Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 19 september 2019 om 16:02
Je voert de hele discussie in het mod-topic (waarvan je weet dat ze mee lezen), en als het onderwerp is afgelopen (of er mag niks meer over gezegd worden) dan dump je het.madamzonderm schreef: ↑19-09-2019 15:59Lijkt me op zich wel prettig te kunnen praten over dingen van mods, wat niet gaat met zo'n slotje.
Maar dan kan het nog wel nagelezen worden, zonder dat je eerst heel napraat hoeft door te spitten.

donderdag 19 september 2019 om 16:06
Aanvulling: en als het je echt hoog zit meld je je in de napraat. Daar wordt tussen het geklets door namelijk nog wel degelijk nagepraat, en veel vaste schrijvers willen best van gedachten wisselen over de dingen van de mods.Maartje2016 schreef: ↑19-09-2019 16:02Je voert de hele discussie in het mod-topic (waarvan je weet dat ze mee lezen), en als het onderwerp is afgelopen (of er mag niks meer over gezegd worden) dan dump je het.
Maar dan kan het nog wel nagelezen worden, zonder dat je eerst heel napraat hoeft door te spitten.

donderdag 19 september 2019 om 16:14
Lady*Voldemort schreef: ↑19-09-2019 16:06Aanvulling: en als het je echt hoog zit meld je je in de napraat. Daar wordt tussen het geklets door namelijk nog wel degelijk nagepraat, en veel vaste schrijvers willen best van gedachten wisselen over de dingen van de mods.

donderdag 19 september 2019 om 16:15
Mods, hoe kan een topic als dit in hemelsnaam door jullie keuring komen?
zwanger/wil-ik-dit-wel/list_messages/44 ... #p30403434

donderdag 19 september 2019 om 16:31
Dat is fijn, dat jullie erover na willen denken.ModeratorViva schreef: ↑19-09-2019 16:17Beste forummers,
We zullen er even over nadenken maar zullen voor nu de berichten blijven verplaatsen naar het Napraattopic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

donderdag 19 september 2019 om 16:34
Daar was het topic niet voor bedoeld. Het was bedoelt om over andere topics te praten. Zoals nu ook gebeurt.ModeratorViva schreef: ↑19-09-2019 15:23Hi Maartje2016,
Wij proberen het CM overzichtelijk te houden, en dat lukt niet wanneer we offtopic berichten laten staan of leeghalen. Daarom verplaatsen wij ze naar het Napraattopic waar er eventueel verder over gepraat kan worden (waar het topic in eerste instantie voor bedoeld was).
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

donderdag 19 september 2019 om 16:46
Hoezo is dit verplaatst? Dat hoort toch haske in het modtopic thuis?Rosalind schreef: ↑19-09-2019 16:15Mods, hoe kan een topic als dit in hemelsnaam door jullie keuring komen?

Ze doen echt maar wat.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

donderdag 19 september 2019 om 17:10
Is het ook op de man als ik schrijf dat iemand opvalt als erg onaardig tegen anderen?Zazamaenade schreef: ↑19-09-2019 14:18Stel je toch niet zo aan.
Er is een oplossing: gewoon een ander topic gebruiken als kletstopic, dan heb je nergens last van.
Zo ja, dan laat ik iemand staan.
Anders zou ik ook “jij” kunnen schrijven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 19 september 2019 om 17:14
Rosalind schreef: ↑19-09-2019 16:15Mods, hoe kan een topic als dit in hemelsnaam door jullie keuring komen?
En waarom wordt dit zelfs naar Napraat verplaatst? Volledig ontopic in het modtopic toch.
Wat slaan ze weer door. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Ik heb er beeld bij. Een mod met een warm, rood hoofd op de knopjes te rammen.

donderdag 19 september 2019 om 17:51
Je reageert op een bericht van mij dat uit het mod-topic verplaatst is en ik heb verzuimd te quoten waar ik op reageerde, dus ik denk dat je niet weet waar ik het over had. Hij was in ieder geval niet voor Napraat bedoeld.Zazamaenade schreef: ↑19-09-2019 14:18Stel je toch niet zo aan.
Er is een oplossing: gewoon een ander topic gebruiken als kletstopic, dan heb je nergens last van.

donderdag 19 september 2019 om 17:53
Het bericht waar jij nu op reageert is ook verplaatst vanuit het CM