Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
10-04-2019 21:41
Ga anders gewoon naar de kapper i.p.v. zelf te knutselen. Dan komt het in ieder geval goed.
Prima, betaal jij elke 5 weken voor mij?
Moire schreef:
10-04-2019 21:40
Maar dat is zelf mengen denk ik? Ga even kijken.
Dat durf ik zo niet te zeggen. Kan het anders wel even aan mijn kapper vragen via de app als je er niet uit komt.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Das lief! Ik moet gewoon even naar de kappersgroothandel, maar geen idee of zij advies geven.
Moire schreef:
10-04-2019 22:00
Das lief! Ik moet gewoon even naar de kappersgroothandel, maar geen idee of zij advies geven.
Jawel hoor, dat geven ze ook.
Ik ga het aan haar vragen Moire. Morgen kom ik hier terug met een antwoord, want ze is nu niet online maar ik heb al wel de vraag gesteld.
En bij de groothandel geven ze doorgaans ook goed advies.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Moire schreef:
10-04-2019 21:42
Prima, betaal jij elke 5 weken voor mij?
Helaas niet. Dat doe ik al voor mezelf 😂
Nous, hou je het nog? 🤩
Ik vind er wat van hoor. In het modtopic gaan lopen klikken dat iemand een 24-uursban heeft terwijl die eigenlijk een nieuwe maandban (of permaban) had moeten hebben :O
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
yasmijn schreef:
10-04-2019 22:26
Helaas niet. Dat doe ik al voor mezelf 😂
Dan zal ik het zelf moeten verven ;)
MarindaH schreef:
10-04-2019 22:41
Ik vind er wat van hoor. In het modtopic gaan lopen klikken dat iemand een 24-uursban heeft terwijl die eigenlijk een nieuwe maandban (of permaban) had moeten hebben :O
Houdt die persoon score kaartjes bij?
Vesper- schreef:
10-04-2019 22:49
Houdt die persoon score kaartjes bij?
Heb je voor diegene niet nodig.
19 jarige debutant loopt Ronaldo ondersteboven. Baas :proud:
MarindaH schreef:
10-04-2019 22:41
Tja, als de mods het zelf niet bij kunnen houden.........
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
10-04-2019 23:18
Tja, als de mods het zelf niet bij kunnen houden.........
Sommige mensen nemen het forum hier veel te serieus.
Ik heb het ook gehad hoor dat ik een ban kreeg van 24 uur en iemand in het Modtopic ging klikken dat het een ban van 48 uur moest zijn. Ik vind dat zo kinderachtig en van de ene kant moet ik er om lachen van aan de andere kant vind ik het zielige figuren. Ik heb wel wat beters te doen dan bij houden wie er een ban heeft en voor hoe lang en dan onthouden hoe die ban de volgende keer weer moet zijn. Ik denk dat die mensen die dat doen geen boeiend eigen leven hebben ook al zeggen ze hier van wel.Anders hou je zulke dingen echt niet bij hoor.
Blondie456 schreef:
11-04-2019 01:27
Ik heb het ook gehad hoor dat ik een ban kreeg van 24 uur en iemand in het Modtopic ging klikken dat het een ban van 48 uur moest zijn. Ik vind dat zo kinderachtig en van de ene kant moet ik er om lachen van aan de andere kant vind ik het zielige figuren. Ik heb wel wat beters te doen dan bij houden wie er een ban heeft en voor hoe lang en dan onthouden hoe die ban de volgende keer weer moet zijn. Ik denk dat die mensen die dat doen geen boeiend eigen leven hebben ook al zeggen ze hier van wel.Anders hou je zulke dingen echt niet bij hoor.
Hoe iemands leven is, kan ik vanaf hier niet beoordelen, maar voor de rest helemaal eens.
Mijn leven is juist zo boeiend doordat ik veel tijd op het forum doorbreng.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Moire schreef:
10-04-2019 22:00
Jawel hoor bij die van wel.
Ik meng twee kleuren met vloeistof ze leggen dan precies de verhoudingen uit .
Even goed door elkaar mengen en klaar en per saldo niet veel duurder dan drogisterijrommel.
Star² schreef:
10-04-2019 22:53
19 jarige debutant loopt Ronaldo ondersteboven. Baas :proud:
Briljante professionele overtreding :proud:

Gaat leggen jij! :twisted:
Ik heb geen stem meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
11-04-2019 08:17
Ik heb geen stem meer.
:proud:
Blondie456 schreef:
11-04-2019 01:27

Vroeger als je op het schoolplein op die manier ging klikken dan kreeg je gewoon klapjes.
Ik moet zo lachen om jullie reacties in dat topic over die vieze vent. :rofl:
Zelfs in het 'Luxe' topic weet Suzynogwat een lap tekst te produceren waar je twee rondjes op een terras bij moet bestellen om het gelezen te krijgen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-04-2019 15:25
Zelfs in het 'Luxe' topic weet Suzynogwat een lap tekst te produceren waar je twee rondjes op een terras bij moet bestellen om het gelezen te krijgen!
Zo blij dat ik daar de negeer voor hebt aangezet al een tijd geleden. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven