quote van stephen fry toen de discussie over jeweetwel op zijn heetst was op het forum. Say what u wanna day bro
Hou eens op joh, hij geeft gewoon reactie op de post van Nemain. Rik is niet de vijand hoor, calm your tits.
Gezien

Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 21 november 2018 om 19:28
Ik wist dat ik de laatste ban voor iemand dikke st...r ging krijgen. Dat soort staft gewoon graag.
Bewust het risico genomen.
Ik vond die ban daarvoor echt belachelijk. :
Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.Je bent geband om de volgende reden: Beste Lucifer2018, Je ontvangt een ban van 24 uur vanwege je ongepaste bericht (O, ja vraag de ouders om nog meer geld zodat hij weer niet verantwoording hoeft te nemen voor zijn eigen daden.Neem je straf. Word volwassen.) Mvg Moderator Viva forum
Blijkbaar is het heel ongepast om te tikken, dat een gokverslaafde die gejat heeft van zijn baas en al flinke schulden bij zijn ouders, eens zelf verantwoording neemt voor zijn daden.
Bewust het risico genomen.

Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.Je bent geband om de volgende reden: Beste Lucifer2018, Je ontvangt een ban van 24 uur vanwege je ongepaste bericht (O, ja vraag de ouders om nog meer geld zodat hij weer niet verantwoording hoeft te nemen voor zijn eigen daden.Neem je straf. Word volwassen.) Mvg Moderator Viva forum
Blijkbaar is het heel ongepast om te tikken, dat een gokverslaafde die gejat heeft van zijn baas en al flinke schulden bij zijn ouders, eens zelf verantwoording neemt voor zijn daden.

anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 21-11-2018 19:32
0.14% gewijzigd

woensdag 21 november 2018 om 19:31
DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 19:18En dan vindt men het gek dat er veel mensen met burn-out rondlopen.
Wie is die 'men'? Volgens mij is het juist bij heel veel mensen duidelijk dat en waarom er steeds meer burn-outs voorkomen. Ook bij jonge mensen.
Ik hoor (bijna) nooit meer dat dat gek gevonden wordt.

woensdag 21 november 2018 om 19:31
Dat was heel iemand anders toch? Nessemeisje dacht ik.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 19:19Daar ga je weer...

woensdag 21 november 2018 om 19:32
Zelf verantwoording nemen is hier taboe en op wel meer plekken in de maatschappij.Lucifer2018 schreef: ↑21-11-2018 19:28Ik wist dat ik de laatste ban voor iemand dikke st...l ging krijgen. Dat soort staft gewoon graag.
Bewust het risico genomen.![]()
![]()
Ik had een ban voor: Als je niet begrijpend lezen kunt hoor je niet op een forum.
Op een vraag wat er (overduidelijk) stond.
Was op de man en provoceren. Ik heb gevraagd of ze dat uit kunnen leggen en dat konden ze niet.
Ze gingen niet in gesprek en bleven bij hun besluit!
Dus heb ik uitgelegd wat op de man (spelen, op de man is niets) is en wat provoceren betekent en daar kreeg ik gewoon geen antwoord op.
En allemaal keurig netjes he, en niet eens op lvb niveau.
Misschien moet ik dat eens proberen, is dat beter aansluitend.

woensdag 21 november 2018 om 19:33
Klopt.

woensdag 21 november 2018 om 19:45
Rik postte het als eerste. Daarna werd het ook door nessemeisje gepost
woensdag 21 november 2018 om 19:45
Ik zie hier niks banwaardigs in. Maar de snowflakes van deze tijd wentelen zich in slachtofferschap. Kritiek op hun levensstijl of wijzen op hun eigen aandeel is allemaal zeer kwetsend.Lucifer2018 schreef: ↑21-11-2018 19:28Ik wist dat ik de laatste ban voor iemand dikke st...r ging krijgen. Dat soort staft gewoon graag.
Bewust het risico genomen.![]()
![]()
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 21 november 2018 om 19:46
En vergeet niet al die jankballen er omheen die het allemaal “niet vinden kunnen”. Nee, je zal eens realistisch en eerlijk zijn.