Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moire schreef:
15-03-2019 22:57
Wat loopt iedereen nou te mekkeren over terugkeren onder een ban? Spuugje haar ban is al afgelopen hoor.

Ik kan niet zien wanneer de nieuwe nick is aangemaakt :biggrin:
Enn schreef:
15-03-2019 23:01
Wanneer komt er een beleid op ‘staffen omdat het kan’ ? Dan heb ik het over de bulkstaffers die na de zoveel keren staffen dus zélf eens flink onder de loep worden genomen?
Te ingewikkeld, Enn, te ingewikkeld.
yasmijn schreef:
15-03-2019 23:01
Het is hier een vergaarbak van gekkies geworden.
Nee, dat niet eens. Echt mensen die niet goed kunnen lezen en alles op zichzelf betrekken. Die niet begrijpen hoe een discussie verloopt, gewoon omdat ze letterlijk de tekst niet begrijpen. En in plaats van dan te vragen wat iemand bedoelt hysterisch gaan gillen en staffen. En als jij dan vragen stelt ook hysterisch gaan gillen, omdat ze zich aangevallen voelen.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 23:04
10.23% gewijzigd
Pipistrello schreef:
15-03-2019 23:02
Ik kan niet zien wanneer de nieuwe nick is aangemaakt :biggrin:
Maakt geen reet uit. Maar vandaag.
Of een verse start na een ban? Dat kan natuurlijk ook.
yasmijn schreef:
15-03-2019 23:02
Denk dat ze die parelketting bedoelt.
Ja, kunnen we hier op Viva nou en niet meer lezen en niet meer rekenen :P
Moire schreef:
15-03-2019 23:03
Nee, dat niet eens. Echt mensen die niet goed kunnen lezen en alles op zichzelf betrekken. Die niet begrijpen hoe een discussie verloopt, gewoon omdat ze letterlijk de tekst niet begrijpen. En in plaats van dan te vragen wat iemand bedoelt hysterisch gaan gillen en staffen. En als jij dan vragen stelt ook hysterisch gaan gillen, omdat ze zich aangevallen voelen.
Schaar ik onder “gekkies”.
yasmijn schreef:
15-03-2019 23:05
Schaar ik onder “gekkies”.
O, nou dan ken ik een fiks aantal seriemoordende randdebielen. Ik schaar het onder dom.
Pipistrello schreef:
15-03-2019 23:04
Of een verse start na een ban? Dat kan natuurlijk ook.
Ze heeft zich in ieder geval goed voorbereid op haar verse start. Ik bedoel, het valt om de verdomde niet mee om eerst al die mensen onder de negeer te zetten.
Moire schreef:
15-03-2019 23:05
Ja, kunnen we hier op Viva nou en niet meer lezen en niet meer rekenen :P
:proud:

En qua bans wordt er heel slecht gerekend als je het volgens het “bansysteem” bekijkt. Treurnis.
Lady*Voldemort schreef:
15-03-2019 23:07
Ze heeft zich in ieder geval goed voorbereid op haar verse start. Ik bedoel, het valt om de verdomde niet mee om eerst al die mensen onder de negeer te zetten.
Ik stond er niet onder, kon zien wanneer het lid was geworden. Vandaag ;-D
Moire schreef:
15-03-2019 23:06
O, nou dan ken ik een fiks aantal seriemoordende randdebielen. Ik schaar het onder dom.
Gekkies en dom. Kan heel goed tegelijkertijd.
yasmijn schreef:
15-03-2019 23:11
Gekkies en dom. Kan heel goed tegelijkertijd.
Natuurlijk. Maar jeetje, begrijpend lezen niet beheersen en dan ook echt zo veel.
Moire schreef:
15-03-2019 22:57
Wat loopt iedereen nou te mekkeren over terugkeren onder een ban? Spuugje haar ban is al afgelopen hoor.
Inmiddels wel ja, maar toen ze als Parelketting begon in dat topic nog niet.
De ban liep vandaag om 13.28 af.
KaleKip schreef:
15-03-2019 23:12
Inmiddels wel ja, maar toen ze als Parelketting begon in dat topic nog niet.
Geen idee hoe laat dat was.
Moire schreef:
15-03-2019 23:12
Natuurlijk. Maar jeetje, begrijpend lezen niet beheersen en dan ook echt zo veel.
Het zal de generatie zijn.
Wij hebben nog ouderwets goed onderwijs genoten. Wij kunnen begrijpend lezen, spellen en we beheersen de grammatica.
Moire schreef:
15-03-2019 23:14
Geen idee hoe laat dat was.
14.00 uur zag ik net. Dus volkomen legaal.
yasmijn schreef:
15-03-2019 23:14
Het zal de generatie zijn.
Wij hebben nog ouderwets goed onderwijs genoten. Wij kunnen begrijpend lezen, spellen en we beheersen de grammatica.
Geen idee of dat het is. Het is ook wel de generatie van angst, controle wille hebben, alles op zichzelf betrekken volgens mij.

Mijn buurvrouw loopt al een week de hele dag door te gillen, te schelden, te stampen, met deuren te gooien. Ik overdrijf niet, terwijl ik daar echt goed in ben.
Ik wou dat er nog Joego’s waren.
Pipistrello schreef:
15-03-2019 23:15
14.00 uur zag ik net. Dus volkomen legaal.
Hop. Ik snap ook al die aandacht niet. Precies spekkie naar haar bekkie. Op negeer en klaar.
Moire schreef:
15-03-2019 23:17
Geen idee of dat het is. Het is ook wel de generatie van angst, controle wille hebben, alles op zichzelf betrekken volgens mij.

Mijn buurvrouw loopt al een week de hele dag door te gillen, te schelden, te stampen, met deuren te gooien. Ik overdrijf niet, terwijl ik daar echt goed in ben.
Ik wou dat er nog Joego’s waren.
Daar hebben we Fleurtje voor nodig 🤪

Dat is ook wel weer waar. Een lastige generatie.
yasmijn schreef:
15-03-2019 23:21

Oh ja, en preutsheid en iedereen moet zijn en denken als ik.
Moire schreef:
15-03-2019 23:22
Oh ja, en preutsheid en iedereen moet zijn en denken als ik.
Mee eens.

Waar is het misgegaan?
yasmijn schreef:
15-03-2019 23:21

de prinsesjestijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven