Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 8 januari 2019 om 19:51
Iedereen is het met jou én redbulletje eens.Betty_Slocombe schreef: ↑08-01-2019 19:50Ik zal wel weer zuur zijn, maar een kind krijgen omdat je man het zo graag wil, terwijl je er zelf gigantisch tegenop ziet, lijkt me geen bijzonder goed plan.
Edit: behalve Ikigai natuurlijk.

dinsdag 8 januari 2019 om 21:15
Dat is niet zuur het is geen goed planBetty_Slocombe schreef: ↑08-01-2019 19:50Ik zal wel weer zuur zijn, maar een kind krijgen omdat je man het zo graag wil, terwijl je er zelf gigantisch tegenop ziet, lijkt me geen bijzonder goed plan.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 8 januari 2019 om 21:44
dinsdag 8 januari 2019 om 21:47
profile/381067/posts
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 8 januari 2019 om 21:48
Ik had haar gespot in het topic over met een rotgevoel op vakantie gaan. Maar pas toen ik haar loepte zag ik de parel in z'n ware omvang.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 8 januari 2019 om 21:49
Oh wat goed, meteen in volle glorie zo.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 8 januari 2019 om 21:54
dinsdag 8 januari 2019 om 21:54
Oh jij leest het ook nog? Wauw.
Ik kom telkens niet verder dan "Ik snap wat je denkt en voelt. -- scroll scroll scroll scroll -- Hoop dat je er wat aan hebt."

dinsdag 8 januari 2019 om 22:23
Ja, daar wordt wel hevig gesuggereerd, in dat topic.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-01-2019 22:20Als je een ontstoken teennagel hebt word je topic verwijderd wegens medisch advies.
Als een forummer suggereert dat je kind wellicht ASS of OCD heeft omdat ie na 4 weken nog niet gewend is op school mag dat gewoon blijven staan![]()

woensdag 9 januari 2019 om 05:45
Wow, dat ik daar nooit aan gedacht heb: gewoon 1 tekst met advies schrijven en die telkens in andere topics plakken. Ik ga gelijk aan de slag, scheelt toch weer een hoop lezen, nadenken over een gepast antwoord en schrijven. Top!
Zou hen een oude bekende zijn?