Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 13 oktober 2019 om 16:05
Dat soort dingen doen we echt wel eens

Als de voorraad ongemerkt goed de spuigaten uit loopt sturen we de containers eerst langs alle klanten zodat ze kunnen kijken of er iets tussen zit dat ze al tijden kwijt waren, en wat er dan over blijft mogen wij in shoppen (vooral theedoeken en beddengoed is favoriet). Wat er daarna nog overblijft geven we weg aan een kledingbank oid.

zondag 13 oktober 2019 om 19:30
Ware het niet dat baby recent besloten heeft dat slapen zonder tepels (liefst heel veel keren per nacht) niet acceptabel is. Ik kan op dit moment dus kiezen tussen niet-hoesten of niet-slapen. Alhoewel, misschien kan het dan overdag wel.. zal eens vragen hoeveel uur er tussen moet zitten

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zondag 13 oktober 2019 om 19:56
Lady*Voldemort schreef: ↑13-10-2019 19:48Zo'n baby had ik ook. Gelukkig sliep ze bij me in bed. Dan werd ik wakker, en dan had ze zelf mijn shirt al omhoog gefrommeld en was maar vast begonnen![]()
Ja dat deed mijn oudste ook

Deze baby wil niet bij me in bed slapen en rolt na het drinken zelf zijn co-sleeper weer in. Die ligt overigens best een stukje lager maar de vrije val neemt hij voor lief

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zondag 13 oktober 2019 om 20:02
Betty_Slocombe schreef: ↑13-10-2019 19:52Het zit ons aller Pejeka wel hoog, die collega die geen nee tegen ziekenbezoek durft te zeggen.
Ik heb wel vijf keer opnieuw gelezen of ik gemist heb dat collega een hoofddoekje draagt, maar zelfs dat niet. Ik snap 't dus ook niet.
zondag 13 oktober 2019 om 20:20
Je kan toch ook pcm kopen met codeïne?viva-amber schreef: ↑12-10-2019 19:41Codeine is niet eens zonder recept verkrijgbaar omdat het een opiaat is.
zondag 13 oktober 2019 om 20:23
NaproxenMaud*de*Braose schreef: ↑12-10-2019 20:12Toen ik een jaar of 15 was kreeg ik van de dokter pijnstillers vanwege ongesteldheidsklachten. Ik denk dat daar ook codeine in zat. Ik zat in ieder geval heerlijk relaxed en wazig in de schoolbank.

zondag 13 oktober 2019 om 20:35

zondag 13 oktober 2019 om 21:17
Ik hou niet van bokbier. Maar ik heb wel even naar de optocht gekeken, en thuis een paar Belgen verzwolgenthe_Wicked_Witch schreef: ↑13-10-2019 21:13Zo. Ik heb heel veel bokbier op en ben niet van mijn fiets gemieterd.
Het was een goede dag.

zondag 13 oktober 2019 om 21:18