Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
13-10-2019 13:59
Yes! Witte kerst!!

:whut:
Later is nu
feow schreef:
13-10-2019 13:59
Yes! Witte kerst!!
Meestal kan ik je associaties wel volgen, maar nu ben je me even kwijt hoor.
Met uitrazen kweek je toch sneeuwvlokjes?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ah nee.. juist!
Later is nu
feow schreef:
13-10-2019 14:43
Met uitrazen kweek je toch sneeuwvlokjes?
Oh ja :rofl:
LV: Hoe is het met het 'geblaf'? En met man?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
13-10-2019 15:47
LV: Hoe is het met het 'geblaf'? En met man?
De broomhexine doet het boven verwachting goed, dus ik heb man maar vergeven. Hij is alleen een beetje verdrietig over zijn overhemden.
Fijn dat het beter gaat! Misschien kan je 'a la MinkedeWit' morgen wat overhemden van je werk meenemen. Is man ook weer blij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
13-10-2019 16:00
Fijn dat het beter gaat! Misschien kan je 'a la MinkedeWit' morgen wat overhemden van je werk meenemen. Is man ook weer blij.
Dat soort dingen doen we echt wel eens :D

Als de voorraad ongemerkt goed de spuigaten uit loopt sturen we de containers eerst langs alle klanten zodat ze kunnen kijken of er iets tussen zit dat ze al tijden kwijt waren, en wat er dan over blijft mogen wij in shoppen (vooral theedoeken en beddengoed is favoriet). Wat er daarna nog overblijft geven we weg aan een kledingbank oid.
Ik wil ook zo graag bisolvon nemen, maar het mag niet met bv :'(
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
13-10-2019 17:12
Ik wil ook zo graag bisolvon nemen, maar het mag niet met bv :'(
Tepels afplakken (ductape!), liedje zingen dat je tepels nu gaan slapen en daarna een fles Bisolvon in je bakkes gieten. Alles is mogelijk tegenwoordig!!!
Wow wat een doelpunt!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Feow, het was dolfijn :|
Niq schreef:
13-10-2019 19:14
Feow, het was dolfijn :|
Dacht ik al. Had het even moeten zeggen, sorry.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maelstrom schreef:
13-10-2019 17:59
Tepels afplakken (ductape!), liedje zingen dat je tepels nu gaan slapen en daarna een fles Bisolvon in je bakkes gieten. Alles is mogelijk tegenwoordig!!!

Ware het niet dat baby recent besloten heeft dat slapen zonder tepels (liefst heel veel keren per nacht) niet acceptabel is. Ik kan op dit moment dus kiezen tussen niet-hoesten of niet-slapen. Alhoewel, misschien kan het dan overdag wel.. zal eens vragen hoeveel uur er tussen moet zitten :)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Zo'n baby had ik ook. Gelukkig sliep ze bij me in bed. Dan werd ik wakker, en dan had ze zelf mijn shirt al omhoog gefrommeld en was maar vast begonnen :love:
Het zit ons aller Pejeka wel hoog, die collega die geen nee tegen ziekenbezoek durft te zeggen.
Lady*Voldemort schreef:
13-10-2019 19:48
Zo'n baby had ik ook. Gelukkig sliep ze bij me in bed. Dan werd ik wakker, en dan had ze zelf mijn shirt al omhoog gefrommeld en was maar vast begonnen :love:

Ja dat deed mijn oudste ook :love:

Deze baby wil niet bij me in bed slapen en rolt na het drinken zelf zijn co-sleeper weer in. Die ligt overigens best een stukje lager maar de vrije val neemt hij voor lief :|
Betty_Slocombe schreef:
13-10-2019 19:52
Het zit ons aller Pejeka wel hoog, die collega die geen nee tegen ziekenbezoek durft te zeggen.

Ik heb wel vijf keer opnieuw gelezen of ik gemist heb dat collega een hoofddoekje draagt, maar zelfs dat niet. Ik snap 't dus ook niet.
viva-amber schreef:
12-10-2019 19:41
Codeine is niet eens zonder recept verkrijgbaar omdat het een opiaat is.
Je kan toch ook pcm kopen met codeïne?
Maud*de*Braose schreef:
12-10-2019 20:12
Toen ik een jaar of 15 was kreeg ik van de dokter pijnstillers vanwege ongesteldheidsklachten. Ik denk dat daar ook codeine in zat. Ik zat in ieder geval heerlijk relaxed en wazig in de schoolbank.
Naproxen :) geen codeïne denk ik zo.
aloha66 schreef:
13-10-2019 20:20
Je kan toch ook pcm kopen met codeïne?
Nee, dat is met coffeine.
Wat viva amber schrijft is juist, codeine hoort tot de opiaten en is alleen op recept verkrijgbaar.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Zo. Ik heb heel veel bokbier op en ben niet van mijn fiets gemieterd.
Het was een goede dag.
the_Wicked_Witch schreef:
13-10-2019 21:13
Zo. Ik heb heel veel bokbier op en ben niet van mijn fiets gemieterd.
Het was een goede dag.
Ik hou niet van bokbier. Maar ik heb wel even naar de optocht gekeken, en thuis een paar Belgen verzwolgen :D
SHIFTY schreef:
13-10-2019 20:02
Ik heb wel vijf keer opnieuw gelezen of ik gemist heb dat collega een hoofddoekje draagt, maar zelfs dat niet. Ik snap 't dus ook niet.
Zonde van je tijd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven