Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
20-07-2019 19:30
Oe wel allemaal heilig hier hoor. Niemand die af en toe trasht bij The Voice? Of godbetert bij The Voice Kids?
Nee. Bij the voice kids krijg je (ik) commentaar als je dr wat van zegt (vh trashen).
Zo leerde ik Irish ^^ kennen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Coconuts12 schreef:
20-07-2019 20:11
Voor mij geldt hetzelfde en net als Lucifer. Gedrag kan ik ook wel wat van vinden.
Hier ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nouschi schreef:
20-07-2019 19:30
Oe wel allemaal heilig hier hoor. Niemand die af en toe trasht bij The Voice? Of godbetert bij The Voice Kids?
Nee, geen denken aan.
digi/kan-ik-dit-programma-veilig-verwij ... #p30176352

:proud:
Verwarring alom :-D
Torment schreef:
15-07-2019 10:32
Voor wie wil:

Voor 4 pers:
12 kippendijen
Knoflookpoeder
Peper
Zout
Blikje bier
Saffraan
500 mll volle yoghurt
1blokje kippenbouillon
Olijfolie

Wrijf de kippendijen in met knoflookpoeder,peper en zout.
Bak de kippendijen bruin in olijfolie in een pan die goed heet kan worden. De kip hoeft niet compleet gaar te zijn. (Ze garen door in de saus)
Leg de kip in een andere (soep) pan
Voeg daar de yoghurt, iets meer dan 3/4 van het blikje bier,de saffraan, en de kippenbouillon aan toe. Zet het vuur op zijn hoogsten laat de saus inkoken. Dit doe ik meestal op gevoel. in de tussentijd kun je je patat bakken. Lekker met alles :proud:

Dit hebben wij vanavond gegeten. Met doperwten en patat.
Echt heel erg lekker :love:
Gaat in mijn receptenboek.
PoesinBoots schreef:
20-07-2019 18:15
Echt?
Zeker 5 mensen lezen jouw post als een stafoproep maar dat ligt niet aan jouw manier van communiceren?
En als ze weigeren aan jouw oproep gehoor te geven zijn zij (wij) beroepsstaffers?

Ik las het ook niet als grapje.
Daarentegen lees ik wél wat je bedoelde met beroepsstaffers; niet dat die hier zitten, maar dat men hier er wellicht wat gevoelig voor is.

Eze schreef:
20-07-2019 18:12
Misschien dat sommigen door de beroepsstaffers hier wat overgevoelig reageren op het woord ‘staf’.
anoniem_380791 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 22:25
17.31% gewijzigd
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Beroepsstaffer? Dat lijkt me wel wat. Waar kan ik solliciteren?
RikM schreef:
20-07-2019 22:21
Beroepsstaffer? Dat lijkt me wel wat. Waar kan ik solliciteren?
Bij de forumpliessie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mag je dan lukraak wat staffen of moet het nog ergens op lijken?
En wat schuift het?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
En weer een 'het leed dat .... heet' topic.

Wat een achterlijke titel vind ik dat toch.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Meiskes toch... Het is zo leuk om hier bevestigd te krijgen dat iedereen die hier reageert niet kan meekomen in het echte leven.
deepspace schreef:
20-07-2019 22:59
Meiskes toch... Het is zo leuk om hier bevestigd te krijgen dat iedereen die hier reageert niet kan meekomen in het echte leven.

Welkom hier :biggrin:
PoesinBoots schreef:
20-07-2019 18:15
Echt?
Zeker 5 mensen lezen jouw post als een stafoproep maar dat ligt niet aan jouw manier van communiceren?
En als ze weigeren aan jouw oproep gehoor te geven zijn zij (wij) beroepsstaffers?

Bijzondere gedachtegang.
Nee, dat staat er niet, al kan ik me in dir geval achteraf wel voorstellen dat je het zo leest. Het gaat erom dat sommigen overgevoelig reageren hier, mijn punt is verder niet dat hier beroepsstaffers zitten.
Solomio schreef:
20-07-2019 19:08
Laat ik het zo zeggen: jij bent mij nog niet opgevallen vanwege je humor.
Geeft niet hoor. Je hoeft niet altijd alles te snappen.
PoesinBoots schreef:
20-07-2019 23:02
Welkom hier :biggrin:
Dit is de enige goede reactie :hyper: y
Eze schreef:
20-07-2019 23:04
Nee, dat staat er niet, al kan ik me in dir geval achteraf wel voorstellen dat je het zo leest. Het gaat erom dat sommigen overgevoelig reageren hier, mijn punt is verder niet dat hier beroepsstaffers zitten.

Oké helder.
deepspace schreef:
20-07-2019 22:59
En jij wel? Je durft er niet eens voor uit te komen dat je naar wat ik denk een man bent op een simpel forum. Je vult in op dit forum of je m,an of vrouw bent, zeg ik niet :rofl: Ik hoop op meer reacties van jou want ik lach graag.
Blondie456 schreef:
20-07-2019 23:25
En jij wel? Je durft er niet eens voor uit te komen dat je naar wat ik denk een man bent op een simpel forum. Je vult in op dit forum of je m,an of vrouw bent, zeg ik niet :rofl: Ik hoop op meer reacties van jou want ik lach graag.
Het forum zou ook met zijn tijd moeten meegaan ipv vast te houden aan twee geslachten. Deepspace is waarschijnlijk een tweeslachtige reptiel die zich meer identificeert met een kat; dus wat zou hij moeten aanvinken?
Oh ik heb ook niet aangegeven of ik een kater of een poes ben.
Wist niet dat dat verplicht was.
Valdemar_II schreef:
21-07-2019 00:06
Het forum zou ook met zijn tijd moeten meegaan ipv vast te houden aan twee geslachten. Deepspace is waarschijnlijk een tweeslachtige reptiel die zich meer identificeert met een kat; dus wat zou hij moeten aanvinken?
Oke , een zielig figuur dus
https://www.youtube.com/watch?v=1Cq1HodAQd4

Zo. Even wat echte gezelligheid.
Lady*Voldemort schreef:
21-07-2019 00:31
https://www.youtube.com/watch?v=1Cq1HodAQd4

Zo. Even wat echte gezelligheid.
Emigratie naar Ierland gepland?
Valdemar_II schreef:
21-07-2019 00:33
Emigratie naar Ierland gepland?
Zou het helpen denk je?
Voor je het weet vaart die boot naar Fok en komen ze je daar opsnorren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven