Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
06-09-2019 12:14
Laatst had ik een meetje en die mevrouw had zich voorbereid op een vreselijk Belgisch accent. Na 2 zinnen van mijn kant volgde een verbaasd: ' Jij klinkt helemaal niet zo Belgisch'! Het was trouwens erg gezellig!
Causaal verband.
Suðri schreef:
06-09-2019 12:21
Causaal verband.
:D Als jij het zegt!
En inderdaad schreef ik een tijdje geleden - na dagen ondergedompeld te zijn geweest in allerlei accenten en talen - niet als mezelf. Dat gaat gelukkig altijd ook weer heel snel over als ik weer een dagje thuis en aan het werk geweest ben.
Mijn man switcht heel makkelijk van Vlaams naar Nederlands. Er zijn collega's die pas ontdekten dat hij Belgisch is toen hij Vlaamse gasten ontving.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
the_Wicked_Witch schreef:
05-09-2019 21:09
Dat dus. Waarom doe jij dat Marana?

Waarom niet? Als iemand een titel schrijft die gewoon echt fout is 'Hij beld dagelijks met se moeder' ofzo, mag dat best aangepast worden.
Star² schreef:
06-09-2019 12:47
Waarom niet? Als iemand een titel schrijft die gewoon echt fout is 'Hij beld dagelijks met se moeder' ofzo, mag dat best aangepast worden.
Vind ik niet.
Een t weghalen of plaatsen vind ik niet zo'n punt. Voorkomt ook veel gezeur op de eerste pagina reacties over de schrijffouten van de domme TO
PoesinBoots schreef:
06-09-2019 12:59
Een t weghalen of plaatsen vind ik niet zo'n punt. Voorkomt ook veel gezeur op de eerste pagina reacties over de schrijffouten van de domme TO

Wel leuk als TO dan vervolgens zo'n reactie geeft:

viewtopic.php?f=5&t=448872&p=30357401&start=#p30357401
Star² schreef:
Zo een titel zorgt er voor, dat ik mijn tijd er niet aan verspil over het algemeen, of ik moet er zin in hebben.

Ik vind het dus heel nuttig. Met een correcte titel word ik dan ineens op het verkeerde been gezet.
Amaqanda schreef:
06-09-2019 13:25
Zo een titel zorgt er voor, dat ik mijn tijd er niet aan verspil over het algemeen, of ik moet er zin in hebben.

Ik vind het dus heel nuttig. Met een correcte titel word ik dan ineens op het verkeerde been gezet.
Precies.
En dan ook maar de OP herschrijven? Speciale moderators voor in dienst nemen?
Star² schreef:
06-09-2019 13:20

Haha. Ja. Maar daar was wel meer aan de hand dan een vergeten t.
Nou, er is een schoonheid van een nieuwe topictitel met een fout, die maatgevend is voor de OP.
Later is nu
Amaqanda schreef:
06-09-2019 13:25

Ik niet. Ik ben zwak, ik ga dit dan toch lezen:

relaties/alle-damens-verzamelen-voor-de ... ges/448889
Ja, die bedoel ik!
Later is nu
Ja ik lees dat dan ook. Om nu teleurgesteld te zijn dat het een trolltopic is in dit geval.
Star² schreef:
06-09-2019 14:44
Ik niet. Ik ben zwak, ik ga dit dan toch lezen:

relaties/alle-damens-verzamelen-voor-de ... ges/448889
Als dat een argument zou zijn zouden ze ook geen chocola meer mogen verkopen (betreffende mezelf dan).
Star² schreef:
06-09-2019 13:20

Wat een treurnis.
Geen bijzonderheden
Ik zit even op een gedicht te broeden. Kan het irl niet kwijt dus leek het me leuk om aan jullie te laten lezen. Momentje nog hoor...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kiki is opgedoken in het parenclubtopic. Denk dat haar dagboek wat achterloopt bij rl, want in het parenclubtopic is ze 13 weken zwanger en heeft haar vaste partner een hoger libido dan zij @(
Nouschi schreef:
06-09-2019 15:45
Ik zit even op een gedicht te broeden.
over fancy hoeden
Kan het irl niet kwijt
tot mijn spijt
dus leek het me leuk
om deze meuk
aan jullie te laten lezen.
Dus bij deze!
Ik dacht, ik help je even.
Marana schreef:
06-09-2019 15:51
Kiki is opgedoken in het parenclubtopic. Denk dat haar dagboek wat achterloopt bij rl, want in het parenclubtopic is ze 13 weken zwanger en heeft haar vaste partner een hoger libido dan zij @(
Ze lijkt te denken dat het een soort hoerenkast is met gratis hoeren waarbij zij haar man in de gaten kan houden terwijl hij wat rondneukt? Tsja.
Jullie praten allemaal met een Gronings accent hoor.
Behalve Betty, die praat gewoon normaal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Marana schreef:
06-09-2019 15:51
Gadverdámme!
Geen bijzonderheden
feow schreef:
06-09-2019 16:25
Jullie praten allemaal met een Gronings accent hoor.
Behalve Betty, die praat gewoon normaal.
woist ja wel.
Nait soez'n Feow!
Star² schreef:
:lightbulb: Eens!
Fok mi nait op
Lat mi met rust
Ja?
Oké dannnnnn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven