Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
benmamma schreef:
09-10-2019 14:01
Wat een zeldzame kneus is dat zeg!
Zijn vervolg reactie is zo mogelijk nog triester!
Niet te doen!

Ik ga ff slapen, moet mijn luie uitvreters imago wel een beetje waar maken. Wel het minste wat ik kan doen.

Dit soort opmerkingen is zo langzamerhand ook wel uitgekauwd wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
09-10-2019 13:41
Ik denk dat mijn man geen bezwaar heeft. Maar of dat een topic oplevert: mijn man gunt mij een leven en ruimte, help wat nu?
Ik gok dat je bij een poll op zal kijken van de hoeveelheid die stemt op: controleer zijn telefoon, nu direct! (Niet door dat leven en ruimte, maar omdat jij wel twee máánden op reis mag)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
09-10-2019 17:42
Dit soort opmerkingen is zo langzamerhand ook wel uitgekauwd wat mij betreft.

Tsja als je dat al jaren naar je hoofd geslingerd krijgt snap ik de frustratie.
feow schreef:
09-10-2019 17:47
Ik gok dat je bij een poll op zal kijken van de hoeveelheid die stemt op: controleer zijn telefoon, nu direct! (Niet door dat leven en ruimte, maar omdat jij wel twee máánden op reis mag)
Twee maanden zou hij wel lang vinden, maar ik wens hem veel succes met vreemdgaan met twee nieuwsgierige kinderen met uitzonderlijk observerend vermogen. Een week ben ik wel regelmatig weg, dat plezier gun ik hem.
"Afgelopen kerst heeft mijn buurmsn staan boren. Nu wil ik hem vragen as kerst er rekening mee te houden dat wij kerst vieren. Maar bij de gedachte alleen al ga ik uit mijn kracht."

Het viva forum, gotta love it.
Star² schreef:
09-10-2019 17:52
Tsja als je dat al jaren naar je hoofd geslingerd krijgt snap ik de frustratie.

Is duidelijk een reactie op het bijstandstopic. Je kunt er ook niet gaan lezen. Die paar zeikerds/ trollen daar van mening doen veranderen lukt niet. Bespaar jezelf die energie zou ik zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
09-10-2019 18:47
Is duidelijk een reactie op het bijstandstopic. Je kunt er ook niet gaan lezen. Die paar zeikerds/ trollen daar van mening doen veranderen lukt niet. Bespaar jezelf die energie zou ik zeggen.
Je kan zelf ook de energie besparen met je gezeur om een opmerking van BenMama.
Nouschi schreef:
Maar niet alleen daar, ik kom het in mijn dagelijks leven toch ook best nog regelmatig tegen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Maud*de*Braose schreef:
09-10-2019 18:45
"Afgelopen kerst heeft mijn buurmsn staan boren. Nu wil ik hem vragen as kerst er rekening mee te houden dat wij kerst vieren. Maar bij de gedachte alleen al ga ik uit mijn kracht."

:-D
Nouschi schreef:

Ik gok, even voor mijn beurt, dat Benmama dat wel vaker dan alleen daar heeft gehoord. Niet iedereen kan dat zo gemakkelijk naast zich neerleggen.
Maud*de*Braose schreef:
09-10-2019 18:45

Waar?

David Dunning
Star² schreef:
09-10-2019 18:49
Ik gok, even voor mijn beurt, dat Benmama dat wel vaker dan alleen daar heeft gehoord. Niet iedereen kan dat zo gemakkelijk naast zich neerleggen.
Neuh, maar om dan dagelijks dat 'grapje' te maken hoeft ook niet van mij.
Solomio schreef:
09-10-2019 18:50
Waar?
thuis/herrie-van-buren-op-kerstdag-advi ... ges/450654
Nouschi schreef:
09-10-2019 18:51

Van jou niet, van haar wel.
Nouschi schreef:
Moet jij niet eens een ander onderschrift? Je gaat je steeds meer volgens je onderschrift gedragen. :roll:
Doe iets liefs, dat helpt. :cat:

David Dunning
Nouschi schreef:
Het is ook niet gauw goed bij jou he.
Nouschi schreef:
Zo hebben we allemaal wel zoiets over elk van ons toch?
Nou, gevoelige snaar bij iedereen geraakt geloof ik. Tjonge jonge.
Suðri schreef:
09-10-2019 18:53
Zo hebben we allemaal wel zoiets over elk van ons toch?
Ja, en af toe ergert het me en zeg ik er iets van.
nouschi wijzigde dit bericht op 09-10-2019 18:56
1.10% gewijzigd
Nouschi schreef:
09-10-2019 18:54

Nee hoor, maar je bent continu over alles hier aan het zeiken en daar wordt nu eens op gereageerd.
Nouschi schreef:
Tja, dat heb ik met dat bemoeien van jou, over wat mensen hier wel of niet mogen tikken.
En is het een keer wel over iets uit een topic, dus napraat, dan nog heb je nog wat te zuren.
Nouschi schreef:
09-10-2019 18:55
Je doet niet anders dan corrigeren en aanspreken.
Nouschi schreef:
09-10-2019 18:55
Af en toe?
Nouschi schreef:
09-10-2019 18:54
Ja, ik vind het nogal laf om iemand die toch al op de grond ligt nog even wanton te wrijven.
Wat lees ik nu: Yolanthe zonder trouwring.

Is daar nog geen topic over?

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven