Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
DuchessMeganMarkle schreef:
06-12-2018 21:10
Wat leuk, al die kerst ava’s. Ik zou het ook graag willen kerst oorbellen voor Duchess Meghan.
Vraag het Harry.
Solomio schreef:
06-12-2018 21:12
Je weet dat je te veel forumt als je dit boek ziet bij de boekhandel en je dan de neiging krijgt om heel hard te gaan gillen:

Afbeelding

:biggrin:

Of dat Ikigai teveel forumt hè.
Een heel knappe, mij volstrekt onbekende buitenlandse mijnheer wilde mijn vriend worden op facebook. Hij had foto's met kittens en zonnebloemen op zijn profiel. Ik heb hem geweigerd. Toch spijtig.
Nemaìn’ schreef:
06-12-2018 21:25
Jeetje, de censuur wordt steeds heftiger. Nu worden er al afwijkende meningen verwijderd.
ja het is echt raar
iemand heeft het dus als ongepast gestaft en het is gewoon klakkeloos door de mods opgevolgd
er staat in de opmerking ook nog iets over een nieuw topic. Maar dat is niet geopend.
Nemaìn’ schreef:
06-12-2018 21:25
Jeetje, de censuur wordt steeds heftiger. Nu worden er al afwijkende meningen verwijderd.
Waar?
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Pinda-Kaas schreef:
06-12-2018 21:47
ja het is echt raar
iemand heeft het dus als ongepast gestaft en het is gewoon klakkeloos door de mods opgevolgd
er staat in de opmerking ook nog iets over een nieuw topic. Maar dat is niet geopend.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-12-2018 10:29
Reden: ongepast & kwetsend
8.13% gewijzigd
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Betty_Slocombe schreef:
06-12-2018 21:46
Een heel knappe, mij volstrekt onbekende buitenlandse mijnheer wilde mijn vriend worden op facebook. Hij had foto's met kittens en zonnebloemen op zijn profiel. Ik heb hem geweigerd. Toch spijtig.
Bij mij alleen maar mij onbekende dames die olieen verkopen of afslankdrankjes, jaloers!
Betty_Slocombe schreef:
06-12-2018 21:46
Gebeurt mij ook zo nu en dan.
Ik ben dan toch benieuwd hoe dat werkt: struinen ze FB af naar een bepaald soort vrouwen? Of alle vrouwen? Forse vrouwen?
Vragen, vragen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Pipistrello schreef:
06-12-2018 21:38
:biggrin:

Of dat Ikigai teveel forumt hè.
Dat soïso.

David Dunning
Mijn favoriete sushibar begroet mij bij binnenkomst enthousiast bij mijn achternaam :$ :$ :$
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
06-12-2018 21:12
Je weet dat je te veel forumt als je dit boek ziet bij de boekhandel en je dan de neiging krijgt om heel hard te gaan gillen:

Afbeelding
Zou ik ook hebben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Die roze sdvertentiebalken heb ik al een tijdje. En nu mini-avatars. Zucht.
Nem, ze zouden je van het modtopic moeten verplaatsen naar het bugtopic.
Dat ze dat zelf biet verzinnen geeft wel aan hoe serieus ze dat bugtopic nemen.

Verder heb ik 10x een vinger afgehakt om te voorkomen dat ik het topic "10x wat vrouwen vinden van infantiele sekstitels bij flutstukjes"

Ik at dus stierenvingers
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Fe ;-)
Leuk positief koffietijd-topic, die mooiste cadeaus.
Wel leuk om Nemain zo poeslief te zien doen in het modtopic. Het lijkt te werken. ;)
Gek, knettergek is die Ikigaai.
TanteBedelia schreef:
07-12-2018 16:23
Gek, knettergek is die Ikigaai.

Tegen de tijd dat dat uit haar posts blijkt gaat ze meestal op anoniem. Nog even volhouden :proud:
the_Wicked_Witch schreef:
07-12-2018 16:46
Tegen de tijd dat dat uit haar posts blijkt gaat ze meestal op anoniem. Nog even volhouden :proud:
IK zat al te hopen op een derde zwangerschap of zo
the_Wicked_Witch schreef:
07-12-2018 16:46
Ze is steeds snel weer terug.

David Dunning
Solomio schreef:
07-12-2018 17:04

Ja, maar dan houdt ze het een paar weken redelijk beschaafd.
Solomio schreef:
07-12-2018 17:04

Ja, maar dan houdt ze het een paar weken redelijk beschaafd.
RikM schreef:
07-12-2018 10:50
Wel leuk om Nemain zo poeslief te zien doen in het modtopic. Het lijkt te werken. ;)
Zo communiceer ik ook met mijn leerlingen :hihi:
Niet interessant om een topic voor aan te maken maar in Katwijk (Brabant) wordt er geprobeerd een Project X op te starten. Meer dan 1400 aanmeldingen. Alle wegen 3 stuks maar liefst zijn geblokkeerd. Er is ME, politie en politie te paard. Iedereen wordt gecontroleerd.

Hopelijk loopt het niet uit de hand zoals in Haren. Al heeft Katwijk maar 695 inwoners en 3 winkels. En hopelijk zoeken ze geen andere plek uit om naar uit te wijken.

http://forum.fok.nl/topic/2472283/1/25
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -onderzoek
Er is ook een FB groep. Link op fok, pagina 4
Net ook op 6 bij HvN blijkbaar
De buren vinden dit nog een acceptabele tijd om te karaoken, ook best bijzonder. :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven