Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het-groepje schreef:
12-12-2018 19:06
Ik hoopte op foto's. Ik ben elke keer net te laat bij die foto topics.
Zal dat nu nog net zo spannend zijn als toen, i.v.m. de vele nickchanges en 1-dagsvliegen.
Bobby-Pin schreef:
12-12-2018 19:29
Zal dat nu nog net zo spannend zijn als toen, i.v.m. de vele nickchanges en 1-dagsvliegen.
Ik vond vooral de nasleep van die topics leuk. Het eindigde altijd met een karrenvracht aan anonimisaties :D
Lucifer2018 schreef:
12-12-2018 19:27
:-D :-D

Lucifer, ik heb je een pb gestuurd.
Lady*Voldemort schreef:
12-12-2018 19:32
Ik vond vooral de nasleep van die topics leuk. Het eindigde altijd met een karrenvracht aan anonimisaties :D
Ja! Werden de mods weer aan het werk gezet :hihi:
Head* schreef:
12-12-2018 19:33
Lucifer, ik heb je een pb gestuurd.
Teruggemieterd. :-D
Lucifer2018 schreef:
12-12-2018 19:47
Teruggemieterd. :-D
Top!
Ja, mooi weer. Nu heb ik zin in chips.
Taco's gegeten.

*bwurp*
Lady*Voldemort schreef:
12-12-2018 19:32
Net zoals iemand die orgastisch was over een komende baan als stewardess bij Emirates. Toch even gewezen op wat voor soort onland de Emiraten zijn. Nu anoniem.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
12-12-2018 20:03
Net zoals iemand die orgastisch was over een komende baan als stewardess bij Emirates. Toch even gewezen op wat voor soort onland de Emiraten zijn. Nu anoniem.
Ja stel je voor dat niet iedereen hysterisch meeleeft met je vreugde. Dan moet je wel meteen op anoniem inderdaad.
Betty_Slocombe schreef:
12-12-2018 19:57
Ja, mooi weer. Nu heb ik zin in chips.
Ik ook :cry:

Daarom dacht ik ik zal er maar meteen over beginnen, dan ben ik tenminste niet meer alleen in mijn onvervulbare verlangens.
Gedeelde smart is halve smart.
Dat werkt helaas niet met overgewicht.
Oh en kan dat lijstjesgedoe weer ophouden? Het loopt echt de spuigaten uit dit jaar.

Op radio 2 was zelfs een lijstje met de beste naam voor het vrouwelijk geslachtsdeel, en de winnaar was 'Poenie'. Nou als ik hier ooit gewag maak van mijn Poenie, in welke context dan ook, mogen jullie me helemaal naar god staffen. Wat een kutwoord zeg.
Betty_Slocombe schreef:
12-12-2018 20:14
Gedeelde smart is halve smart.
Dat werkt helaas niet met overgewicht.
Nou ja, ik wil best een paar kilo aan je kwijt hoor. Neem ik een paar kilo van jou over.
Lady*Voldemort schreef:
12-12-2018 20:15
Oh en kan dat lijstjesgedoe weer ophouden? Het loopt echt de spuigaten uit dit jaar.

Op radio 2 was zelfs een lijstje met de beste naam voor het vrouwelijk geslachtsdeel, en de winnaar was 'Poenie'. Nou als ik hier ooit gewag maak van mijn Poenie, in welke context dan ook, mogen jullie me helemaal naar god staffen. Wat een kutwoord zeg.
O jee, jullie zijn echt raar. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Ja, domme Ruud de Wild.
doornroosje9 schreef:
12-12-2018 20:17
O jee, jullie zijn echt raar. :hihi:

In tegenstelling tot jullie Belgen bedoel je? Hah!
Chips is helemaal niet lekker meer tegenwoordig, niet zout meer, niet vet meer maar een flauw flintertje gefrituurde aardappel. Een soort van surrogaat. Beter eet je nu massa's pakjes Tucs weg, die zijn nog lekker ongezond zout.
Pipistrello schreef:
12-12-2018 19:12
Ik blief ook geen caramel en zout combi. Maar ik wil niet in een groepje en ik ben het ook met niemand eens.
Mee eens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Pipistrello schreef:
12-12-2018 20:22
In tegenstelling tot jullie Belgen bedoel je? Hah!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
doornroosje9 schreef:
12-12-2018 20:29
Afbeelding

:HA:
:biggrin:

Afbeelding
Bobby-Pin schreef:
12-12-2018 20:22
Chips is helemaal niet lekker meer tegenwoordig, niet zout meer, niet vet meer maar een flauw flintertje gefrituurde aardappel. Een soort van surrogaat. Beter eet je nu massa's pakjes Tucs weg, die zijn nog lekker ongezond zout.

Grappig... Als ik iets flauw vind geworden dan zijn het wel Tucs. Volgens mij hadden die vroeger veel meer smaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven