Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 augustus 2019 om 14:33

woensdag 14 augustus 2019 om 14:54
Oh, hij zit er nog wel? Dan moet je hem wel zo'n 1 keer per jaar schoonmaken he, anders gaat de kaas in de randjes inderdaad aan de wandel. Is zo'n gedoe.ThunderassMan schreef: ↑14-08-2019 12:18Nou ja zeg!! Tsss.
Als dit niet op de man is, dan weet ik het ook niet meer.
Ik merk dat mijn voorhuid een heel eigen leven gaat leiden.![]()
![]()

woensdag 14 augustus 2019 om 14:57
Ik vind dat de mids prima gehandeld hebben door het hele topic weg te halen.charlottew88 schreef: ↑14-08-2019 14:33De mod weet weer een "leuke" draai te geven aan de vraag van Zazamaenade![]()
Er werd door to wel degelijk om meer gevraagd dan ervaringen. Ze vroeg letterlijk of mensen dachten of een tweede keer gebruiken wel een oplossing voor haar eetstoornis zou zijn, nadat de eerste keer niet had geholpen.
woensdag 14 augustus 2019 om 15:22
Ja de mods hebben hierin goed gehandeld. Wat ik storend vond was dat Viva een artikel op Viva.nl van een journalist wel laat staan en dat niet weghaalt vanwege medisch advies. Maar net las ik dat de Mods niet over Viva.nl gaan dus ik was te vroeg met mijn conclusie.Maud*de*Braose schreef: ↑14-08-2019 14:57Ik vind dat de mids prima gehandeld hebben door het hele topic weg te halen.
Er werd door to wel degelijk om meer gevraagd dan ervaringen. Ze vroeg letterlijk of mensen dachten of een tweede keer gebruiken wel een oplossing voor haar eetstoornis zou zijn, nadat de eerste keer niet had geholpen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 augustus 2019 om 15:32
Gat-ver-dámme! Kopkaas!Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑14-08-2019 14:54Oh, hij zit er nog wel? Dan moet je hem wel zo'n 1 keer per jaar schoonmaken he, anders gaat de kaas in de randjes inderdaad aan de wandel. Is zo'n gedoe.![]()

There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 14 augustus 2019 om 17:28

Zal ik een apart Tinderprofiel voor m openen?

woensdag 14 augustus 2019 om 17:31
1 keer per jaar? Is dat niet wat teveel van het goede?Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑14-08-2019 14:54Oh, hij zit er nog wel? Dan moet je hem wel zo'n 1 keer per jaar schoonmaken he, anders gaat de kaas in de randjes inderdaad aan de wandel. Is zo'n gedoe.![]()

woensdag 14 augustus 2019 om 17:33
Ja!
Zelfstandige en avontuurlijke voorhuid zoekt warmhartige en gastvrije vagina. Houd van kaas. Is bereid te reizen.

woensdag 14 augustus 2019 om 17:35
Ik was al even bang dat 'ie een eigen forumaccount ging krijgen.

woensdag 14 augustus 2019 om 17:52
Krijg jij zin om te eten dan als het gaat over voorhuiden en kopkaas? Ik niet zo.
woensdag 14 augustus 2019 om 17:56

woensdag 14 augustus 2019 om 18:04
Maud*de*Braose schreef: ↑14-08-2019 17:33Ja!
Zelfstandige en avontuurlijke voorhuid zoekt warmhartige en gastvrije vagina. Houd van kaas. Is bereid te reizen.![]()

Ik kijk wel uit: zul je zien dat 'ie meer matches krijgt dan ik.

woensdag 14 augustus 2019 om 18:05
Grobbekuiken_ schreef: ↑14-08-2019 17:56Ghe....zoals opa altijd zei 'je kan op de rand van m'n bord gaan zitten schijten, als je maar niet spettert'![]()

woensdag 14 augustus 2019 om 18:21
Dacht ik aan, maar leek me onnodig kwetsend voor haar om te lezen hoe (harteloos) zo’n andere vrouw erin kan staan.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

woensdag 14 augustus 2019 om 18:22
Grobbekuiken_ schreef: ↑14-08-2019 17:56Ghe....zoals opa altijd zei 'je kan op de rand van m'n bord gaan zitten schijten, als je maar niet spettert'![]()
Gatver

woensdag 14 augustus 2019 om 18:22
ThunderassMan schreef: ↑14-08-2019 18:04![]()
![]()
Ik kijk wel uit: zul je zien dat 'ie meer matches krijgt dan ik.
Dat zou wel lullig zijn.

woensdag 14 augustus 2019 om 18:23
Nou, precies. Je wilt de zuurgraad van die gastvrije vagina ook niet van de rel brengen met klinische steriliteit achter het gordijn.