Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 december 2018 om 13:53
Precies dit dus.oudebaas schreef: ↑06-12-2018 13:48Ik zag het ook. Nu vind ik vermogensbelasting ook minder prettig (er is al inkomsten-, erf-, kansspel- of schenkingsrecht over betaald) maar he is in Nederland voor een goed doel. Ik begreep dat de dame in kwestie in een oliestaat woonde, van die landen die zo een beetje ieder mensenrecht vertrappen en ook nog eens extremisten elders steunen.
Dan maar liever die vermaledijde box3
En prima als je dat minder prettig vindt, maar om dat dan in dat topic te schrijven?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 6 december 2018 om 14:02
donderdag 6 december 2018 om 14:05
Balen zeg!charlottew88 schreef: ↑06-12-2018 14:02Ik MOET vandaag sushi eten. Wat heb ik toch een zwaaaaaar levenMaar wat moet dat moet
![]()
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
donderdag 6 december 2018 om 14:24
Wat rot voor je! Ik wil mezelf wel opofferen en het komen opeten voor jou? Alles om een ander te helpen.charlottew88 schreef: ↑06-12-2018 14:02Ik MOET vandaag sushi eten. Wat heb ik toch een zwaaaaaar levenMaar wat moet dat moet
![]()
donderdag 6 december 2018 om 15:06
Kom maar hoordoornroosje9 schreef: ↑06-12-2018 14:24Wat rot voor je! Ik wil mezelf wel opofferen en het komen opeten voor jou? Alles om een ander te helpen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 6 december 2018 om 17:42
Sommige mensen heb je toch gewoon instant een hekel aan. Echt het bericht van Manlief in het abortustopic... geen idee hoe je iemand die zo in zijn eigen wereld zit iets moet duidelijk maken.
seks/abortus-vraag/list_messages/432373 ... #p29322233
seks/abortus-vraag/list_messages/432373 ... #p29322233
donderdag 6 december 2018 om 17:53
Het ergste is dat er zoveel mensen in hun eigen bubbeltje zitten. Het lijken er wel meer en meer.Grobbekuiken_ schreef: ↑06-12-2018 17:51Geen beginnen aan. Zo'n type gaat het nooit begrijpen. Lekker in z'n eigen schijnveilige bubbeltje laten zitten.

donderdag 6 december 2018 om 19:06
Zo die is inderdaad weinig empathisch. Als man zijnde ook nog eens.
Bij mijn vriendin ging een tante foto's van dode foetussen laten zien die al bijna voldragen waren, en een heel horrorverhaal van in stukken gescheurde babies die nog huilden in de vuilnisbakken van het ziekenhuis.
Hoewel we er later de slappe lach om kregen uit ellende was het op dat moment huilen geblazen
Hoe kun je nou zoiets zeggen.
Bij mijn vriendin ging een tante foto's van dode foetussen laten zien die al bijna voldragen waren, en een heel horrorverhaal van in stukken gescheurde babies die nog huilden in de vuilnisbakken van het ziekenhuis.
Hoewel we er later de slappe lach om kregen uit ellende was het op dat moment huilen geblazen
Hoe kun je nou zoiets zeggen.

donderdag 6 december 2018 om 19:51
Jouw ava is alleen nog een vlekPipistrello schreef: ↑06-12-2018 19:01Zo mijn e-nummers weer binnen.
(Vega) Kip piri piri uit zo'n wereldgerechtdoos. Wat een laffe kleffe bende.