Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 juli 2019 om 15:19
Ik geloof iedereen.
Alleen lijkt het me sterk dat iemand mij kan uitleggen dat forummen geen onderdeel kan zijn van het echte leven, dus daar ben ik best benieuwd naar.
Ik bedoel: zelfs Yas is het met me eens, dat zegt toch wel wat.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 21 juli 2019 om 15:19
Dit IS ons leven.doornroosje9 schreef: ↑21-07-2019 15:13Nou, ik ben hier ook vaak omwille van het feit dat ik geen leven heb en ik herinner me dit echt niet.
zondag 21 juli 2019 om 15:24
Het kan en/en hè.
zondag 21 juli 2019 om 15:32
O, ik besta alleen maar ter meerdere eer en glorie van de bewoners van een verre planeet. Die filmen mijn hele leven. En dat van alle andere aardbewoners ook. En als dat dan voorbij is komt dat leven als een soort bioscoopfilm daar als tijdverdrijf voorbij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 21 juli 2019 om 15:33
Stel je toch eens voor dat je wakker wordt en dat je hele leven tot nu toe een droom was en je echte leven heel anders isCoconuts12 schreef: ↑21-07-2019 15:30Wat is een echt leven? Zolang ik niet dood ben leef ik. En als ik leef heb ik dus een leven. Ik leef niet in een sprookjeswereld en denk dus wel dat mijn leven echt is.
zondag 21 juli 2019 om 15:33
feow schreef: ↑21-07-2019 15:32O, ik besta alleen maar ter meerdere eer en glorie van de bewoners van een verre planeet. Die filmen mijn hele leven. En dat van alle andere aardbewoners ook. En als dat dan voorbij is komt dat leven als een soort bioscoopfilm daar als tijdverdrijf voorbij.
mijn ‘film’ wordt vast een flop daarzo.
zondag 21 juli 2019 om 15:34
Dat lijkt me zó raar!Maud*de*Braose schreef: ↑21-07-2019 15:33Stel je toch eens voor dat je wakker wordt en dat je hele leven tot nu toe een droom was en je echte leven heel anders is![]()
zondag 21 juli 2019 om 15:35
Ja mij ook.
zondag 21 juli 2019 om 15:37
Verschrikkelijk.Maud*de*Braose schreef: ↑21-07-2019 15:33Stel je toch eens voor dat je wakker wordt en dat je hele leven tot nu toe een droom was en je echte leven heel anders is![]()
Dan is opeens alles anders, brrr.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 21 juli 2019 om 15:40
Dan kom je er ineens achter dat je een echt buitenmens bent die graag met anderen rond een kampvuur zit midden in de natuur.
zondag 21 juli 2019 om 15:41
Mss is dat wanneer je doodgaat. Maar ik hoop het niet.
zondag 21 juli 2019 om 15:44
Stel je voor, dan lust je misschien geen chocola meer
zondag 21 juli 2019 om 15:47
Maar wie weet is je echte leven wel heel geweldig. Dan ben je een sucessvol fotomodel met huizen in saint tropez en new york en een mooie man enz enz.
Of je bent wetenschapper en ontdekt een goed medicijn tegen alzheimers.
zondag 21 juli 2019 om 15:58