Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:32
Je hebt het over jezelf hoor, niet over ons.
Nee hoor :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Betty_Slocombe schreef:
07-04-2019 20:47
Is dit ironisch bedoeld?

Hoe dan ook, bij de Jumbo lagen dus geen pindakaaspaaseitjes. Terwijl ze nota bene in de aanbieding hadden moeten zijn. Wat een ellende in mijn kleine, veilige wereldje!

(Ik vind het toch grappig dat iemand aanneemt dat ik uit zo'n wereldje kom. Maar goed, ik kan het er maar beter bij laten zitten).
De ‘ik reageer niet meer exit’! Heel sterk!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
the_Wicked_Witch schreef:
07-04-2019 20:38
Als je iemand knettergek noemt, zou je dan een ban krijgen, denken jullie?
Dat denk ik wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb weleens gehoord dat mensen ruzie zoeken als een soort zelfmedicatie. Het leidt leuk af en het schijnt dat je stofjes aanmaakt die je oorspronkelijke gevoel dempen.

Waar ik dat gelezen heb weet ik helaas niet meer.
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:49
Ik snap helemaal niets van je posts en je beledigt me de hele tijd, tenminste, dat denk ik. Moet ik dan echt steeds op je reageren? Waarom? Of behoor je tot die groep mannen die ik altijd lijk aan te trekken, tot grote hilariteit van mijn man die ze de "schop me alsjeblieft in mijn ballen"-mannen noemt?
Wat wil je nu van me? Je was geërgerd omdat ik vind dat het onterecht is biseksualiteit walgelijk te noemen. Daarna ben ik de draad volledig kwijt geraakt. Niemand op dit topic zit te wachten op heen en weer-geneuzel tussen ons tweeën, helemaal als in elk geval een van beiden er niets van begrijpt.
charlottew88 schreef:
Dat denk ik wel.

Nou, dan doe ik dat maar niet. Dan denk ik het alleen maar, da's misschien beter. :proud:
Vanzai schreef:
Zit niet zo te zuigen. Kleuter.
07-04-2019 20:51
Ik heb weleens gehoord dat mensen ruzie zoeken als een soort zelfmedicatie. Het leidt leuk af en het schijnt dat je stofjes aanmaakt die je oorspronkelijke gevoel dempen.

Waar ik dat gelezen heb weet ik helaas niet meer.
Niet zonder toeval heb je hier een heel clubje gevonden die met dezelfde vraag worstelt. Wellicht een goed idee om je te organiseren? Met lunches en uitjes naar de sauna (op de badpak-dag, uiteraard)
Ik heb spierpijn van het in elkaar zetten van een trampoline.
Betty_Slocombe schreef:
07-04-2019 20:55
Ik heb spierpijn van het in elkaar zetten van een trampoline.
Wel met veiligheidsnet mag ik hopen.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 20:56
0.56% gewijzigd
Gut, komt hij hier weer eens stoken met zijn wartaal...
Moire schreef:
07-04-2019 20:53
Zit niet zo te zuigen. Kleuter.
Dit!
Ongelooflijk. Als hij een zij was, was gefrustreerde zuurpruim nog vriendelijk.
07-04-2019 20:52
Nou, dan doe ik dat maar niet. Dan denk ik het alleen maar, da's misschien beter. :proud:
Ja dat is beter soms vind ik ook dat iemand knettergek is :biggrin: Maar dat posten durf ik niet de Mods kennende heb ik zo een ban aan mijn broek.
Och wat sneu.
Verschrikkelijk zeg, wat een kinderachtig gedrag Vanzai.
Wat een warm bad moet dat zijn, zo’n gezelschap van mensen die het ook opgegeven hebben om verder dan hun eigen voordeur te kijken! Fijn hoor, wanneer je dat clubje gevonden hebt!
Moire schreef:
07-04-2019 20:55
Wel met veiligheidsnet mag ik hopen.
Uiteraard. Maar goed, alsnog zijn ze best wel gevaarlijk, natuurlijk. Het was een van de Aldi. De vorige was binnen een uur in elkaar gezet, met deze zijn we echt bijna 4 uur bezig geweest. Het is echt een bakbeest, maar hij springt heerlijk.
Lady*Voldemort schreef:
07-04-2019 20:58
Verschrikkelijk zeg, wat een kinderachtig gedrag Vanzai.
Is het nu uit tussen ons? O_O
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:59
Wat een warm bad moet dat zijn, zo’n gezelschap van mensen die het ook opgegeven hebben om verder dan hun eigen voordeur te kijken! Fijn hoor, wanneer je dat clubje gevonden hebt!
Als er iemand niet voorbij zijn eigen piemeltje kan kijken ben jij het. Gelukkig denk jij beter te zijn dan God en kan je het naar jezelf toe allemaal prachtig verwoorden. Fijne avond.
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:54
blablablaaa. Wellicht een goed idee om je te organiseren? Met lunches en uitjes naar de sauna (op de badpak-dag, uiteraard)

Ik ga woensdag in mijn blote reet in de sauna. Nou hoor ik er zeker niet meer bij.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 21:04
54.70% gewijzigd
Pipistrello schreef:
07-04-2019 21:01
Ik ga woensdag in mijn blote reet in de sauna. Nou hoor ik er zeker niet meer bij.
Jouw plannen zijn leuker dan de mijne.
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:54
Niet zonder toeval heb je hier een heel clubje gevonden die met dezelfde vraag worstelt. Wellicht een goed idee om je te organiseren? Met lunches en uitjes naar de sauna (op de badpak-dag, uiteraard)

Ik wist niet dat ik met een vraag worstelde?
Moire schreef:
07-04-2019 21:02
Jouw plannen zijn leuker dan de mijne.

Wat ga jij doen?
Moire schreef:
07-04-2019 21:01
Als er iemand niet voorbij zijn eigen piemeltje kan kijken ben jij het. Gelukkig denk jij beter te zijn dan God en kan je het naar jezelf toe allemaal prachtig verwoorden. Fijne avond.
Wat een verworvenheid van onze vrije wereld is het toch dat je volstrekt gespeend van werkelijkheidszin een platform kunt hebben waar je dit soort uitspraken ongestraft kunt doen. Ik ben vóór!
Pipistrello schreef:
07-04-2019 21:05
Wat ga jij doen?
Dingen die ik niet wil doen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven