Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 8 augustus 2019 om 22:52
CourtneyTT schreef: ↑08-08-2019 22:25Er zijn tig varianten. Elke streek/regio heeft zijn eigen soort. Dus op welke variant doel je precies?
Die met rijst.

donderdag 8 augustus 2019 om 22:55
Jochie, ga eens snel je topo leren. Alleen 'Gelderland' is niet bepaald spannend

donderdag 8 augustus 2019 om 22:55

donderdag 8 augustus 2019 om 22:56
Wat hard en bot.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑08-08-2019 22:55Jochie, ga eens snel je topo leren. Alleen 'Gelderland' is niet bepaald spannendOp jouw tempo huppelend doe je er waarschijnlijk nog minimaal 20 jaar over om in Gelderland aan te komen, en dan te ontdekken dat je eigenlijk geen idee hebt waar je verder moet zijn.

donderdag 8 augustus 2019 om 22:57

donderdag 8 augustus 2019 om 22:59
Sorry.

Noder, ik zou niet naar Gelderland gaan huppelen als ik jou was. Gelderland is nog best groot, en dan doe je er heel lang over. Vraag maar aan de juf morgen. Beter oefen je nog even op je hacks zodat ze wat preciezer worden, en vraag je dan je papa of mama om je erheen te rijden.
donderdag 8 augustus 2019 om 22:59
Dat is de grap.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 8 augustus 2019 om 23:00
Nee, dat is iemand doodwensen en dat is ook verboden.

donderdag 8 augustus 2019 om 23:01
Jij krijgt een plusje!Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑08-08-2019 22:59Sorry.Ik ga in de herkansing.
Noder, ik zou niet naar Gelderland gaan huppelen als ik jou was. Gelderland is nog best groot, en dan doe je er heel lang over. Vraag maar aan de juf morgen. Beter oefen je nog even op je hacks zodat ze wat preciezer worden, en vraag je dan je papa of mama om je erheen te rijden.

donderdag 8 augustus 2019 om 23:01
Daar heb ik al een ban voor gehad. Voor zoiets iig, was gewoon nog een algemene opmerking ook.
anoniem_385715 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 23:02
14.85% gewijzigd