Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 maart 2019 om 10:58
Oja, die weer. Daar lees ik altijd gelijk overheen. Sneu figuur.
zaterdag 23 maart 2019 om 12:06
Een topic over parketvloeren. TO verweest naar foto's in haar dropboxaccount en 1 van de forummers vond het leuk om haar privé naam, die dus per ongeluk zichtbaar was, in het topic te noemen. De mod heeft de naam weggehaald maar de forummer die het deed heeft geen ban
zaterdag 23 maart 2019 om 12:17
Belachelijk. Ik vraag mij af welke reactie nou weer gebruikt gaat worden nav jouw vraag hierover op het Modtopic.S-Meds schreef: ↑23-03-2019 12:06Een topic over parketvloeren. TO verweest naar foto's in haar dropboxaccount en 1 van de forummers vond het leuk om haar privé naam, die dus per ongeluk zichtbaar was, in het topic te noemen. De mod heeft de naam weggehaald maar de forummer die het deed heeft geen ban
1. Of jouw post wordt gewist vanwege offtopic.
2. Of er wordt gezegd dat je moet mailen hierover.
3. Jouw post wordt genegeerd.
4. Het welbekende de discussie hierover is gesloten reacties worden verplaatst naar napraat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 23 maart 2019 om 12:21
er is gewoon geen cm, het wordt blijkbaar overgelaten aan junioren die bepaalde bevoegdheden niet hebben of eerst acties moeten overleggen met de cm en de cm is op vakantie/ vrij/ werkt maar 15 uurcharlottew88 schreef: ↑23-03-2019 12:17Belachelijk. Ik vraag mij af welke reactie nou weer gebruikt gaat worden nav jouw vraag hierover op het Modtopic.
1. Of jouw post wordt gewist vanwege offtopic.
2. Of er wordt gezegd dat je moet mailen hierover.
3. Jouw post wordt genegeerd.
4. Het welbekende de discussie hierover is gesloten reacties worden verplaatst naar napraat.
zoiets is het denk ik
zaterdag 23 maart 2019 om 17:47
Ik zat vandaag bij bakkertje Bart, naast mij zit een verstandelijk beperkt stel.
Die dame verslikt zich in haar drankje en zegt "Ik stik hier bijna zeg!". Zegt die jongen die er bij zit "Nee dat moet je hier niet doen hoor, stikken, dat is slecht voor de omzet van bakkertje Bart!"
Ik moest er om lachen.
Die dame verslikt zich in haar drankje en zegt "Ik stik hier bijna zeg!". Zegt die jongen die er bij zit "Nee dat moet je hier niet doen hoor, stikken, dat is slecht voor de omzet van bakkertje Bart!"
Ik moest er om lachen.
zaterdag 23 maart 2019 om 17:50
sam1968 schreef: ↑23-03-2019 17:47Ik zat vandaag bij bakkertje Bart, naast mij zit een verstandelijk beperkt stel.
Ik moest er om lachen.
Gefeliciteerd hoor, met je humor.
zaterdag 23 maart 2019 om 18:08