Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
2019 schreef:
24-09-2019 09:47
Het klinkt allemaal net iets te overdreven.

Ok, ik denk dat het wel waar kan zijn. Maar je weet het nooit hier.
Maud*de*Braose schreef:
24-09-2019 09:50
Ok, ik denk dat het wel waar kan zijn. Maar je weet het nooit hier.
Over vega of niet vega kunnen ze overheen komen, zo begint het al.
Dan nog een onderdeel over het klimaat er bij en dan over op het onderwerp van de dag.
2019 schreef:
24-09-2019 09:54
Over vega of niet vega kunnen ze overheen komen, zo begint het al.

Oh dan ben ik ook een trol. Al 38 jaar vegetariër. En man niet. Die smult van vlees.
PoesinBoots schreef:
24-09-2019 10:51
Oh dan ben ik ook een trol. Al 38 jaar vegetariër. En man niet. Die smult van vlees.
Jij hebt geen topic geopend.
PoesinBoots schreef:
24-09-2019 10:51
Gedoogtrol :P

Je bent gewaarschuwd, geen topic openen want dan heeft iedereen je straks door. :proud:
Maud*de*Braose schreef:
24-09-2019 10:54
Gedoogtrol :P

Je bent gewaarschuwd, geen topic openen want dan heeft iedereen je straks door. :proud:

:HA:
Djeezzzz.... kiki...
Gelukkig bakt mijn man brood.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
24-09-2019 10:59
Djeezzzz.... kiki...
Gelukkig bakt mijn man brood.

Een taalkundig pareltje ook weer.
RikM schreef:
24-09-2019 11:02
Een taalkundig pareltje ook weer.
Het 'wanneer zijn telefoon...' irriteert me ook al een week.
Is het troltember?
Suðri schreef:
24-09-2019 13:52
Is het troltember?
Zo lijkt het wel.

En ik zal wel een wantrouwig mens zijn maar ik geloof niets van die TO wiens man gisteren aankondigde een ander te hebben, te willen scheiden en hoppa op reis vertrok voor zijn werk. En TO blijft maar afvallen! 5 kg er af in 48 uur of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oudblond schreef:
24-09-2019 13:59
Zo lijkt het wel.

En ik zal wel een wantrouwig mens zijn maar ik geloof niets van die TO wiens man gisteren aankondigde een ander te hebben, te willen scheiden en hoppa op reis vertrok voor zijn werk. En TO blijft maar afvallen! 5 kg er af in 48 uur of wat moet ik me daarbij voorstellen?
Of die ene die vindt dat ze zich als een slet moet kleden en gedragen en binnen een paar berichten besluit 8 jaar relatie op te geven.
Oudblond schreef:
24-09-2019 13:59
Zo lijkt het wel.

Ik geloof dat van a tot Z. Deze to is al sinds 2004 hier.
Die man is altijd op reis voor werk dus nu ook. Mannen doen zo als ze hun pik achterna gaan. En je weet, ik ben altijd wantrouwend. :lol:

Gewoon een bekend scenario wat je maar al te vaak hoort. Ik kan de keren al niet meer tellen.
Geen bijzonderheden
Ik vind het raar dat ze in de OP schrijft dat ze het pas sinds gisteren weet en dat het in haar verdere berichten al veel langer lijkt te spelen: 'Ik blijf maar afvallen', ' Hij springt nog wel bij met de kids wegbrengen of ophalen van school/clubjes. Maar voor hoelang...' En zo'n snelle advocaat ben ik ook nog niet tegen gekomen. Vandaar mijn twijfel.
Oudblond schreef:
24-09-2019 15:46
Ik vind het raar dat ze in de OP schrijft dat ze het pas sinds gisteren weet en dat het in haar verdere berichten al veel langer lijkt te spelen: 'Ik blijf maar afvallen', ' Hij springt nog wel bij met de kids wegbrengen of ophalen van school/clubjes. Maar voor hoelang...' En zo'n snelle advocaat ben ik ook nog niet tegen gekomen. Vandaar mijn twijfel.
Binnen 24 uur een advocaat etc. Bijzonder verhaal.
Suðri schreef:
24-09-2019 15:54
Binnen 24 uur een advocaat etc. Bijzonder verhaal.
Kan best.
Geen bijzonderheden
Oudblond schreef:
24-09-2019 15:46
Is het niet dat ze sinds gisteren weet dat hij wil scheiden maar al langer weet dat hij een ander heeft? Anders is het idd vaag.
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
24-09-2019 16:43
Is het niet dat ze sinds gisteren weet dat hij wil scheiden maar al langer weet dat hij een ander heeft? Anders is het idd vaag.
In de OP staat sinds gisteren.
Suðri schreef:
24-09-2019 16:46
In de OP staat sinds gisteren.
Dan bel je vandaag een advocaat en regelt een afspraak. Simpel toch. Ze dient actie te ondernemen. Heel logisch.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
24-09-2019 17:18
Dan bel je vandaag een advocaat en regelt een afspraak. Simpel toch. Ze dient actie te ondernemen. Heel logisch.
Ja hoor ons aller trolherkennersqueen.
Linkje, iemand?
broekrok schreef:
24-09-2019 17:34
Linkje, iemand?
Nee, niemand. :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
relaties/scheiden-hoe-dan/list_messages/449853
I like being a mess. It's who I am.
Thnx Ally :lips:
Suðri schreef:
24-09-2019 13:52
Is het troltember?
Hou het maar bij beftember. Veel leuker.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven