Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
05-09-2019 11:31
Mag ik dan nog een keer zeggen hoe dom ik dat topic vind? Als je alleen maar kinderen hebt om er over te klagen, had je beter een cavia kunnen kopen.

Cavia's stinken ook :biggrin:
Lady*Voldemort schreef:
05-09-2019 11:52
Dat is nou precies wat mij zo verbaast aan mensen die hier uitgebreid gaan zitten te vertellen hoe erg hun kinderen wel niet stinken.

Ik denk echt dat je verkeerd leest. Maar goed.
Lady*Voldemort schreef:
05-09-2019 11:31
Nee, in dat topic over een zielig bloedje dat moest gymen in de regen.
Zoon heeft introductie activiteit vanmiddag. Archery en BBQ. Oké mazzel hebben ze niet dat geef ik toe maar moest wel lachen om zijn wat zielige gedoe.
Vooral omdat hij bij de commando 's wil. :rofl:

Hoe denk je dat het dan werkt. Dat je uit het raam kijkt en zegt.. Geen oorlog vandaag het is zeikweer. Misschien morgen anders na het weekend ;-D
PoesinBoots schreef:
05-09-2019 11:53
Dacht ik wel.

Hoe is het met je schouder?
Elleboog.
Althans, zo stond het op Facebook.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
benmamma schreef:
05-09-2019 11:56
Zoon heeft introductie activiteit vanmiddag. Archery en BBQ. Oké mazzel hebben ze niet dat geef ik toe maar moest wel lachen om zijn wat zielige gedoe.
Vooral omdat hij bij de commando 's wil. :rofl:

Hoe denk je dat het dan werkt. Dat je uit het raam kijkt en zegt.. Geen oorlog vandaag het is zeikweer. Misschien morgen anders na het weekend
;-D
:rofl:
Star² schreef:
05-09-2019 11:49
Grappig trouwens dat online je kind afzeiken/voor lul zetten zo leuk is.
Vraag me af of het nog steeds zo leuk is als er een 'zeik hier over je wijf' topic zou zijn waar je dan over jezelf kan lezen.

Er zijn al wel dat soort topics over mannen geweest, meen ik me te herinneren.
Later is nu
PoesinBoots schreef:
05-09-2019 11:53
Dacht ik wel.

Hoe is het met je schouder?
Elleboog idd.

De wond geneest goed. Morgen weer röntgenfoto’s en gesprek met de traumachirurg over hoe het er vanbinnen uitziet. Ik hoop dat het goed geheeld is. Ik ben er een beetje angstig voor ivm de osteoporose. Dat is wel een dingetje. (Groot Ding)
Al een paar weken 2 keer per week fysio en dat wordt na groen licht van de traumachirurg opgehoogd naar 3 keer
Als alles goed is gegaan dan maak ik volgende week met de bedrijfsarts een re-integratieplan.

En dan volgt er over een tijdje weer een operatie om het ijzerwerk in de elleboog weer te verwijderen. Al met al een langdurige geschiedenis. 100% herstel wordt het nooit, dat wist ik al. Totaal strekken gaat het niet meer worden maar daar kan ik mee leven.
Wel erg jammer voor mijn veelbelovende sportcarrière 😂
Geen bijzonderheden
Poker schreef:
05-09-2019 12:16
In pijler -werk & studie- kunnen jullie de titel ‘werkeloos’ verbeteren? Dank je!
Werkeloos is anders ook correct hoor. Het mag allebei gebruikt worden, zowel werkloos als werkeloos.
Sowieso, bemoei je niet met topictitels van een ander zeg.
Daar ben je nog wel even zoet mee dus :-|
Dreamer schreef:
05-09-2019 12:10
Er zijn al wel dat soort topics over mannen geweest, meen ik me te herinneren.
Sneu genoeg.
yasmijn schreef:
05-09-2019 12:12
Elleboog idd.

De wond geneest goed. Morgen weer röntgenfoto’s en gesprek met de traumachirurg over hoe het er vanbinnen uitziet. Ik hoop dat het goed geheeld is. Ik ben er een beetje angstig voor ivm de osteoporose. Dat is wel een dingetje. (Groot Ding)
Al een paar weken 2 keer per week fysio en dat wordt na groen licht van de traumachirurg opgehoogd naar 3 keer
Als alles goed is gegaan dan maak ik volgende week met de bedrijfsarts een re-integratieplan.

En dan volgt er over een tijdje weer een operatie om het ijzerwerk in de elleboog weer te verwijderen. Al met al een langdurige geschiedenis. 100% herstel wordt het nooit, dat wist ik al. Totaal strekken gaat het niet meer worden maar daar kan ik mee leven.
Wel erg jammer voor mijn veelbelovende sportcarrière 😂
Waarom moet het ijzerwerk verwijderd worden dan? Bij mijn zoon moest het eruit omdat hij de groeispurt nog moest krijgen en de schroeven zaten overdwars in het bot dus dat zou niet zo handig zijn. Bij mijn dochter daarentegen hebben ze het gewoon laten zitten.

En sterkte natuurlijk. Het is toch wat met die armen van jou.
Lady*Voldemort schreef:
05-09-2019 12:55
Sneu genoeg.

Ik heb overigens wel een hele fijne vriendinnengroep overgehouden aan een 'plak hier je kind achter het behang'-topic zo'n 17 jaar terug. :proud: Was toch wel lekker af en toe even je gemoed luchten, zeg maar.
Later is nu
Star² schreef:
05-09-2019 11:49
Grappig trouwens dat online je kind afzeiken/voor lul zetten zo leuk is.
Vraag me af of het nog steeds zo leuk is als er een 'zeik hier over je wijf' topic zou zijn waar je dan over jezelf kan lezen.
Over je hubbie zijn ze er wel.
Die Poker en Aloha, wat een aanwinsten zeg. Ze zijn nog erger dan Nouschi! ;) Continu spelfouten laten corrigeren in het modtopic. Of zijn het alter ego's van...?
Such fun!1
MarindaH schreef:
05-09-2019 14:12
Die Poker en Aloha, wat een aanwinsten zeg. Ze zijn nog erger dan Nouschi! ;) Continu spelfouten laten corrigeren in het modtopic. Of zijn het alter ego's van...?

Ik vind het echt rete irritant. Snap ook niet dat de mods daarin mee gaan.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 14:21
0.32% gewijzigd
MarindaH schreef:
05-09-2019 14:12
Die Poker en Aloha, wat een aanwinsten zeg. Ze zijn nog erger dan Nouschi! ;)

Echt véél erger. Poker is ook nog eens Belg :proud:
PoesinBoots schreef:
05-09-2019 14:20
Echt véél erger. Poker is ook nog eens Belg :proud:
Dat verdubbeld de minpunten.
Sowieso zijn andermans topictitels niet jouw zaak. Hoe lelijk of fout ze ook zijn.
the_Wicked_Witch schreef:
05-09-2019 14:19
Ik vind het echt rete irritant. Snap ook niet dat de mods daarin mee gaan.
Echt als ik zo'n fout had gemaakt ( wat heel goed mogelijk is) en de mods hadden het verbeterd hadden ze het weer om moeten zetten zolang ik niet dat verzoek zelf had gedaan.
Mijn topic Mijn fout. Waar bemoeien ze zich mee.
Suðri schreef:
05-09-2019 14:21
Dat verdubbeld de minpunten.
:frusty:
Lady*Voldemort schreef:
05-09-2019 15:07
:frusty:
Is het met een T? Zo ja, wat maakt dat het in dit geval een T is?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
05-09-2019 15:16
Is met een T, ja. Het is de persoonsvorm.
¡Apagando las luces!
Kia•Ora schreef:
Omdat het een persoonsvorm is, derde persoon enkelvoud onvoltooid tegenwoordige tijd. Die krijgt altijd een t, ongeacht de kofschipregel.
Kia•Ora schreef:
Het werkwoord wordt hier in de onvoltooid tegenwoordige tijd gebruikt, dus verdubbelt, en niet in de voltooid tegenwoordige tijd: verdubbeld

Eh mosterd. Iemand een bitterbal erbij?
Afbeelding
oudblond wijzigde dit bericht op 05-09-2019 15:36
23.06% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven