Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
06-11-2019 15:49
Ik krijg ineens flashbacks naar de goeie ouwe tijd toen ik nog niet wist wat dat was en ik dacht aan auto’s.
Ik vroegah ook hoor :mrgreen:
Afbeelding
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Argentovivo schreef:
06-11-2019 15:50
Huh? Dat iemand iets zegt over de (interpretatie) van definities, waar duidelijk meerderen over twijfelen wat juist is, noem ik geen ‘zuigen’.
Geeft niet. Ik weet dat ik nooit "zuig". Dus ga ik er ook niet op in. Sowieso niet op "interessante" en vage toespelingen.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 06-11-2019 15:57
8.27% gewijzigd
I rest my case :rofl:
Su op anoniem?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Betty_Slocombe schreef:
06-11-2019 12:16
Ik werk niet vandaag, dus dat is een beetje ingewikkeld.
Maar goed, ik lees net op actueel dat leraren die klagen over hun beroep medeschuldig zijn aan de devaluatie van het beroep, want als je klaagt dan vinden andere mensen je werk ook stom en dan gaat er niemand meer Pabo doen.
En dat is een interessante redenering. Jammer dat ik niet meer op actueel post, dan kon ik zeggen dat deze argumentatie alleen opgaat wanneer je aanneemt dat de huidige regeringsplannen omtrent het onderwijs nooit zullen veranderen. Wanneer je wilt dat er iets verandert, dan zul je toch echt kenbaar moeten maken wat het probleem is en hoe je wilt dat het aangepast wordt.

Maar ja. We doen natuurlijk vooral klagen, jengelen, vakantievieren en genieten van ons exorbitante loon.
Ja stop toch eens met klagen meer dan boven modaalverdienders met zeeën van tijd :sarcastic:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
06-11-2019 15:57
Ja stop toch eens met klagen meer dan boven modaalverdienders met zeeën van tijd :sarcastic:
Precies.
Nou verdien ik echt goed, maar elke cent is terecht, uiteraard.
Solomio schreef:
06-11-2019 15:49
Tot voor vandaag dacht ik dus ook dat spoilers gingen over wat nog niet uitgezonden was.

In het betreffende topic werd ook iets geschreven wat in het vorige seizoen gebeurd is. Dat is dus ook een spoiler begrijp ik?

Dat zou ik dus nooit bedacht hebben.

Laten we zeggen dat het begrip nogal wordt opgerekt. ;)
Ik herhaal mijn vraag maar even:

Tot voor vandaag dacht ik dus ook dat spoilers gingen over wat nog niet uitgezonden was.

In het betreffende topic werd ook iets geschreven wat in het vorige seizoen gebeurd is. Dat is dus ook een spoiler begrijp ik?

David Dunning
Solomio schreef:
Su op anoniem?
Voor je t weet ben je aan t nickhinten, omdat je eindelijk denkt te weten waar de accent graves, aigu enzo horen te staan. Maar dan loop je alweer achter.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Solomio schreef:
06-11-2019 16:03

Volgens de huisregels dus wel.
Solomio schreef:

Strikt genomen zou dat dus inderdaad zo zijn..
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Solomio schreef:

Zelfde hier. Ik wist ook niet dat er een verschil was, eerlijk gezegd. Dus als er 'spoilers' in de titel staat, mag je over de uitgezonden afleveringen praten? Als dat niet in de titel staat, mag je niets over de inhoud van een programma zeggen?

Nu schrijf ik zelden op zulke topics, dus mss dat ik het daarom niet weet.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
06-11-2019 16:09
Zelfde hier. Ik wist ook niet dat er een verschil was, eerlijk gezegd. Dus als er 'spoilers' in de titel staat, mag je over de uitgezonden afleveringen praten? Als dat niet in de titel staat, mag je niets over de inhoud van een programma zeggen?

Nu schrijf ik zelden op zulke topics, dus mss dat ik het daarom niet weet.
Waar dan wel over?
Betty_Slocombe schreef:
06-11-2019 16:01
Precies.
Nou verdien ik echt goed, maar elke cent is terecht, uiteraard.
Uiteraard ;-))
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lacuba schreef:
06-11-2019 16:15
Waar dan wel over?
Of je het goed of slecht vindt? Of je het zou aanraden? Zoiets denk ik.
doornroosje9 schreef:
06-11-2019 16:17
Of je het goed of slecht vindt? Of je het zou aanraden? Zoiets denk ik.
Ok, daar zit wat in. Maar dan niet waarom je het goed of slecht vindt... Hm..
Solomio schreef:
Su op anoniem?
Nee hoor.
Lacuba schreef:
06-11-2019 16:20

Dat wordt dan een vrij nutteloos topic.

Ik heb net even zitten lezen in het topic " Mevrouw Faber" in de Entertainment pijler. Ik hoef de docu nu niet meer te kijken (als we zo gaan redeneren, wat ik niet doe want onzin).
Sudrì schreef:
Nee hoor.
Sorry, ik vergiste me. :roll:

David Dunning
Lacuba schreef:
Omdat dat dan hoort in de topics waar je mag spoileren.
herfstappeltaart schreef:
06-11-2019 16:24
Dat wordt dan een vrij nutteloos topic.

Ik heb net even zitten lezen in het topic " Mevrouw Faber" in de Entertainment pijler. Ik hoef de docu nu niet meer te kijken (als we zo gaan redeneren, wat ik niet doe want onzin).
Bv het Netflix topic (het enige topic dat ik af en toe volg), daar worden series aangeraden, maar wordt er verder niet over de inhoud gesproken.
Lacuba schreef:
Kan je echt prima beargumenteren zonder te spoileren. Kan je dat niet, dan doe je het dus niet.
Wat een gezeik, zeg.
Als je vindt dat er gespoilerd wordt, meld je het in het modtopic. Als ze vinden dat het spoileren is volgens de huisregels, volgen maatregelen.

Dus
Sudrì schreef:
06-11-2019 16:42
Kan je echt prima beargumenteren zonder te spoileren. Kan je dat niet, dan doe je het dus niet.
Eens! Spoileren is nooit goed!
Sudrì schreef:
06-11-2019 16:42
Of: "Wat maakt [karakternaam] in de nieuwste aflevering toch een gekke beslissing".
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven