Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 december 2018 om 06:24
zaterdag 8 december 2018 om 10:15
In quotes blijf je gewoon met je oude nick staanthe_Wicked_Witch schreef: ↑08-12-2018 10:13De laatste die op anoniem is gegaan is nog steeds te zien in de quotes. Dat was toch opgelost? Ik zie ook andere geanonimiseerden nog zichtbaar als ze hun bericht voor die tijd gewijzigd hadden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 8 december 2018 om 10:18
Lekker dan. Ik dacht eerlijk gezegd dat de CM ooit gejubeld had dat dat opgelost was.
zaterdag 8 december 2018 om 10:20
Lijkt me sterk, want de nick staat niet als variabele in de quote, maar als platte tekst. Als de TD dat had kunnen oplossen hadden ze de rest van de bugs tijdens de vrijdagmiddagborrel opgelostthe_Wicked_Witch schreef: ↑08-12-2018 10:18Lekker dan. Ik dacht eerlijk gezegd dat de CM ooit gejubeld had dat dat opgelost was.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 8 december 2018 om 10:35
JollyRider schreef: ↑08-12-2018 10:20Lijkt me sterk, want de nick staat niet als variabele in de quote, maar als platte tekst. Als de TD dat had kunnen oplossen hadden ze de rest van de bugs tijdens de vrijdagmiddagborrel opgelost
Ik wacht hun antwoord even af.
zaterdag 8 december 2018 om 11:14
zaterdag 8 december 2018 om 11:26
Jezelf loepen dan zie je het wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 december 2018 om 11:33

zaterdag 8 december 2018 om 14:40

zaterdag 8 december 2018 om 16:00
Ik laatst een ban voor een 5 maanden oude post. Die uiteindelijk werd teruggedraaid naar een waarshuwing. Na het uitzitten dan he.

zaterdag 8 december 2018 om 16:10
De TD is druk met ervoor te zorgen dat je kan kiezen of je de OP wilt zien of niet. De CM heeft haar prioriteiten iig op orde, dus niet zo klagen.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-12-2018 15:19Volgens mij voldoen jullie dan niet aan de privacywetgeving.

zaterdag 8 december 2018 om 16:19

zaterdag 8 december 2018 om 16:25
Welke precies?the_Wicked_Witch schreef: ↑08-12-2018 15:19Volgens mij voldoen jullie dan niet aan de privacywetgeving.

zaterdag 8 december 2018 om 16:29

zaterdag 8 december 2018 om 16:33
Hoe dat precies zit op een forum weet ik niet, maar ik vind het wel iets om eens bij bovengenoemde autoriteit naar te informeren, aangezien de mods blijkbaar ook niet weten hoe het zit.
zaterdag 8 december 2018 om 16:34
Dit. Zou ik fantastisch vinden.
Life is short. Eat dessert first.