Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 28 oktober 2019 om 17:31
Ik hou wel van een dare. Moet alleen af en toe werken en het huis schoonmaken.Lady*Voldemort schreef: ↑28-10-2019 17:30Stel nou dat we gewoon nog drie weken doorpraten over deze gate, zou het CM dan ook nog drie weken dicht blijven en de mods onzichtbaar?

maandag 28 oktober 2019 om 17:40
Lady*Voldemort schreef: ↑28-10-2019 17:25Voor berichten doorgeven van gebande forummers kun je ook worden geband
Wat debiel.

maandag 28 oktober 2019 om 17:41
Maak jij een roostertje?

maandag 28 oktober 2019 om 17:59
Ik ben echt benieuwd of Fleur op haar donder heeft gekregen door die FB post. Dat was natuurlijk totaal onprofessioneel. En dan weghalen toch ook weer een zwaktebod. Gelukkig voor haar had ze zo weinig reacties, dan hebben veel het misschien niet eens gezien.

'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

maandag 28 oktober 2019 om 18:00
Ach, het is vast wel ergens terug te vinden

maandag 28 oktober 2019 om 18:03
Haha ik wilde ook al schrijven dat er actie was in het bantopic

maandag 28 oktober 2019 om 18:12
Wie?

maandag 28 oktober 2019 om 18:21
Ik denk trouwens niet dat ze veel Medsgate-gerelateerde bannen gaan geven. Dan ligt het halve forum plat en dan zijn de 'kijk'cijfers die net zo lekker gepiekt hebben aan het einde van de maand gelijk weer teniet gedaan. Niet goed voor de maand oktober.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

maandag 28 oktober 2019 om 18:50
Het forum is nog nooit zo actief geweest geloof ik

Voor iedereen een groene tuin
maandag 28 oktober 2019 om 18:51

maandag 28 oktober 2019 om 18:51
En fpleurop. Je weet wel. Die naam van die winkel.Regenboogjongen schreef: ↑28-10-2019 18:48Nou snap ik waar de naam van dat ene wasmiddel vandaan komt... Fleur-Iehl!