Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
We moeten tegenwoordig al wachten tot TO ergens zelf over begint. :moon:
SHIFTY schreef:
11-10-2019 17:09
Waar?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
yasmijn schreef:
11-10-2019 17:04
Echt 🤦‍♀️
Hoe is het met je kat?
Die jonge meiden en jongens beperken het begrip seks tot penetratie. Zo kun je vóór of na de seks klaarkomen.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
11-10-2019 16:43
Om dezelfde reden dat ze het over hun kapsel aan de bovenkant kunnen hebben.

Vind je dat echt hetzelfde?
oudebaas schreef:
11-10-2019 17:10
Waar?

In elk topic.

Volgens de mod moet je wachten tot een TO ergens zelf over begint anders kan het natuurlijk ook zo zijn dat TO er niet over had willen beginnen.

Tenzij je checked of TO zelf nog nooit op een ander forum er iets over gezegd heeft, dan mag het misschien wel. Maar ja, aangezien je niet weet wie TO op een ander forum is kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Voor je het weet heb je kans op een ban wegens wellicht ongeoorloofd beginnen over mogelijke informatie die TO misschien wel daar maar eventueel niet hier had willen delen.
RikM schreef:
11-10-2019 17:14
Vind je dat echt hetzelfde?
Als fervent naturist zie ik wel overeenkomsten. Ik begrijp dat het voor de burkadraagsters wat preutseren wel een dingetje is.
Puritanism:
(HL Mencken)
Ik ben echt reuze benieuwd hoe ze daar op gaan modereren :popcorn:
SHIFTY schreef:
11-10-2019 17:18
In elk topic.

Volgens de mod moet je wachten tot een TO ergens zelf over begint anders kan het natuurlijk ook zo zijn dat TO er niet over had willen beginnen.

Tenzij je checked of TO zelf nog nooit op een ander forum er iets over gezegd heeft, dan mag het misschien wel. Maar ja, aangezien je niet weet wie TO op een ander forum is kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Voor je het weet heb je kans op een ban wegens wellicht ongeoorloofd beginnen over mogelijke informatie die TO misschien wel daar maar eventueel niet hier had willen delen.
Wat vermoeiend, een safe-space op een Amerikaanse Universiteit is er nog een vrolijke kroeg bij vergeleken.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
11-10-2019 17:12
Die jonge meiden en jongens beperken het begrip seks tot penetratie. Zo kun je vóór of na de seks klaarkomen.
Ik vind wat gerommel ook geen seks hoor.
SHIFTY schreef:
11-10-2019 17:19
Ik ben echt reuze benieuwd hoe ze daar op gaan modereren :popcorn:
Privacy
@Nouschi (microfoon): geen idee wat jouw budget is. Die van nichtje is van Sennheiser en heeft schoonzus voordelig kunnen overnemen. Nieuw meer dan 300,-
Suðri schreef:
11-10-2019 17:25
Privacy

Theoretisch kan dat niet.

Aangezien de staffer die gaat staffen wegens informatie halen van een ander topic zelf degene is die de nick van iemand op een ander topic koppelt aan de nick van iemand hier. En als de mods daar op modereren bevestigen zij daarmee de koppeling van externe privacy-informatie een forummer hier. Of ze moeten kunnen uitleggen waarom mods weten dat een nick hier gekoppeld is aan een nick op een ander forum wat al helemaal discutabel zou zijn.

Dus als privacy een dingetje is, dan mag er niet op gemodereerd worden behalve eventueel het terechtwijzen van de staffer in kwestie.

Maar goed, dat is theoretisch dan natuurlijk.
SHIFTY schreef:
11-10-2019 17:33
Theoretisch kan dat niet.

Aangezien de staffer die gaat staffen wegens informatie halen van een ander topic zelf degene is die de nick van iemand op een ander topic koppelt aan de nick van iemand hier. En als de mods daar op modereren bevestigen zij daarmee de koppeling van externe privacy-informatie een forummer hier. Of ze moeten kunnen uitleggen waarom mods weten dat een nick hier gekoppeld is aan een nick op een ander forum wat al helemaal discutabel zou zijn.

Dus als privacy een dingetje is, dan mag er niet op gemodereerd worden behalve eventueel het terechtwijzen van de staffer in kwestie.

Maar goed, dat is theoretisch dan natuurlijk.
Logica gaat hier niet op hè.
SHIFTY schreef:
11-10-2019 17:09
Zoals ik het begrijp mag je niet linken naar een bericht op een ander forum van een to maar wel een suggestieve vraag stellen om tot de kern te komen van wat die to daar geschreven heeft. Dus zoals ik gisteren de kennis die ik had omdraaide in vraagvorm aan de to van het desbetreffende topic. Komt op hetzelfde neer maar dan anders verpakt.
Dat blijkt.

Dat logica hier niet op gaat wordt zo consequent doorgevoerd dat jij kan voorspellen dat iets wat niet verboden is door ernaar te vragen toch verboden wordt.
prada schreef:
11-10-2019 17:34
Zoals ik het begrijp mag je niet linken naar een bericht op een ander forum van een to maar wel een suggestieve vraag stellen om tot de kern te komen van wat die to daar geschreven heeft. Dus zoals ik gisteren de kennis die ik had omdraaide in vraagvorm aan de to van het desbetreffende topic. Komt op hetzelfde neer maar dan anders verpakt.

Ach hou toch op, je moet gewoon kunnen linken naar Fok! en zeggen 'hee Kees, hier schrijf je iets heel anders' in plaats van allerlei omslachtige vragen te gaan stellen.
prada schreef:
Goed gedaan Prada!
Hoe heet een mannelijke aandachtshoer?
Star² schreef:
11-10-2019 17:38
Westerpaviljoen
prada schreef:

En hoe vind je dat zelf, dat je door een mod verzocht wordt om suggestieve vragen te stellen om via een andere verpakking op hetzelfde uit te komen?

Lekker zinvol beleid? Lekker duidelijk ook om op te modereren?
Suðri schreef:
11-10-2019 17:40
Westerpaviljoen

Jezus verklap het nou niet in 1 keer.
Star² schreef:
11-10-2019 17:43
Jezus verklap het nou niet in 1 keer.
Staat gewoon in de van Dale.
Suðri schreef:
Goed gedaan Prada!
Dat had je al gezegd maar je kunt beter de Mods bedanken. Die maken en breken de regels. Het is toch van de zotte dat je geen vraag kunt stellen omdat je bij voorbaat al denkt te weten wat de uitkomst is.
Star² schreef:
Het begrip ‘aandachtshoer’ is all inclusive.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven