Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 9 oktober 2019 om 17:42
Dit soort opmerkingen is zo langzamerhand ook wel uitgekauwd wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 9 oktober 2019 om 17:47
Ik gok dat je bij een poll op zal kijken van de hoeveelheid die stemt op: controleer zijn telefoon, nu direct! (Niet door dat leven en ruimte, maar omdat jij wel twee máánden op reis mag)Betty_Slocombe schreef: ↑09-10-2019 13:41Ik denk dat mijn man geen bezwaar heeft. Maar of dat een topic oplevert: mijn man gunt mij een leven en ruimte, help wat nu?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 9 oktober 2019 om 18:13
Twee maanden zou hij wel lang vinden, maar ik wens hem veel succes met vreemdgaan met twee nieuwsgierige kinderen met uitzonderlijk observerend vermogen. Een week ben ik wel regelmatig weg, dat plezier gun ik hem.

woensdag 9 oktober 2019 om 18:47
Is duidelijk een reactie op het bijstandstopic. Je kunt er ook niet gaan lezen. Die paar zeikerds/ trollen daar van mening doen veranderen lukt niet. Bespaar jezelf die energie zou ik zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 9 oktober 2019 om 18:48
Je kan zelf ook de energie besparen met je gezeur om een opmerking van BenMama.
woensdag 9 oktober 2019 om 18:49
Maar niet alleen daar, ik kom het in mijn dagelijks leven toch ook best nog regelmatig tegen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

Maud*de*Braose schreef: ↑09-10-2019 18:45"Afgelopen kerst heeft mijn buurmsn staan boren. Nu wil ik hem vragen as kerst er rekening mee te houden dat wij kerst vieren. Maar bij de gedachte alleen al ga ik uit mijn kracht."
Het viva forum, gotta love it.

Ik gok, even voor mijn beurt, dat Benmama dat wel vaker dan alleen daar heeft gehoord. Niet iedereen kan dat zo gemakkelijk naast zich neerleggen.
woensdag 9 oktober 2019 om 18:50
Waar?Maud*de*Braose schreef: ↑09-10-2019 18:45"Afgelopen kerst heeft mijn buurmsn staan boren. Nu wil ik hem vragen as kerst er rekening mee te houden dat wij kerst vieren. Maar bij de gedachte alleen al ga ik uit mijn kracht."
Het viva forum, gotta love it.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 oktober 2019 om 18:51
Neuh, maar om dan dagelijks dat 'grapje' te maken hoeft ook niet van mij.

woensdag 9 oktober 2019 om 18:52

woensdag 9 oktober 2019 om 18:52
Moet jij niet eens een ander onderschrift? Je gaat je steeds meer volgens je onderschrift gedragen.

Doe iets liefs, dat helpt.

David Dunning
David Dunning

woensdag 9 oktober 2019 om 18:55
Ja, en af toe ergert het me en zeg ik er iets van.
nouschi wijzigde dit bericht op 09-10-2019 18:56
1.10% gewijzigd

woensdag 9 oktober 2019 om 18:56