Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 12 december 2018 om 19:29
Zal dat nu nog net zo spannend zijn als toen, i.v.m. de vele nickchanges en 1-dagsvliegen.Het-groepje schreef: ↑12-12-2018 19:06Ik hoopte op foto's. Ik ben elke keer net te laat bij die foto topics.

woensdag 12 december 2018 om 19:33

woensdag 12 december 2018 om 19:41
Ja! Werden de mods weer aan het werk gezetLady*Voldemort schreef: ↑12-12-2018 19:32Ik vond vooral de nasleep van die topics leuk. Het eindigde altijd met een karrenvracht aan anonimisaties![]()

woensdag 12 december 2018 om 20:03
Net zoals iemand die orgastisch was over een komende baan als stewardess bij Emirates. Toch even gewezen op wat voor soort onland de Emiraten zijn. Nu anoniem.Lady*Voldemort schreef: ↑12-12-2018 19:32Ik vond vooral de nasleep van die topics leuk. Het eindigde altijd met een karrenvracht aan anonimisaties![]()
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

woensdag 12 december 2018 om 20:11
Ja stel je voor dat niet iedereen hysterisch meeleeft met je vreugde. Dan moet je wel meteen op anoniem inderdaad.

woensdag 12 december 2018 om 20:12
Ik ook

Daarom dacht ik ik zal er maar meteen over beginnen, dan ben ik tenminste niet meer alleen in mijn onvervulbare verlangens.

woensdag 12 december 2018 om 20:15
Oh en kan dat lijstjesgedoe weer ophouden? Het loopt echt de spuigaten uit dit jaar.
Op radio 2 was zelfs een lijstje met de beste naam voor het vrouwelijk geslachtsdeel, en de winnaar was 'Poenie'. Nou als ik hier ooit gewag maak van mijn Poenie, in welke context dan ook, mogen jullie me helemaal naar god staffen. Wat een kutwoord zeg.
Op radio 2 was zelfs een lijstje met de beste naam voor het vrouwelijk geslachtsdeel, en de winnaar was 'Poenie'. Nou als ik hier ooit gewag maak van mijn Poenie, in welke context dan ook, mogen jullie me helemaal naar god staffen. Wat een kutwoord zeg.

woensdag 12 december 2018 om 20:17
Nou ja, ik wil best een paar kilo aan je kwijt hoor. Neem ik een paar kilo van jou over.Betty_Slocombe schreef: ↑12-12-2018 20:14Gedeelde smart is halve smart.
Dat werkt helaas niet met overgewicht.
woensdag 12 december 2018 om 20:17
O jee, jullie zijn echt raar.Lady*Voldemort schreef: ↑12-12-2018 20:15Oh en kan dat lijstjesgedoe weer ophouden? Het loopt echt de spuigaten uit dit jaar.

Life is short. Eat dessert first.

woensdag 12 december 2018 om 20:22
In tegenstelling tot jullie Belgen bedoel je? Hah!

woensdag 12 december 2018 om 20:22
Mee eens.Pipistrello schreef: ↑12-12-2018 19:12Ik blief ook geen caramel en zout combi. Maar ik wil niet in een groepje en ik ben het ook met niemand eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 12 december 2018 om 20:24

Life is short. Eat dessert first.

woensdag 12 december 2018 om 20:36
Grappig... Als ik iets flauw vind geworden dan zijn het wel Tucs. Volgens mij hadden die vroeger veel meer smaak.