Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 10 augustus 2019 om 23:42
Maud*de*Braose schreef: ↑10-08-2019 23:28Maar was dat bezoek dan al die date? Ik dacht dat ze pas net een match hadden.
Volgens mij ook.

zaterdag 10 augustus 2019 om 23:43
Zit ik nou echt voor niks elk half uur te refreshen?!

zaterdag 10 augustus 2019 om 23:44
Precies.Maud*de*Braose schreef: ↑10-08-2019 23:28Maar was dat bezoek dan al die date? Ik dacht dat ze pas net een match hadden.

zondag 11 augustus 2019 om 00:07
Anon1337 schreef: ↑10-08-2019 21:45Hallo mijn naam is Joop, en ik ben een zeer intellectuele en prachtige man. Ik kom uit 't Gooi, maar ik heb een probleem. Vrouwen willen mij een of andere reden niet. Ik vind dit ambetant, want andere mannen (zoals ik) krijgen wel een prachtvrouw.
Waarom kiezen vrouwen geen intellectueel stuk vlees, zoals ik. Ik snap het niet. Een kans op een relatie wordt marginaal voor me.
Met vriendelijke groet, Joop van Beek.
PS: vrouwen zijn stom en dom
Hallo ik ben Sjaan, en ik mag ze graag slaan. Ik kom uit het gooi en heb mannen het liefst in een kooi. Maar mannen willen mij om de een of andere reden. Ik ben behoorlijk ambulant, want andere vrouwen (niet zoals ik) laten die gewillige slachtoffers overal lopen.
Waarom zien mannen mij als spiritueel en begaan? Er is vast wel een vrouw om de hoek die ze wil afwijzen. De kans op een vaste relatie met zo'n man is zo solide als vloeibare margarine.
Met vriendelijke groet, Sjaan van der Laan
PS: mannen zijn mannen
(* ik zie een nieuwe tindermatch

zondag 11 augustus 2019 om 00:50
zondag 11 augustus 2019 om 01:01
the_Wicked_Witch schreef: ↑11-08-2019 00:50TAM zijn schuld. Die ligt nu ergens in een kelder met een petje op met Kandijsuiker te vozen. En wij maar wachten.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zondag 11 augustus 2019 om 06:02
zondag 11 augustus 2019 om 16:38
Vast een rel gemist. Ik ook.
Kijk eens! Ik ben een echte trol!
In Noorwegen en

Ok, ok is dan wel voor mijn schoonmoeder maar tóch...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 11 augustus 2019 om 16:40
Ja, haar haren zitten ook zo lekker.AeonOfWinter schreef: ↑11-08-2019 16:39Wel handig, een schoonmoeder die de actuele temperatuur bij houd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 11 augustus 2019 om 17:03
ZeAeonOfWinter schreef: ↑11-08-2019 17:02Ze lijkt me erg aardig.
Ik mis alleen een gevoel voor decorum, ze draagt duidelijk geen bh. Haar teennagels zijn wel on point.
Is
Een
Trol
Die zijn geëmancipeerd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 11 augustus 2019 om 17:04
Ik heb thuis nooit een decorum aan.AeonOfWinter schreef: ↑11-08-2019 17:02Ze lijkt me erg aardig.
Ik mis alleen een gevoel voor decorum, ze draagt duidelijk geen bh. Haar teennagels zijn wel on point.
zondag 11 augustus 2019 om 17:06
Heeft ze ook niet nodig, er is niets te zien.AeonOfWinter schreef: ↑11-08-2019 17:02Ze lijkt me erg aardig.

zondag 11 augustus 2019 om 22:05
Ik weet nooit op welke pijler ik post. Ik zie nu dat ik op Actueel post, maar het gaat niet over buitenlanders.Betty_Slocombe schreef: ↑11-08-2019 21:55Nou, ik ga weer los hoor. Zo jammer dat ik niet op actueel post, want wat is het daar weer gezellig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 11 augustus 2019 om 22:08
Daar kun je gerust op wachten. Ik ben al verbaasd dat het zo lang duurt, aangezien de vrouwen die genoemd worden in de OP van Turkse afkomst zijn.
Maar goed, er mag weer lekker onnozel gepost worden "maar ik vind huppeltjepuppeltje gewoon lelijk, dat mag ik toch zeggen?"

zondag 11 augustus 2019 om 22:09
Er is al een vergelijking getrokken met discriminatie en Zuid-Afrika, maar dat is weer voorbij. De discussie verloopt goed binnen de kaders van het onderwerp. Verfrissend.

zondag 11 augustus 2019 om 22:11
Betty_Slocombe schreef: ↑11-08-2019 22:08Daar kun je gerust op wachten. Ik ben al verbaasd dat het zo lang duurt, aangezien de vrouwen die genoemd worden in de OP van Turkse afkomst zijn.
Maar goed, er mag weer lekker onnozel gepost worden "maar ik vind huppeltjepuppeltje gewoon lelijk, dat mag ik toch zeggen?"
Oh ja, de Turkse vrouwen zijn ook aan bod geweest, maar ook dat wordt gelukkig niet echt opgepikt.
Die opmerking van huppeltje is echt belachelijk, maar dat wordt wel gepareerd.