Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 8 augustus 2019 om 21:56
Het kan nog erger: dat ie met een Belgische vriendin thuiskomt.Lady*Voldemort schreef: ↑08-08-2019 21:30Nou ja eerlijk is eerlijk: als mijn zoon met een Belgische vriend thuis zou komen zou ik ook niet blij zijn hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 8 augustus 2019 om 22:01

donderdag 8 augustus 2019 om 22:06
En als wij Belgïe Vlaanderen morgen gewoon weer terugpakken, hebben wij goede chocolade. What's your point?

donderdag 8 augustus 2019 om 22:08
GMTA

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 8 augustus 2019 om 22:12
Nou zeg.

Een kind van mij heeft een chinese liefde. Heel aardig maar sinds ze vertelde dat ze een keer een graatje in haar keel had en haar moeder die er met een eetstokje uitplukte ben ik een beetje bang ze boos te maken

donderdag 8 augustus 2019 om 22:13
Fijn. DIe zet je in de keuken en laat je koken en zie je de hele dag niet. Wel een emmer in de hoek voor het tuffen.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-08-2019 22:12Nou zeg.![]()
Een kind van mij heeft een chinese liefde. Heel aardig maar sinds ze vertelde dat ze een keer een graatje in haar keel had en haar moeder die er met een eetstokje uitplukte ben ik een beetje bang ze boos te maken![]()

donderdag 8 augustus 2019 om 22:13
Beter met een stokje dan met vork en mes, zou ik dan denken.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-08-2019 22:12Nou zeg.![]()
Een kind van mij heeft een chinese liefde. Heel aardig maar sinds ze vertelde dat ze een keer een graatje in haar keel had en haar moeder die er met een eetstokje uitplukte ben ik een beetje bang ze boos te maken![]()

donderdag 8 augustus 2019 om 22:14
the_Wicked_Witch schreef: ↑08-08-2019 22:12Nou zeg.![]()
Voor je het weet gaan ze helemaal Bruce Lee.

donderdag 8 augustus 2019 om 22:14
Lady*Voldemort schreef: ↑08-08-2019 22:13Beter met een stokje dan met vork en mes, zou ik dan denken.
Ook weer waar. Haar moeder schijnt ook wel een stuk huishoudelijker te zijn dan ik, ze was nogal in shock van de staat van mijn keukenkastjes.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 22:16
0.70% gewijzigd