Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 april 2019 om 18:33
Hou toch op! Die homofobe bagger die jij daar uitsloeg was wat mij betreft genoeg voor een perma.Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 18:26Wat een flutforum als je je eigen mening niet mag zeggen., Dat wordt allemaal weg gehaald en die mensen krijgen ook nog eens een ban. Dat ging over bi zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 7 april 2019 om 18:35
In het kader van Durf Te Vragen: dochter heeft eftelingzegels gespaard om haar vriendje een keer mee uit te kunnen nemen, maar ze komt er precies één tekort
De actie is allang voorbij natuurlijk, maar misschien dat iemand nog een verdwaald zegeltje heeft slingeren?
Bij wijze van beloning zal ik de gulle gever een jaar lang niet staffen, wat ie ook uitkraamt.
De actie is allang voorbij natuurlijk, maar misschien dat iemand nog een verdwaald zegeltje heeft slingeren?
Bij wijze van beloning zal ik de gulle gever een jaar lang niet staffen, wat ie ook uitkraamt.
zondag 7 april 2019 om 18:36
Daar heb ik veel aan dan, want zat anderen die dat wel doen.Lady*Voldemort schreef: ↑07-04-2019 18:35In het kader van Durf Te Vragen: dochter heeft eftelingzegels gespaard om haar vriendje een keer mee uit te kunnen nemen, maar ze komt er precies één tekort![]()
Geef haar adres maar, ik heb nog.
zondag 7 april 2019 om 18:45
zondag 7 april 2019 om 18:47
Zo omschreef je het daar niet.Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 18:45Ik heb vrienden die homo zijn. Daar ga ik wekelijks mee om. Ik ben geen homofoob maar ik zeg wek eerlijk dat ik het zelf niet erotisch vind.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 7 april 2019 om 18:48
Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 18:45Ik heb vrienden die homo zijn. Daar ga ik wekelijks mee om. Ik ben geen homofoob maar ik zeg wek eerlijk dat ik het zelf niet erotisch vind.
Je gebruikte wel even andere termen.
zondag 7 april 2019 om 18:48
Ik gok dat je iets andere bewoordingen gebruikt hebt?Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 18:45Ik heb vrienden die homo zijn. Daar ga ik wekelijks mee om. Ik ben geen homofoob maar ik zeg wek eerlijk dat ik het zelf niet erotisch vind.
Ik vind de meeste mensen niet erotisch, dat lijkt me niet direct homofoob.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 7 april 2019 om 19:22
ja , dat heb ik gezegd. Ik sta daar nog steeds achter. Het gaat er mij om dat een discussie om zeep wordt geholpen omdat je meningen niet deelt en VIVa dan de meningen die er wat mij betreft wel toe doen gewoon verwijderen. Zo kun je geen discussie voeren en ook niet openlijk praten .
zondag 7 april 2019 om 19:23
Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 18:26Wat een flutforum als je je eigen mening niet mag zeggen., Dat wordt allemaal weg gehaald en die mensen krijgen ook nog eens een ban. Dat ging over bi zijn.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 7 april 2019 om 19:24
Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 18:26Wat een flutforum als je je eigen mening niet mag zeggen., Dat wordt allemaal weg gehaald en die mensen krijgen ook nog eens een ban. Dat ging over bi zijn.
Nou en dat terwijl jij altijd zo genuanceerd post. Gek hoor.
zondag 7 april 2019 om 19:29
stuur maar een PB dan.JollyRider schreef: ↑07-04-2019 19:26Als ik mijn mening nu zou geven krijg ik een perma. En terecht
zondag 7 april 2019 om 19:32
Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 19:22ja , dat heb ik gezegd. Ik sta daar nog steeds achter. Het gaat er mij om dat een discussie om zeep wordt geholpen omdat je meningen niet deelt en VIVa dan de meningen die er wat mij betreft wel toe doen gewoon verwijderen. Zo kun je geen discussie voeren en ook niet openlijk praten .
Dat heb je dan niet goed begrepen. Het gaat namelijk niet om de mening die je deelt maar om de manier waarop. Als je nou een volgende keer je woorden wat zorgvuldiger kiest dan is er niets aan de hand.
zondag 7 april 2019 om 19:46
Ik heb nog volle kaarten zat dus Pb maar hoorLady*Voldemort schreef: ↑07-04-2019 18:35In het kader van Durf Te Vragen: dochter heeft eftelingzegels gespaard om haar vriendje een keer mee uit te kunnen nemen, maar ze komt er precies één tekort![]()
zondag 7 april 2019 om 19:58
Ah goed zo had ik even gemist .Lady*Voldemort schreef: ↑07-04-2019 19:52Heel lief van je, maar dochter is reeds voorzien dankzij Moire![]()
zondag 7 april 2019 om 19:59
Nee hoor, dan zou je met en hele grote omweg iets moeten omschrijven wat je walgelijk vind. Ik ben voor eigen mening en als dat wordt weg gehaald in een discussie dan is er geen discussie meer.
zondag 7 april 2019 om 20:02
Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 19:59Nee hoor, dan zou je met en hele grote omweg iets moeten omschrijven wat je walgelijk vind. Ik ben voor eigen mening en als dat wordt weg gehaald in een discussie dan is er geen discussie meer.
Je mening geven is niet automatisch gelijk aan lomp en onnodig kwetsend zijn hé.
zondag 7 april 2019 om 20:03
Zo lastig is het toch niet om een minder kwetsende manier te kiezen om je mening op te schrijven.Blondie456 schreef: ↑07-04-2019 19:59Nee hoor, dan zou je met en hele grote omweg iets moeten omschrijven wat je walgelijk vind. Ik ben voor eigen mening en als dat wordt weg gehaald in een discussie dan is er geen discussie meer.
Je kunt nou eenmaal niet ongefilterd alles wat je denkt uitkramen. Dat is in het mens op mens contact zo en ook op internet
Een zebra is geen paard met strepen