Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
oudebaas schreef:
07-01-2019 13:39
Katten zijn veel leuker, intelligenter en beter dan honden. Er worden dan ook zelden kleuters door katten aan stukken gescheurd, iets wat door honden regelmatig gebeurt. Ook stapt zelden iemand op straat in de kattenstront.
Ik vind het allebei leuk,en de honden die ik tot nu heb gehad hebben nog nooit gebeten laat staan hun lip opgetrokken, net als onze katten nog nooit gekrabt of geblazen hebben.
oudebaas schreef:
Katten zijn veel leuker, intelligenter en beter dan honden.

:popcorn:
TanteBedelia schreef:
07-01-2019 13:14
Je kat mag wel gezellig door het kattenluikje naar buiten?
Nee. We hebben niet eens een kattenluik. Onze terrors blijven mooi binnen of in eigen achtertuin. Veel te veel ongeholpen katten hier in de buurt en te hard rijdende idioten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Mijn arme kat ligt nu bij mij op schoot te trillen van de angst. Ik vind het verschrikkelijk. Het is dat ik een badjas aan heb, anders was ik wel even naar buiten gegaan en diegene aangesproken.
DuchessMeganMarkle schreef:
07-01-2019 13:48
Mijn arme kat ligt nu bij mij op schoot te trillen van de angst. Ik vind het verschrikkelijk. Het is dat ik een badjas aan heb, anders was ik wel ecen naar buiten gegaan en diegene aangesproken.

Waarom is hij zo bang dan?
Dat heeft hij ook als de hond aan de riem ziet.
Je hebt toch een voormalig zwerver geadopteerd uit dierenasiel? Het zal wel aan zijn verleden liggen.
Star² schreef:
07-01-2019 13:49
Waarom is hij zo bang dan?
Omdat een hond achter haar aan zat. Mijn kat is sowieso een rustig aanhankelijke beesie. Mijn prinsesje :cat:.
@Oudebaas, ik had eigenlijk wel verwacht dat je een topic zou openen over de huidige toestand in Amerika. Trump and his wall. Mensen kunnen niet trouwen, luchtvaart personeel legt het werk neer, mensen die bij de overheid werken krijgen niet uitbetaald. #shutdown
07-01-2019 13:56
@Oudebaas, ik had eigenlijk wel verwacht dat je een topic zou openen over de huidige toestand in Amerika. Trump and his wall. Mensen kunnen niet trouwen, luchtvaart personeel legt het werk neer, mensen die bij de overheid werken krijgen niet uitbetaald. #shutdown
Government shutdowns bestaan al veel langer dan dat Trump president is.
redbulletje schreef:
07-01-2019 14:22
Government shutdowns bestaan al veel langer dan dat Trump president is.
Dit is niet de eerste keer idd.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
07-01-2019 14:25
Dit is niet de eerste keer idd.
Wel de eerste keer dat het zo lang duurt volgens mij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
07-01-2019 14:32
Wel de eerste keer dat het zo lang duurt volgens mij.

Nope:

https://en.wikipedia.org/wiki/Governmen ... ted_States
TanteBedelia schreef:
07-01-2019 13:23
Nou jij ook weer je ei kwijt. Open een topic.
Zo. Ook weer lekker aan het blaten? Gezelligheid.
07-01-2019 13:56
Jij mag dat topic ook openen hoor :-) Inmiddels is zo’n shutdown een regelmatig terugkerend verschijnsel omdat Democraten en Republikeinen principieel tegen elkaars voorstellen stemmen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Er is een seksverlanglijstje. Ik zal mijn wens er maar niet inzetten wegens stafgevaar.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
07-01-2019 15:42
Jij mag dat topic ook openen hoor :-) Inmiddels is zo’n shutdown een regelmatig terugkerend verschijnsel omdat Democraten en Republikeinen principieel tegen elkaars voorstellen stemmen.
Het topic is er al ;)
Puritanism:
(HL Mencken)
TanteBedelia schreef:
07-01-2019 13:29
zo ik ga nu de hond AAN de lijn uitlaten.
Hou eens op joh met je gezeur. Je stookt onrust en dat mag niet.
Lady*Voldemort schreef:
07-01-2019 19:05
Hou eens op joh met je gezeur. Je stookt onrust en dat mag niet.
Is roken al besproken? Of alcoholgebruik? Pepernoten al gespot? Kachel alweer aan? NOD al gehad? Hoeveel spaargeld heb je? Misschien kan je niet liedje de titel van een liedje komen? Wat heb jij vandaag gegeten?

Gebakken aardappeltjes, salade en rundervink.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
07-01-2019 21:15
Is roken al besproken? Of alcoholgebruik? Pepernoten al gespot? Kachel alweer aan? NOD al gehad? Hoeveel spaargeld heb je? Misschien kan je niet liedje de titel van een liedje komen? Wat heb jij vandaag gegeten?

Gebakken aardappeltjes, salade en rundervink.
Lieve Enn,
Gebakken aardappelen (verkleinwoordjes zijn voor kabouters) zijn slecht voor je. Kooliedraten of gluten of dat laagje vet, ik weet het niet precies. Maar slecht iig.
Salade is zo'n vuilnisbakbegrip. Met dressing? Met liefde en balans of gewoon wat excuusgroenteprut? En hoeveel gram eigenlijk? Heel belangrijk hoor, hoeveel gram?!? Nou?
Rundervink. Breek me de bek niet open. Of snavel. Want wat ís dat nu? Zielig voor één beest of toch stiekem twee? (Of drie, als er ook zo'n laagje varken omheen zit). Verwarring alom. Sowieso is vlees slecht voor de aarde. Weet je wel dat op de wc van het jongerencentrum jaren geleden al stond dat je tien plantaardige eiwitten nodig hebt om één dierlijk eiwit te maken? Dus.

Goed zo?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nee, ik mis de granen. Je hebt mij niet gewezen op het belang van granen bij mijn maaltijd. Het is zeer kwalijk en een essentieel gemis dat ik die niet toevoeg. Je vergeet ook de linzensoyadingeschijfvleesvervangerT. Véél groener en beter om te eten dan rundvogeltjes.

Pfff dat ik je dit nou nog moet vertellen ook hè?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
07-01-2019 22:00
Nee, ik mis de granen. Je hebt mij niet gewezen op het belang van granen bij mijn maaltijd. Het is zeer kwalijk en een essentieel gemis dat ik die niet toevoeg. Je vergeet ook de linzensoyadingeschijfvleesvervangerT. Véél groener en beter om te eten dan rundvogeltjes.

Pfff dat ik je dit nou nog moet vertellen ook hè?
O, het was een test?
En ik ben gezakt?
Pfffff *trackt nuffig neus op*

Ik weet een betere vacature.
https://fid.nl/vacature/wij-zijn-op-zoe ... t-ambitie/
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
oudebaas schreef:
Katten zijn veel leuker, intelligenter en beter dan honden. Er worden dan ook zelden kleuters door katten aan stukken gescheurd, iets wat door honden regelmatig gebeurt. Ook stapt zelden iemand op straat in de kattenstront.

En de eigenaren/baasjes/hoteleigenaren/meester(essen)/ schootjes zijn dat vaak ook. Veel leuker dan hondenmensen. Zie hier boven ergens. :roll:

Bijna altijd dan he? Heel soms ontmoet ik een hondenmens die wel leuk is.
Ik houd van honden en van katten. Vroeger had ik een hond die ook altijd aan de lijn liep. Hij vond het niet fijn om los te lopen. Het is wel eens gebeurd dat zíjn riem losraakte en dan bleef hij net zo lang zitten tot hij weer aan de lijn liep. Wilde graag bij mij zijn denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vol trots hondenmens. Katten zijn onvoorspelbaar, dat snap ik niet. Mochten mensen me nu vervelend vinden, dan neem ik dat op de koop toe.
feow schreef:
07-01-2019 22:12
O, het was een test?
En ik ben gezakt?
Pfffff *trackt nuffig neus op*

Ik weet een betere vacature.
https://fid.nl/vacature/wij-zijn-op-zoe ... t-ambitie/
Dat lijkt me wel wat voor Meds, die vacature.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven