Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
herfstappeltaart schreef:
06-11-2019 16:24
Dat wordt dan een vrij nutteloos topic.

Ik heb net even zitten lezen in het topic " Mevrouw Faber" in de Entertainment pijler. Ik hoef de docu nu niet meer te kijken (als we zo gaan redeneren, wat ik niet doe want onzin).

Dat topic heb ik idd ook in zitten kijken en ‘las’ hetzelfde als jij HAT.

Anyway, Hendrik Groen heeft een spoiler alert in de topictitel ;-)
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Argentovivo schreef:
06-11-2019 16:46
Dat topic heb ik idd ook in zitten kijken en ‘las’ hetzelfde als jij HAT.

Ben benieuwd naar de spoilers die komen gaan!
doornroosje9 schreef:
06-11-2019 16:40
Bv het Netflix topic (het enige topic dat ik af en toe volg), daar worden series aangeraden, maar wordt er verder niet over de inhoud gesproken.

Aanvulling op wat Droosje zegt:

Oh er wordt ook wel verteld waar het over gaat. Er staat op Netflix zelf ook een omschrijving, die is niet geheim. Je kunt bij bv de serie Luther prima vertellen dat het gaat over DCI John Luther die weer aan het werk gaat na een traumatische arrestatie.
En dat je het spannend vond of heel goed geacteerd en dat Idris Elba een lekker ding is.

Maar het gaat om het verklappen van het verdere verloop. Dat is spoileren en dat mag niet. (Tenzij in de topictitel blabla)

En deze serie werd in 2010 uitgezonden op de BBC en staat al een poosje op Netflix. Maar dat betekent niet dat je daarom de afloop mag vertellen.

Afbeelding
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 06-11-2019 16:53
1.75% gewijzigd
Argentovivo schreef:
06-11-2019 16:46

Fijn. Heeft dit gehakketak toch nut gehad.
PoesinBoots schreef:
06-11-2019 16:51
Oh er wordt ook wel verteld waar het over gaat. Er staat op Netflix zelf ook een omschrijving, die is niet geheim. Je kunt bij bv de serie Luther prima vertellen dat het gaat over DCI John Luther die weer aan het werk gaat na een traumatische arrestatie.
En dat je het spannend vond of heel goed geacteerd en dat Idris Elba een lekker ding is.

Maar het gaat om het verklappen van het verdere verloop. Dat is spoileren en dat mag niet. (Tenzij in de topictitel blabla)

En deze serie werd in 2010 uitgezonden op de BBC en staat al een poosje op Netflix. Maar dat betekent niet dat je daarom de afloop mag vertellen.
Inderdaad, dit omschrijft het beter.

Als het over één specifieke serie gaat, kan er dus best 'spoilers' in de titel staan.
Life is short. Eat dessert first.
Zo hehe, mijn geldigheidsduur als bedrijfshulpverlener is weer met twee jaar verlengd. Heb ik toch nog een diploma, op mijn ouwe dag.
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2019 17:32
Zo hehe, mijn geldigheidsduur als bedrijfshulpverlener is weer met twee jaar verlengd. Heb ik toch nog een diploma, op mijn ouwe dag.
Mocht je fik blussen?
Een pop van balistic gel uit de mangel moeten vissen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Sudrì schreef:
06-11-2019 17:33
Mocht je fik blussen?
Jaaaaaahhhh :cheer2:

Anders was ik niet gegaan hoor.
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2019 17:37
Jaaaaaahhhh :cheer2:

Anders was ik niet gegaan hoor.
Gelukkig!
PoesinBoots schreef:
06-11-2019 16:51
Aanvulling op wat Droosje zegt:

Het verklappen van het verdere verloop werd NIET gedaan bij Hendrik Groen. Hoe lang moet je dan wachten met het praten over de inhoud en tot dus iedereen het gezien kan hebben? Een jaar? Tien jaar?
En zo gezien kun je er bij elke bespreking van een programma vanuit gaan dat er " gespoilerd" wordt. Ik vind dit echt een rare opvatting van een spoiler.

En wat betreft het Netflix topic: dat is iets anders. Daar worden niet echt series/films besproken. Daar worden tips gegeven voor series die de moeite waard zijn. Maar als je een topic opent wat over 1 bepaald programma gaat kun je er gewoon vanuit gaan dat er over de inhoud gesproken wordt. Open het dan niet als je dat niet wil lezen.

Afbeelding
Sorry, tekst moest onder de foto van Grumpy
herfstappeltaart schreef:
06-11-2019 18:29

Joh, ga lekker miepen bij de mods als je het er niet mee eens bent. Er is een huisregel, die is toegepast, klaar.
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 18:30
Joh, ga lekker miepen bij de mods als je het er niet mee eens bent. Er is een huisregel, die is toegepast, klaar.

Heb ik allang gedaan. Is weggehaald zonder verdere uitleg.
Leuk, bhv!
Betty_Slocombe schreef:
06-11-2019 18:32
Leuk, bhv!

Had ik ook pas, helaas zonder brand.
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2019 17:32

Leuk!

Ik ga ieder jaar voor de herhaling bij G4S.
Een hele dag maar dan krijg ik maar voor een jaar een nieuw certificaat.
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 18:35
Had ik ook pas, helaas zonder brand.
Ik wil niet. Veel te bang dat ik de held uit moet hangen wanneer zombies onze school aanvallen.
Betty_Slocombe schreef:
06-11-2019 18:51
Ik wil niet. Veel te bang dat ik de held uit moet hangen wanneer zombies onze school aanvallen.

Daar schijnt een honkbalknuppel met prikkeldraad heel handig voor te zijn. Werkt ook bij lastige ouders.
Betty_Slocombe schreef:
06-11-2019 18:51
Nou, als je ziet waar we allemaal mee moesten oefenen.. afgerukte armen, schotwonden, borstwonden met luchtaanzuigend gedoe, ik mag toch inderdaad hopen dat onze wasserij van dat soort calamiteiten verschoond blijft :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2019 19:06
Nou, als je ziet waar we allemaal mee moesten oefenen.. afgerukte armen, schotwonden, borstwonden met luchtaanzuigend gedoe, ik mag toch inderdaad hopen dat onze wasserij van dat soort calamiteiten verschoond blijft :rofl:
Jullie waren niet per ongeluk bij de training van het anti-terrorismeteam?
Dat je een beetje bang bent om met antidepressiva te starten en dat iemand je dan aanraadt om in plaats daarvan een jointje te roken.
psyche/anti-depressiva-ja-of-nee/list_m ... #p30588425
9.49
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
06-11-2019 19:21
Dat je een beetje bang bent om met antidepressiva te starten en dat iemand je dan aanraadt om in plaats daarvan een jointje te roken.
9.49
Zelf met klotezooi experimenteren voelt veel veiliger.
Solomio schreef:
06-11-2019 19:21
9.49
Hee, "het is maar een idee" Chill out! Misschien stelt die forummer nog voor dat jij gaat blowen, word je rustig van :facepalm:
Nee, ik snap daar ook niets van. Maar ja, er wordt verschillend gedacht over tips bij depressies.
Lady*Voldemort schreef:
06-11-2019 19:06
Het klinkt een beetje als Saving Private Ryan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven