Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
alongwiththesunshine schreef:
26-09-2019 17:59
Stoer ben je hoor. Mijns inziens heeft het voornamelijk met respect te maken. En sommige forummers kunnen dat alleen opbrengen als het om hun forumvriendinnetjes gaat. #triest
Ik vind eigenlijk al die gespierde taal van 'zeik niet zo, ga werken en hou van jezelf' veel erger dan die ene opmerking over die magere kont.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2019 18:05
Ik vind eigenlijk al die gespierde taal van 'zeik niet zo, ga werken en hou van jezelf' veel erger dan die ene opmerking over die magere kont.
Ja, zulke simpliciteit vind ik ook nergens op slaan. En dat als je werkt opeens wel wat voorstelt als mens ook niet. Maar het is wel goed om een dagbesteding te hebben. Maar de lat moet vooral in het begin niet te hoog worden gelegd. En kan best zijn dat werken voor betreffende TO nog veel te hoog gegrepen is.
wij slapen nooit.
Suðri schreef:
26-09-2019 16:31
Ontbreken nog 5 afleveringen.
https://www.imdb.com/title/tt6800294/episodes
Hoe lang zijn die 10 afleveringen? Toevallig zo ongeveer de helft van "onze" 5 afleveringen? In de omschrijving staat geen verhaallijn die ik niet ken en het staat me bij dat het om erg lange afleveringen ging.
Marana schreef:
26-09-2019 18:04
Oh dat heb ik ook regelmatig geadviseerd :P Naja ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen gelukkig wordt van hardlopen, maar 'niemand is een binnenmens': regelmatig naar buiten gaan is echt goed voor je lijf en je geest. Ik zal dat die TO eens adviseren, aangezien een baan blijkbaar een brug te ver is :proud:
@( 8-. @(
Life is short. Eat dessert first.
#wat een dom gejank.
PoesinBoots schreef:
26-09-2019 18:21
#wat een dom gejank.
Eat a snickers
wij slapen nooit.
doornroosje9 schreef:
26-09-2019 18:18
@( 8-. @(

Ik heb het niet zelf verzonnen he :proud: Het komt uit de reclame van Bever: https://www.youtube.com/watch?v=WM2WNVtB7IY
alongwiththesunshine schreef:
26-09-2019 18:14
Ja, zulke simpliciteit vind ik ook nergens op slaan. En dat als je werkt opeens wel wat voorstelt als mens ook niet. Maar het is wel goed om een dagbesteding te hebben. Maar de lat moet vooral in het begin niet te hoog worden gelegd. En kan best zijn dat werken voor betreffende TO nog veel te hoog gegrepen is.
Nou precies.

En als dat het geval is (wat ik dus denk) zal TO van dat soort aanbevelingen nog veel minder opknappen dan van die magere kont. Dus ja, ik vind je stafje op zijn minst wat overgevoelig.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2019 18:27
Nou precies.

En als dat het geval is (wat ik dus denk) zal TO van dat soort aanbevelingen nog veel minder opknappen dan van die magere kont. Dus ja, ik vind je stafje op zijn minst wat overgevoelig.
'Een trap tegen je magere kont', nee sorry, vind ik respectloos, totaal niet grappig ook. Maar jij mag daar anders over denken. Net zo goed dat ik mag staffen. Zal het de volgende keer wel weer anoniem doen. :biggrin:
wij slapen nooit.
Marana schreef:
26-09-2019 18:04
Oh dat heb ik ook regelmatig geadviseerd :P Naja ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen gelukkig wordt van hardlopen, maar 'niemand is een binnenmens': regelmatig naar buiten gaan is echt goed voor je lijf en je geest. Ik zal dat die TO eens adviseren, aangezien een baan blijkbaar een brug te ver is :proud:
:'(
Ik vond je echt leuk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Helpt het als ik vertel dat ik het natuurlijk niet gezegd heb tegen die TO? :rose:
Marana schreef:
26-09-2019 18:45
Helpt het als ik vertel dat ik het natuurlijk niet gezegd heb tegen die TO? :rose:
Nee.
Je denkt het.

David Dunning
@ Marana. Al gelezen? Trolley heeft heimwee. Zo sneu. ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
26-09-2019 18:46
Nee.
Je denkt het.

Ik vind het juist een hele mooie gedachte. Nu vind ik haar misschien wel nog leuker.
SHIFTY schreef:
26-09-2019 18:49
Ik vind het juist een hele mooie gedachte. Nu vind ik haar misschien wel nog leuker.
Ben jij zo'n goeroe die uit is op honderden vrouwelijke volgelingen?
Nouschi schreef:
26-09-2019 18:48
@ Marana. Al gelezen? Trolley heeft heimwee. Zo sneu. ;-D

Ja ik zag het, knap dat ze daar nu ook eerlijk over schrijft, blijkbaar had echt nog niet iedereen dat door de afgelopen maanden...
Aalbes schreef:
26-09-2019 18:50
Ben jij zo'n goeroe die uit is op honderden vrouwelijke volgelingen?

Behouden bedoel je?
SHIFTY schreef:

Misschien? :sarcastic:

Solo en Roosje, geeft niks, ik kan als niet-binnenmens jullie natuurlijk ook gewoon opzoeken he? Ik durf wel buitenlangs bij jullie naar binnen :D Kan ik direct kijken hoe gastvrij jullie zijn :proud:
Ehm, die ene zin klinkt wel een beetje fout, sorry :O
SHIFTY schreef:
26-09-2019 18:53
Behouden bedoel je?
Waar laat je ze allemaal?
Dus de verwarming mag aan??
SHIFTY schreef:
Creepy.

David Dunning
Marana schreef:
26-09-2019 18:54

Solo en Roosje, geeft niks, ik kan als niet-binnenmens jullie natuurlijk ook gewoon opzoeken he? Ik durf wel buitenlangs bij jullie naar binnen :D Kan ik direct kijken hoe gastvrij jullie zijn :proud:
:hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Marana schreef:
26-09-2019 18:54
Misschien? :sarcastic:

Gastvrij voor zombies ofzo?
Verder ben ik rete-ongastvrij.

David Dunning
broekrok schreef:
26-09-2019 18:57
Dus de verwarming mag aan??
Bij jou niet, jij kunt nog een maillot aantrekken onder je broekrok.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven