Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
24-08-2019 10:38
Die verstopte drankflessen deden het hem.
Want daar komen de heerlijkste discussies over en dat is de bedoeling. Hij is een alcoholist die geile appjes stuurt naar een ander. Daar moeten wij Heel Erg op aanslaan 😂

Yas, wat ben je toch een hippe meid, met je "just saying" :cheer2:
doornroosje9 schreef:
23-08-2019 22:09
Toch dood meppen.

Sorry, ik heb het niet zo op motten. ;-D

Vliegen, muggen, spinnen mogen blijven, maar motten moeten weg. Helaas.
Ik had weer eens een spin in mijn badkuip, waar ik ook in moet douchen. Maar even uitgesteld en bibberend de stop eruit gehaald in de hoop dat hij gaat waar hij vermoedelijk vandaan kwam. Net gekeken en hij was bezig uit bad te klimmen mijn kant op. Aaaaaah 😟 ik wil hem.niet doodmaken, maar die poten... Nachtmerrie!
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
24-08-2019 11:16
Yas, wat ben je toch een hippe meid, met je "just saying" :cheer2:
You don’t say....
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
24-08-2019 12:38
Ik had weer eens een spin in mijn badkuip, waar ik ook in moet douchen. Maar even uitgesteld en bibberend de stop eruit gehaald in de hoop dat hij gaat waar hij vermoedelijk vandaan kwam. Net gekeken en hij was bezig uit bad te klimmen mijn kant op. Aaaaaah 😟 ik wil hem.niet doodmaken, maar die poten... Nachtmerrie!
Je weet dat spinnen nooit alleen komen he? Ergens zit zijn mattie.
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
24-08-2019 12:39
Je weet dat spinnen nooit alleen komen he? Ergens zit zijn mattie.
Natuurlijk. Geen probleem zolang dat 'ergens' buiten mijn gezichtsveld is.
Negatieve aandacht is ook aandacht, zullen we maar zeggen. (domme acties topic)
Alle reacties Link kopieren
Er liggen weer pepernoten in de winkels. Dat roept bij mij de vraag op of het dit jaar weer verboden is om over een bepaald figuur te praten dat nog wel eens geassocieerd wordt met het rondsmijten van dat goedje.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
24-08-2019 15:32
Er liggen weer pepernoten in de winkels. Dat roept bij mij de vraag op of het dit jaar weer verboden is om over een bepaald figuur te praten dat nog wel eens geassocieerd wordt met het rondsmijten van dat goedje.

Ja.
oudebaas schreef:
24-08-2019 15:32
Er liggen weer pepernoten in de winkels. Dat roept bij mij de vraag op of het dit jaar weer verboden is om over een bepaald figuur te praten dat nog wel eens geassocieerd wordt met het rondsmijten van dat goedje.

Vraag je je dat echt af of heb je gewoon zin om te rellen?
RikM schreef:
24-08-2019 15:48
Vraag je je dat echt af of heb je gewoon zin om te rellen?
Hij vraagt zich dat af omdat hij wil rellen. Gok ik.
Lucifer2018 schreef:
24-08-2019 15:49
Hij vraagt zich dat af omdat hij wil rellen. Gok ik.

Dat is me te ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
24-08-2019 15:48
Vraag je je dat echt af of heb je gewoon zin om te rellen?
Rellen?? Ik??
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Ik vermoed iemand van dubbelnicken, ze hebben alletwee dezelfde lange klaagzangen ergerlijke manier van forummen.

Is al vaker ter sprake gekomen hier ook.
Pindakaasje is geband voor een week?
Nou zo’n erge overtreding was het ook weer niet hoor. Ze reageerde een beetje hysterisch in dat topic maar voor zover ik zag schreef ze niets banwaardig. Ik vond het zelfs grappig dat ze later haar mening soort van bijstelde nadat alle “hyena’s” op haar afkwamen. :hihi:
Waarom steeds dat gestaf wanneer je het oneens bent met iemand?
Abundance-of-Freedom schreef:
24-08-2019 16:40
Ik vermoed iemand van dubbelnicken, ze hebben alletwee dezelfde lange klaagzangen ergerlijke manier van forummen.

Is al vaker ter sprake gekomen hier ook.

In het royalty topic toevallig? Zo ja, die heeft er wel meer.
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-08-2019 16:54
Pindakaasje is geband voor een week?
Nou zo’n erge overtreding was het ook weer niet hoor. Ze reageerde een beetje hysterisch in dat topic maar voor zover ik zag schreef ze niets banwaardig. Ik vond het zelfs grappig dat ze later haar mening soort van bijstelde nadat alle “hyena’s” op haar afkwamen. :hihi:
Waarom steeds dat gestaf wanneer je het oneens bent met iemand?

Tja, dat zijn mensen die nergens tegen kunnen. Ik vond haar vooral een sneue aandachttrekker, maar om nou te gaan staffen. Kinderachtig.
Heb even gekeken, was haar al gewoon mentaal aan het negeren en er zijn meerdere reacties verwijderd. 3?

Geen idee wat daar stond dus ook geen idee of staffen en het straffen terecht waren of niet.
Pindakaasje reageert wel vaker wat hysterisch. Dat kun je irritant vinden, maar het is natuurlijk geen reden om te staffen of te bannen.
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-08-2019 16:54
Pindakaasje is geband voor een week?
Nou zo’n erge overtreding was het ook weer niet hoor. Ze reageerde een beetje hysterisch in dat topic maar voor zover ik zag schreef ze niets banwaardig. Ik vond het zelfs grappig dat ze later haar mening soort van bijstelde nadat alle “hyena’s” op haar afkwamen. :hihi:
Waarom steeds dat gestaf wanneer je het oneens bent met iemand?
In welk topic zaten die staffende sneeuwvlokjes?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit vermoord maar nooit niet verkracht. Terwijl elke man toch ook een potentiële moordenaar is.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
24-08-2019 17:53
In welk topic zaten die staffende sneeuwvlokjes?

Domme acties denk ik.
Lady*Voldemort schreef:
24-08-2019 17:44
Pindakaasje reageert wel vaker wat hysterisch. Dat kun je irritant vinden, maar het is natuurlijk geen reden om te staffen of te bannen.
+1
Alle reacties Link kopieren
Maar wat was de reden van de ban dan? 'Hysterisch reageren'? ;-D
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
24-08-2019 18:02
Maar wat was de reden van de ban dan? 'Hysterisch reageren'? ;-D
Ze is geband vanwege “offtopic”.
Maar goed, iedereen die op haar hysteria reageerde (inclusief ikzelf) reageerde ook offtopic dus het lijkt mij heel vreemd om haar daardoor een ban aan te naaien.
nartjie schreef:
24-08-2019 18:18
Gewoon walgelijk, zo'n topic. Godzijdank heb ik pijler Relaties geblokkeerd, maar ik logde even uit, en heb de topic bekeken. Gewoon walgelijk. Ben meerdere keren verkracht. Gewoon gatver

TO ook. Je mist het hele punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven