Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 maart 2019 om 00:11
zaterdag 16 maart 2019 om 02:01
Haha lachen dit topic met allemaal bekende forummers die elkaar al jaren kennen en echte vrienden zijn geworden in de loop der jaren echte vrienden zoals je ze alleen op internet vindt en nergens anders nou ja misschien in het echte leven maja dat kennen deze internetvrienden natuurlijk niet en toen gingen we slapen
zaterdag 16 maart 2019 om 12:13
Mijn neef is een prins qua zijn gedrag. Hij vind dat het hele universum om hem moet draaien. Hij stampvoet zelfs als iemand zich niet aan zijn schema aanpast. Zijn moeder heeft hem altijd als God behandeld. Hem tegenspreken was taboe. Nu is hij 53 en is zeer verongelijkt als iemand het niet met hem eens is. Helaas voor hem is het zo dat niet de hele wereld zich aan hem aanpast(waaronder ik).
Zijn zus is heel anders vertoont totaal geen prinsessengedrag. Dus het ligt niet aan de opvoeding denk ik maar aan zijn karakter.
Zijn zus is heel anders vertoont totaal geen prinsessengedrag. Dus het ligt niet aan de opvoeding denk ik maar aan zijn karakter.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.