Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vind het OP-kwootverbod vooral heel erg in tegenspraak met het OP-leeghaalverbod.
PoesinBoots schreef:
23-09-2019 14:27
Tja, het is een huisregel en ze gaan daar (bij jou iig) dus best soepel mee om als ze alleen waarschuwen. Ik persoonlijk vind OP's quoten minstens zo irritant als TO's die hun OP verwijderen. En ik snap wel dat Mods daar actie op ondernemen.
Als ze je niet waarschuwen blijf je (en anderen Op's quoten)

Ik doe het niet expres.
Dus die waarschuwing helpt niet. Ik ben me er vaak gewoon niet van bewust. Automatisme.
Lady*Voldemort schreef:
23-09-2019 14:29
Ik vind het OP-kwootverbod vooral heel erg in tegenspraak met het OP-leeghaalverbod.

Ik denk dat dat met AVG wetgeving te maken heeft. Dat de TO het recht heeft haar verhaal weg te halen. Dat kan niet meer zodra iemand dat gequote heeft.
En waarom erger je je daaraan Poes? Ik heb daar geen last van hoor, als anderen dat doen.
herfstappeltaart schreef:
23-09-2019 14:29
Ik doe het niet expres.
Dus die waarschuwing helpt niet. Ik ben me er vaak gewoon niet van bewust. Automatisme.

Maar waarom neem je dat zo zwaar op dan?
Iemand waarschuwt je voor iets wat niet mag. Oké, prima. En weer door.
PoesinBoots schreef:
23-09-2019 14:30
Ik denk dat dat met AVG wetgeving te maken heeft. Dat de TO het recht heeft haar verhaal weg te halen. Dat kan niet meer zodra iemand dat gequote heeft.

O dat zou kunnen ja. Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Dat zou voor mij de enige plausibele reden kunnen zijn.
PoesinBoots schreef:
23-09-2019 14:31
Maar waarom neem je dat zo zwaar op dan?
Iemand waarschuwt je voor iets wat niet mag. Oké, prima. En weer door.

Doe ik ook en ik neem het niet zwaar op. Ik probeer dingen te begrijpen. Ik vind regels die ik niet snap stom.
Dat kwootverbod bestaat al veel en veel langer dan die hele AVG-wetgeving.
23-09-2019 14:30
En waarom erger je je daaraan Poes? Ik heb daar geen last van hoor, als anderen dat doen.

Ach ergeren is ook een te groot woord. Ik vind dat mensen moeten nadenken voor ze iets op het www slingeren. Dat een topic dan stopt lig ik niet wakker van (daar zijn een aantal andere forummers erg druk mee)
Lady*Voldemort schreef:
23-09-2019 14:33
Dat kwootverbod bestaat al veel en veel langer dan die hele AVG-wetgeving.

Voor AVG had je De Wet Op De Privacy. Zelfde verhaal wat dit betreft.
Ik ben juist blij dat mensen niet altijd nadenken voor ze iets op het www plempen. Maar ik ben dan ook een virtuele ramptoerist.
Lady*Voldemort schreef:
23-09-2019 14:34
Ik ben juist blij dat mensen niet altijd nadenken voor ze iets op het www plempen. Maar ik ben dan ook een virtuele ramptoerist.

:mrgreen:
doornroosje9 schreef:
23-09-2019 14:24
Nu lijkt het de moeite niet, maar als je nog eens gestaft wordt voordat die waarschuwing weggepoetst is, heb je het zitten. En voordat je het weet heb je 24u/48u en ga zo maar door. Want context, daar doen ze niet aan hier. Echt jammer.
Precies.
23-09-2019 14:24
Het was 19-3 en 13-6, dus nog net binnen de 3 maanden. Heb geen ban gehad.

Maar ik vind de overtreding zo lullig. Oke het moet niet, de OP quoten maar zo erg is het toch niet?
Wel fijn dat ze consequent zijn.
Suðri schreef:
23-09-2019 14:41
Wel fijn dat ze consequent zijn.

Dat zijn ze dus niet want het was binnen de drie maanden (of had je de sarcasme-modus aan?)
23-09-2019 14:42
Dat zijn ze dus niet want het was binnen de drie maanden (of had je de sarcasme-modus aan?)
Oh, zijn ze dat niet? Goh.
:biggrin:
Suðri schreef:
23-09-2019 14:43
Oh, zijn ze dat niet? Goh.
Joh.
Dramaqueen heeft haar OP aangepast.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Op maandagmiddag vanuit het niets ineens 4 pagina's Napraat erbij. Ik heb soms een leven he!

Wel heel sneu die waarschuwing Ally. Ook nog eens gewoon een dag later of zo. Belachelijk.
Marana schreef:
23-09-2019 15:48
Op maandagmiddag vanuit het niets ineens 4 pagina's Napraat erbij. Ik heb soms een leven he!

Wel heel sneu die waarschuwing Ally. Ook nog eens gewoon een dag later of zo. Belachelijk.
Doe eens niet!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-09-2019 15:53
Doe eens niet!

Ik lag te slapen op de bank :$ even bijkomen van het weekend ;-D
Ga je met 30 vrouwen een weekendje weg en niemand van de 30 vrouwen kan iets bedenken?

reizen/hulp-nodig/list_messages/449502
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Marana schreef:
23-09-2019 15:55
Ik lag te slapen op de bank :$ even bijkomen van het weekend ;-D
O gelukkig, ik dacht dat je dingen aan het doen was. Slapen mag altijd. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Zal ik een topic openen met 'Geen OP'. :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven