Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 15 maart 2019 om 23:03
Nee, dat niet eens. Echt mensen die niet goed kunnen lezen en alles op zichzelf betrekken. Die niet begrijpen hoe een discussie verloopt, gewoon omdat ze letterlijk de tekst niet begrijpen. En in plaats van dan te vragen wat iemand bedoelt hysterisch gaan gillen en staffen. En als jij dan vragen stelt ook hysterisch gaan gillen, omdat ze zich aangevallen voelen.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 23:04
10.23% gewijzigd
vrijdag 15 maart 2019 om 23:04
Maakt geen reet uit. Maar vandaag.
vrijdag 15 maart 2019 om 23:05
Schaar ik onder “gekkies”.Moire schreef: ↑15-03-2019 23:03Nee, dat niet eens. Echt mensen die niet goed kunnen lezen en alles op zichzelf betrekken. Die niet begrijpen hoe een discussie verloopt, gewoon omdat ze letterlijk de tekst niet begrijpen. En in plaats van dan te vragen wat iemand bedoelt hysterisch gaan gillen en staffen. En als jij dan vragen stelt ook hysterisch gaan gillen, omdat ze zich aangevallen voelen.
vrijdag 15 maart 2019 om 23:07
Ze heeft zich in ieder geval goed voorbereid op haar verse start. Ik bedoel, het valt om de verdomde niet mee om eerst al die mensen onder de negeer te zetten.
vrijdag 15 maart 2019 om 23:09
Ik stond er niet onder, kon zien wanneer het lid was geworden. VandaagLady*Voldemort schreef: ↑15-03-2019 23:07Ze heeft zich in ieder geval goed voorbereid op haar verse start. Ik bedoel, het valt om de verdomde niet mee om eerst al die mensen onder de negeer te zetten.
vrijdag 15 maart 2019 om 23:17
Geen idee of dat het is. Het is ook wel de generatie van angst, controle wille hebben, alles op zichzelf betrekken volgens mij.
Mijn buurvrouw loopt al een week de hele dag door te gillen, te schelden, te stampen, met deuren te gooien. Ik overdrijf niet, terwijl ik daar echt goed in ben.
Ik wou dat er nog Joego’s waren.
vrijdag 15 maart 2019 om 23:18
Hop. Ik snap ook al die aandacht niet. Precies spekkie naar haar bekkie. Op negeer en klaar.
vrijdag 15 maart 2019 om 23:20
Daar hebben we Fleurtje voor nodigMoire schreef: ↑15-03-2019 23:17Geen idee of dat het is. Het is ook wel de generatie van angst, controle wille hebben, alles op zichzelf betrekken volgens mij.
Mijn buurvrouw loopt al een week de hele dag door te gillen, te schelden, te stampen, met deuren te gooien. Ik overdrijf niet, terwijl ik daar echt goed in ben.
Ik wou dat er nog Joego’s waren.
vrijdag 15 maart 2019 om 23:22