Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Orișa schreef:
08-08-2019 23:01
Daar heb ik al een ban voor gehad.
Jij krijgt overal een ban voor.
Tijd voor een nieuwe nick en hopen dat je een poosje niet herkend wordt.
I like being a mess. It's who I am.
Orișa schreef:
08-08-2019 23:01
Jij krijgt een plusje!
Yayyyy! <schrijft enthousiast het plusje bij en rent naar haar man> Kijk, ik kreeg een plusje van Orișa! :heart:
AllyMcBeal schreef:
08-08-2019 23:02
Oh? Is Orisa een oude bekende dan?
Orișa schreef:
08-08-2019 23:00
Nee, dat is iemand doodwensen en dat is ook verboden.
Volgende keer schrijf je 'ik hoop dat je in Roosjes kelder terecht komt'. Begrijpt niemand.
Life is short. Eat dessert first.
broekrok schreef:
08-08-2019 23:03
:whistle:
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
Yayyyy! <schrijft enthousiast het plusje bij en rent naar haar man> Kijk, ik kreeg een plusje van Orișa! :heart:
Betekent helaas wel dat Orisa denkt dat je het niveau van haar leerlingen hebt....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
broekrok schreef:
Dat moet. Nieuwelingen worden weggepest.
broekrok schreef:
Een jonge bekende....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
AllyMcBeal schreef:
08-08-2019 23:02
Dat was deze. Maar na weken me als een trutje gedragen is het ook niet zo leuk meer. Toen ik ‘bekend’ werd had ik binnen een dan mijn eerste ban, zat ik binnen een week op een weekblad en 3 weken vanaf de eerste dag als mezelf posten een maand. En werkelijk voor de meest bizarre ‘vergrijpen’.
doornroosje9 schreef:
Volgende keer schrijf je 'ik hoop dat je in Roosjes kelder terecht komt'. Begrijpt niemand.

Van wat ik begrepen heb ligt daar heel veel goede chocolade, dus daar wil ik ook wel terechtkomen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
Koester het. Krijgen er niet veel!
Orișa schreef:
08-08-2019 23:05
Dat was deze. Maar na weken me als een trutje gedragen is het ook niet zo leuk meer. Toen ik ‘bekend’ werd had ik binnen een dan mijn eerste ban, zat ik binnen een week op een weekblad en 3 weken vanaf de eerste dag als mezelf posten een maand. En werkelijk voor de meest bizarre ‘vergrijpen’.
Voor straf elke week de Viva in je bus. Brr.
Solomio schreef:
08-08-2019 23:04
Betekent helaas wel dat Orisa denkt dat je het niveau van haar leerlingen hebt....
Ja ach, ik doe het ermee. :P Ik heb een paar nachten slecht geslapen, daar gaat mijn niveau toch al niet van omhoog. Morgen een nieuwe kans.
Orișa schreef:
ja je begon zo leuk roze. :puh:
Lucifer2018 schreef:
08-08-2019 23:06

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
Van wat ik begrepen heb ligt daar heel veel goede chocolade, dus daar wil ik ook wel terechtkomen.
Daar liggen andere dingen dan chocolade. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Lucifer2018 schreef:
08-08-2019 23:06
Dan nog liever een perma.
Orișa schreef:
Toen ik ‘bekend’ werd had ik binnen een dan mijn eerste ban, zat ik binnen een week op een weekblad
:rofl: :rofl: :rofl:

bofferd
Misschien kan Noder iets met je IP-adres doen waardoor je weer helemaal opnieuw kan beginnen :biggrin:
Malagueña schreef:
08-08-2019 23:09
Misschien kan Noder iets met je IP-adres doen waardoor je weer helemaal opnieuw kan beginnen :biggrin:
Maar dan nog ben ik te herkenbaar denk ik. Dat zou inhouden dat ik geen een grapje mag maken en alleen maar hihi mag zeggen. Hihi
Voor dat hihi verdien je een ban hoor!
PoesinBoots schreef:
08-08-2019 23:11
Voor dat hihi verdien je een ban hoor!
Ghighi
gestaft.
PoesinBoots schreef:
08-08-2019 23:11
gestaft.
Nou doeg en tot nooit dan maar.
HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI HIHI
Hm, ligt er ook aan hoe je hihi zegt. Als jij niet uitkijkt krijg je nog een ban omdat je dat verkeerd doet volgens de stafferts omdat je het niet meent of zo.
Edit: ik typ te langzaam of zo :furious: Ben ik weer hardstikke mosterd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven