Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
08-07-2019 10:04
Niet dat ik het een lekker topic vind.. maar de media is natuurlijk niet iets dat je aan en uit kunt zetten naar behoefte. Ze hebben het zelf aangeslingerd. Sneu en verdrietig dat dat meisje een ongeluk heeft gehad. Maar ze hoeven niet te zoeken op internet hé die nabestaanden. Ze kunnen er ook voor kiezen om niet achter de computer te gaan zitten.

Maar 'de media' zijn ook geen natuurverschijnsel waar je helemaal niets aan kunt veranderen.
In dit geval kunnen Viva/ de moderators dus een keuze maken hoe ze hiermee omgaan en verantwoordelijkheid nemen voor wat er op hun site verschijnt hierover.
En je kunt als mens ook bepalen of, wat en hoe je hierover schrijft.
nounou
nina1966 schreef:
08-07-2019 10:04
Niet dat ik het een lekker topic vind.. maar de media is natuurlijk niet iets dat je aan en uit kunt zetten naar behoefte. Ze hebben het zelf aangeslingerd. Sneu en verdrietig dat dat meisje een ongeluk heeft gehad. Maar ze hoeven niet te zoeken op internet hé die nabestaanden. Ze kunnen er ook voor kiezen om niet achter de computer te gaan zitten.
wat een belachelijke reactie. Dit geeft mi goed aan dat het verstandig is dat het topic een slotje heeft. Dank mods
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
08-07-2019 10:04
Niet dat ik het een lekker topic vind.. maar de media is natuurlijk niet iets dat je aan en uit kunt zetten naar behoefte. Ze hebben het zelf aangeslingerd. Sneu en verdrietig dat dat meisje een ongeluk heeft gehad. Maar ze hoeven niet te zoeken op internet hé die nabestaanden. Ze kunnen er ook voor kiezen om niet achter de computer te gaan zitten.
Ik moet echt even slikken van je reactie. Ze hebben het zelf aangeslingerd? Serieus?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, ik kan niet geloven dat ik die post van Nina heb gelezen 😱
Alles komt goed, alleen de rest niet
Fijn dat het topic gesloten is en zelf aangeslingerd serieus ??
Solomio schreef:
08-07-2019 10:10
Toen ze nog vermist was kon media-aandacht helpen bij de zoektocht, nu heeft dat geen meerwaarde meer.

Gewoon rekening houden met de wensen van de familie, hoe moeilijk kan het zijn?
En dan zeggen ze nog dat autisten empathie ontberen.
Alle reacties Link kopieren
Valdemar_II schreef:
08-07-2019 12:22
En dan zeggen ze nog dat autisten empathie ontberen.
Het is mij allang duidelijk dat heel veel forumsters aan dat criterium voldoen. En dat zijn lang niet altijd de gediagnosticeerde ASS-ers.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Baudolino schreef:
08-07-2019 12:28
Echt? ik kom op het forum en het eerste wat ik zie is: met zijn stijve stootte hij een paar keer krachtig in mijn mond???
Treurig
Beter dan in haar oor :idee:
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
08-07-2019 11:47
Wauw, ik kan niet geloven dat ik die post van Nina heb gelezen 😱
Je kan hem/haar blokkeren.
Ik vind het wel lekker soms, die irritante en triggerende afleiding van waar het echt om gaat.
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog iets illegaals gedaan trouwens? Of iets anders spectaculairs? Kaarsje gebrand en dat daarna de kerk in de fik ging of zo?
S-Meds schreef:
08-07-2019 10:58
wat een belachelijke reactie. Dit geeft mi goed aan dat het verstandig is dat het topic een slotje heeft. Dank mods
Jij hebt toch gevraagd of dat topic weg mocht? Ik vind dat ook toepasselijk in dit deval. Jíj bedankt dus :)
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
08-07-2019 11:47
Wauw, ik kan niet geloven dat ik die post van Nina heb gelezen 😱
Ik ook niet. Hoe krijg je het uit je toetsenbord dacht ik. Oke ik dacht nog wel meer maar dat levert mij waarschijnlijk een ban op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oh ze heeft een ban door een opmerking in ander topic opgelopen zie ik
Alle reacties Link kopieren
Beste Forummers,

Dit napraattopic is vol. Ik heb een nieuwe aangemaakt waar jullie in verder kunnen kletsen :)

overig/napraattopic-deel-114/list_messages/445607

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven