Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 8 juni 2019 om 13:19
ModeratorViva schreef: ↑08-06-2019 11:12Beste MarindaH,
Zoals gezegd, trolltopics worden verwijderd. Dat de ene grappiger is dan de ander, daar kunnen we geen uitzondering op maken.
Wordt hierna nogmaals ingegaan op het verwijderen van dit trolltopic / trolltopics dan zullen deze weer verplaatst worden naar het napraattopic. Dit wordt dan tevens gezien als offtopic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vinden jullie nu ook niet dat jullie ongelofelijk negatief communiceren? Ik heb dit nog nooit zo mee gemaakt, nergens.
Uit alles proef ik alleen maar dat jullie de forummers als lastig ervaren.

zaterdag 8 juni 2019 om 13:34
Duh, maar niet volgens iedereen. En nu zal ik het antwoord nooit weten.ThunderassMan schreef: ↑08-06-2019 10:56Euh, een vierkant heeft toch gewoon wel een omtrek? 4* zijde?

zaterdag 8 juni 2019 om 13:34
Gewoon een gif ge-upt. Zijn er meer die een bewegende ava hebben.Pinda-Kaas schreef: ↑08-06-2019 10:29Orisa hoe heb jij ineens die bewegende avatar voor elkaar getoverd?
Heb ik iets gemist? Betekent dit...eindelijk weer glitter-ava's met kerst?

zaterdag 8 juni 2019 om 13:35
Yup. Twee keer dezelfde overtreding.
Ik mag hopen dat daar wel consequenties aan vast zitten.

zaterdag 8 juni 2019 om 14:35
Dat heeft ook een reden.

zaterdag 8 juni 2019 om 15:21
Bedankt voor de melding. Het topic is gesloten.HoesjeBoesje schreef: ↑08-06-2019 14:58Topic ' minnaar deel 37' is vol en mag slotje op. Nieuw deel is geopend.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

zaterdag 8 juni 2019 om 15:36
Duw eens wat harder op dat kwartje.
zaterdag 8 juni 2019 om 15:54
Arnhem.ThunderassMan schreef: ↑08-06-2019 15:33Orisa, hebben wij elkander wel eens ontmoet? En sigaretjes gerookt?
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 8 juni 2019 om 15:57

zaterdag 8 juni 2019 om 15:58
Ach ja, in de tijd dat ik nog rookte! Die goede, oude tijd.ThunderassMan schreef: ↑08-06-2019 15:33Orisa, hebben wij elkander wel eens ontmoet? En sigaretjes gerookt?