Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
--
Ik ben het Belg bashen wel wat beu aan het worden. Dus ik vanaf nu staffen!
Poker schreef:
05-09-2019 19:47

Belg bashen? Wat lul jij nou? Ik vind je post op het mod topic gezeik, heeft geen bal met je nationaliteit te maken.
Ik gok dat ze oa mijn opmerking hier bedoelt (taalpolitie maar erger dan Nouschi omdat ze Belg is)
Als dat al bashen is..
Star² schreef:
05-09-2019 19:49
Belg bashen? Wat lul jij nou? Ik vind je post op het mod topic gezeik, heeft geen bal met je nationaliteit te maken.
Jij niet Star, zie vorige pagina in dit topic. En het is tegenwoordig wel meer dat dezelfde mensen naar met betrekking tot Belgen.
MarindaH schreef:
05-09-2019 14:12
Die Poker en Aloha, wat een aanwinsten zeg. Ze zijn nog erger dan Nouschi! ;) Continu spelfouten laten corrigeren in het modtopic. Of zijn het alter ego's van...?
Aloha met een getal erachter? Dat was een enorme stoorzender en stoker in de Polopostopics. Maar toen geen woord over taalfouten.
PoesinBoots schreef:
05-09-2019 19:51
Ik gok dat ze oa mijn opmerking hier bedoelt (taalpolitie maar erger dan Nouschi omdat ze Belg is)
Als dat al bashen is..
Is niet de eerste keer hé, dat jij afgeeft op Belgen!
Oudbond en Roosje kunnen het prima hebben.
Poker schreef:
05-09-2019 19:47

Vraag de mods ff of ze je post aanpassen. Er staat een fout in :facepalm:
Poker schreef:
05-09-2019 19:52
Is niet de eerste keer hé, dat jij afgeeft op Belgen!

Klopt. Alleen Droosje en OudBlond vind ik leuk :biggrin:
Niet alle volkeren bezitten gevoel voor humor.
Poker schreef:
Jij niet Star, zie vorige pagina in dit topic. En het is tegenwoordig wel meer dat dezelfde mensen naar met betrekking tot Belgen.

En nog 1. Als je je zo stoort aan taalfouten verwacht ik dat je op zijn minst zelf foutloos schrijft.
the_Wicked_Witch schreef:
05-09-2019 19:55
En nog 1. Als je je zo stoort aan taalfouten verwacht ik dat je op zijn minst zelf foutloos schrijft.

Oeh, mijn handen jeuken!
Such fun!1
Wentelwentel.
Poker schreef:
Heeft iemand per ongeluk je humorknopje uitgedrukt?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Poker schreef:
Jij niet Star, zie vorige pagina in dit topic. En het is tegenwoordig wel meer dat dezelfde mensen naar doen naar Belgen hier op het forum.
Lucifer2018 schreef:
05-09-2019 19:57
Wentelwentel.
Ik las wentelteefjes. En nu heb ik daar trek in en dat is allemaal jouw schuld.
Kia•Ora schreef:
05-09-2019 19:57
Heeft iemand per ongeluk je humorknopje uitgedrukt?
Omdat ik het niet snap. Je kan vinden dat ik lullig doe over spellingsfouten in topic titels. Maar ik snap niet wat dat te maken heeft met Belg zijn?
Het niveau qua spelling/grammatica is wel behoorlijk afgenomen sinds Poker hier schrijft zeg.
Amaqanda schreef:
05-09-2019 20:00
Het niveau qua spelling/grammatica is wel behoorlijk afgenomen sinds Poker hier schrijft zeg.
:proud:
Poker schreef:
Omdat ik het niet snap. Je kan vinden dat ik lullig doe over spellingsfouten in topic titels. Maar ik snap niet wat dat te maken heeft met Belg zijn?

Hier zit ook een fout in! Mag ik? Mag ik??
Such fun!1
Poker schreef:

Volgens mij ben jij de enige die het associeert met Belg zijn?
Such fun!1
Poker schreef:

Topictitels

Tussen 'titels' en 'maar' een komma, geen punt.
Suðri schreef:
Ik las wentelteefjes. En nu heb ik daar trek in en dat is allemaal jouw schuld.
Graag gedaan.
Het is trouwens nog geen 2 weken geleden dat er ook al werd gediscrimineerd naar Belgen toe. Vlamingen hebben blijkbaar geen recht om hier op het forum actief te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven