Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 december 2018 om 21:32
Vraag het Harry.DuchessMeganMarkle schreef: ↑06-12-2018 21:10Wat leuk, al die kerst ava’s. Ik zou het ook graag willen kerst oorbellen voor Duchess Meghan.

donderdag 6 december 2018 om 21:47
ja het is echt raar
iemand heeft het dus als ongepast gestaft en het is gewoon klakkeloos door de mods opgevolgd
er staat in de opmerking ook nog iets over een nieuw topic. Maar dat is niet geopend.
donderdag 6 december 2018 om 21:48
donderdag 6 december 2018 om 21:51
[...]Pinda-Kaas schreef: ↑06-12-2018 21:47ja het is echt raar
iemand heeft het dus als ongepast gestaft en het is gewoon klakkeloos door de mods opgevolgd
er staat in de opmerking ook nog iets over een nieuw topic. Maar dat is niet geopend.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-12-2018 10:29
Reden: ongepast & kwetsend
Reden: ongepast & kwetsend
8.13% gewijzigd
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)

donderdag 6 december 2018 om 21:59
Bij mij alleen maar mij onbekende dames die olieen verkopen of afslankdrankjes, jaloers!Betty_Slocombe schreef: ↑06-12-2018 21:46Een heel knappe, mij volstrekt onbekende buitenlandse mijnheer wilde mijn vriend worden op facebook. Hij had foto's met kittens en zonnebloemen op zijn profiel. Ik heb hem geweigerd. Toch spijtig.
donderdag 6 december 2018 om 22:06
Gebeurt mij ook zo nu en dan.Betty_Slocombe schreef: ↑06-12-2018 21:46Een heel knappe, mij volstrekt onbekende buitenlandse mijnheer wilde mijn vriend worden op facebook. Hij had foto's met kittens en zonnebloemen op zijn profiel. Ik heb hem geweigerd. Toch spijtig.
Ik ben dan toch benieuwd hoe dat werkt: struinen ze FB af naar een bepaald soort vrouwen? Of alle vrouwen? Forse vrouwen?
Vragen, vragen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 6 december 2018 om 22:07
Dat soïso.
David Dunning
David Dunning
donderdag 6 december 2018 om 22:17
donderdag 6 december 2018 om 22:18
Zou ik ook hebben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 6 december 2018 om 23:14
Nem, ze zouden je van het modtopic moeten verplaatsen naar het bugtopic.
Dat ze dat zelf biet verzinnen geeft wel aan hoe serieus ze dat bugtopic nemen.
Verder heb ik 10x een vinger afgehakt om te voorkomen dat ik het topic "10x wat vrouwen vinden van infantiele sekstitels bij flutstukjes"
Ik at dus stierenvingers
Dat ze dat zelf biet verzinnen geeft wel aan hoe serieus ze dat bugtopic nemen.
Verder heb ik 10x een vinger afgehakt om te voorkomen dat ik het topic "10x wat vrouwen vinden van infantiele sekstitels bij flutstukjes"
Ik at dus stierenvingers
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 7 december 2018 om 16:46
Tegen de tijd dat dat uit haar posts blijkt gaat ze meestal op anoniem. Nog even volhouden

vrijdag 7 december 2018 om 16:53
IK zat al te hopen op een derde zwangerschap of zothe_Wicked_Witch schreef: ↑07-12-2018 16:46Tegen de tijd dat dat uit haar posts blijkt gaat ze meestal op anoniem. Nog even volhouden![]()
vrijdag 7 december 2018 om 17:04
Ze is steeds snel weer terug.the_Wicked_Witch schreef: ↑07-12-2018 16:46Tegen de tijd dat dat uit haar posts blijkt gaat ze meestal op anoniem. Nog even volhouden![]()
David Dunning
David Dunning

vrijdag 7 december 2018 om 22:39
Niet interessant om een topic voor aan te maken maar in Katwijk (Brabant) wordt er geprobeerd een Project X op te starten. Meer dan 1400 aanmeldingen. Alle wegen 3 stuks maar liefst zijn geblokkeerd. Er is ME, politie en politie te paard. Iedereen wordt gecontroleerd.
Hopelijk loopt het niet uit de hand zoals in Haren. Al heeft Katwijk maar 695 inwoners en 3 winkels. En hopelijk zoeken ze geen andere plek uit om naar uit te wijken.
http://forum.fok.nl/topic/2472283/1/25
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -onderzoek
Er is ook een FB groep. Link op fok, pagina 4
Net ook op 6 bij HvN blijkbaar
Hopelijk loopt het niet uit de hand zoals in Haren. Al heeft Katwijk maar 695 inwoners en 3 winkels. En hopelijk zoeken ze geen andere plek uit om naar uit te wijken.
http://forum.fok.nl/topic/2472283/1/25
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -onderzoek
Er is ook een FB groep. Link op fok, pagina 4
Net ook op 6 bij HvN blijkbaar