Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 12 oktober 2019 om 10:36

zaterdag 12 oktober 2019 om 10:41
Bij mij gaat bij het woord gezellig in combinatie met de dagelijkse dingen én bij het woord gezellig in combinatie met bekende mensen het hersengebied wat RikM/Shifty (een van die mannen) laatst omschreef als totale leegte van voor de oerknal direct gloeien.Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 10:36Toch vind ik het jammer dat ik niet gewoon gezellig mee kan kletsen over gordijnen en boodschapjes en autowassen en 's avonds komt er visite en brie en nootjes.
Ik zweer jullie, ironie is de ziekte van deze tijd: nooit kunnen we meer gewoon oprecht leuk vinden wat we leuk vinden.
Ik denk dat dat de schuld van dit forum is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 12 oktober 2019 om 10:42
Punt is nou juist dat Betty dat niet kan. Schrijft ze.Lady*Voldemort schreef: ↑12-10-2019 10:40Je mag hier wel kletsen over brie, nootjes en gordijnen. Je hebt er alleen geen gespreksleider bij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 12 oktober 2019 om 10:42
Dit topic is bedoeld om na te praten over andere topics, niet voor de gezelligheid.Lady*Voldemort schreef: ↑12-10-2019 10:40Je mag hier wel kletsen over brie, nootjes en gordijnen. Je hebt er alleen geen gespreksleider bij.
En dat mis ik. Een misantroop gezelligheidstopic voor ironische mensen.
zaterdag 12 oktober 2019 om 10:43
Ik heb zo'n hersengebied niet, maar ik zie hier op het forum heel veel mensen die het wel hebben. En daar ook heel vaak vertoeven.feow schreef: ↑12-10-2019 10:41Bij mij gaat bij het woord gezellig in combinatie met de dagelijkse dingen én bij het woord gezellig in combinatie met bekende mensen het hersengebied wat RikM/Shifty (een van die mannen) laatst omschreef als totale leegte van voor de oerknal direct gloeien.
Ik denk dat dat de schuld van dit forum is.
Ik word vooral zeer arrogant van dit forum.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 12 oktober 2019 om 10:43
Ah zo. Wacht even.Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 10:42Dit topic is bedoeld om na te praten over andere topics, niet voor de gezelligheid.

zaterdag 12 oktober 2019 om 10:44
Ik ben blijkbaar heel ouderwets en misschien ook wat dom, maar al die vrouwen die hier posten over ongelijke inkomens en hoe dan de hypotheek te betalen met partners die veel meer werken en ook maar de helft van de vaste lasten willen betalen want jij kiest er toch zeker zelf voor om te stofzuigen. Ik snap er niets van.
zaterdag 12 oktober 2019 om 10:45
We zouden dus een topic “minder leeg na de Oerknal” kunnen beginnen.Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 10:42Dit topic is bedoeld om na te praten over andere topics, niet voor de gezelligheid.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
zaterdag 12 oktober 2019 om 10:49
Ik wacht even tot LV klaar is met reageren.Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 10:44Ik ben blijkbaar heel ouderwets en misschien ook wat dom, maar al die vrouwen die hier posten over ongelijke inkomens en hoe dan de hypotheek te betalen met partners die veel meer werken en ook maar de helft van de vaste lasten willen betalen want jij kiest er toch zeker zelf voor om te stofzuigen. Ik snap er niets van.
Ik heb ook nog een ding met een ontwerp van de McDonalds wat ik nodig kwijt moet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 12 oktober 2019 om 11:10
Jij bent niet degene die dom is in dit verhaal.Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 10:44Ik ben blijkbaar heel ouderwets en misschien ook wat dom, maar al die vrouwen die hier posten over ongelijke inkomens en hoe dan de hypotheek te betalen met partners die veel meer werken en ook maar de helft van de vaste lasten willen betalen want jij kiest er toch zeker zelf voor om te stofzuigen. Ik snap er niets van.
Ik snap er niets van dat iemand dit zomaar laat gebeuren.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 12 oktober 2019 om 11:10
Die is alleen maar aan het werpen.

zaterdag 12 oktober 2019 om 11:34
Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 10:44Ik ben blijkbaar heel ouderwets en misschien ook wat dom, maar al die vrouwen die hier posten over ongelijke inkomens en hoe dan de hypotheek te betalen met partners die veel meer werken en ook maar de helft van de vaste lasten willen betalen want jij kiest er toch zeker zelf voor om te stofzuigen. Ik snap er niets van.
Zij zijn nogal ouderwets. En minder slim.

zaterdag 12 oktober 2019 om 13:28
Ik snap er sowieso niets van dat mensen willen stofzuigen.Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 10:44Ik ben blijkbaar heel ouderwets en misschien ook wat dom, maar al die vrouwen die hier posten over ongelijke inkomens en hoe dan de hypotheek te betalen met partners die veel meer werken en ook maar de helft van de vaste lasten willen betalen want jij kiest er toch zeker zelf voor om te stofzuigen. Ik snap er niets van.
Later is nu

zaterdag 12 oktober 2019 om 14:42
Mijn stofzuiger is nu bezig. Daar word ik wel blij van.PoesinBoots schreef: ↑12-10-2019 13:51Ik ook niet. Ik heb het net gedaan en ben er niet blijer van geworden.

zaterdag 12 oktober 2019 om 14:45
Eens.PoesinBoots schreef: ↑12-10-2019 13:51Ik ook niet. Ik heb het net gedaan en ben er niet blijer van geworden.

zaterdag 12 oktober 2019 om 15:05
Als mijn stofzuiger bezig is (mijn man doet dat) dan vlucht ik altijd. Ik vind het een verschrikkelijk geluid. Zelfs de schoonmaker op het werk weet dat hij/zij (dat wisselt nogal eens) mijn kantoor moet stofzuigen als ik er niet ben en anders maar niet

Later is nu
zaterdag 12 oktober 2019 om 15:06
Betty_Slocombe schreef: ↑12-10-2019 14:56Als je niet empathisch bent, hoef je hier niet te reageren!
Ja, dan heb je niet helemaal in de gaten hoe dit forum werkt, vrees ik.
Dat roept om reacties

Later is nu
zaterdag 12 oktober 2019 om 15:08
Een robotstofzuiger maakt iets minder geluid, denk ik? Maar idd, leuk is het niet.