Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vind het aan de ene kant irritant als ik m'n tijd heb bestreed aan een issue en de TO dan de OP verwijdert. Zéker als ik de illusie heb dat het forum later geraadpleegd kan worden door anderen met dezelfde vraag. Maar aan de andere kant vind ik de manier waarop het forum gebruikt wordt voor eigen artikelen, zó lullig dat wat mij betreft elke persoonlijke post na dertig minuten verwijderd mag worden.
PoesinBoots schreef:
18-11-2019 11:25
Ze bannen ook niet direct. Herfstappeltaart heeft al meerdere keren een waarschuwing gehad. (en volgens mij vertelde ze dat daar minder dan 3 maanden tussen zat)

Ja klopt inderdaad. Dat waren allebei waarschuwingen voor het quoten van de OP.
De ban kreeg ik voor wat volgens de mods viel onder de pietendiscussie.

Overigens deed ik dat quoten oprecht per ongeluk. Dat is een soort automatisme als ik ergens op reageer. Ik probeer er nu op te letten en heb mezelf er alweer 2x op betrapt. Gelukkig kon ik het nog op tijd weghalen
SHIFTY schreef:
18-11-2019 11:34
De tweede keer in 2 dagen; het is niet dom maar duidelijk wist deze forummer niet dat het niet de bedoeling is.

En dan nog ga je als mod natuurlijk geen ban uitdelen voor een geqoute OP die inmiddels door de forummer zelf al weer weggehaald is. Het heeft er nog geen uur gestaan. En op het moment dat je die ban geeft zie je als mod toch ook dat je de post niet hoeft aan te passen omdat de OP al verwijdert is.

Slaat gewoon nergens op.
Ow, mee eens hoor, in theorie.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
herfstappeltaart schreef:
18-11-2019 12:49
Ja klopt inderdaad. Dat waren allebei waarschuwingen voor het quoten van de OP.

Overigens deed ik dat quoten oprecht per ongeluk. Dat is een soort automatisme als ik ergens op reageer. Ik probeer er nu op te letten en heb mezelf er alweer 2x op betrapt. Gelukkig kon ik het nog op tijd weghalen
Over dat topic gesproken. Eigenlijk zouden ze je ban terug moeten draaien er is toch een discussie ontstaan of zwarte piet racistisch is of niet en de mods hebben er niets mee gedaan.
Trouwens de mods meten toch met twee maten.
Een topic op de gezondheidspeiler waar gisterenavond de openingspost is weggehaald en verscheidene keren door andere gestaft is hebben ze alsnog niets mee gedaan,
Er zijn zoveel van die dingen wat mij gewoon steeds opvalt.
2019 schreef:
18-11-2019 13:26
Over dat topic gesproken. Eigenlijk zouden ze je ban terug moeten draaien er is toch een discussie ontstaan of zwarte piet racistisch is of niet en de mods hebben er niets mee gedaan.
Trouwens de mods meten toch met twee maten.
Een topic op de gezondheidspeiler waar gisterenavond de openingspost is weggehaald en verscheidene keren door andere gestaft is hebben ze alsnog niets mee gedaan,
Oja? Ik zal eens gaan kijken.
Terugdraaien wordt moeilijk :-D of krijg ik dan een negatieve ban zodat ik eens een keer lekker de OP kan quoten en toch geen straf krijg? :yes: :rofl:
18-11-2019 13:29
Oja? Ik zal eens gaan kijken.
Terugdraaien wordt moeilijk :-D of krijg ik dan een negatieve ban zodat ik eens een keer lekker de OP kan quoten en toch geen straf krijg? :yes: :rofl:
Ik denk dat je beter leeggehaalde OP's kan gaan quoten. Gewoon omdat.
yette schreef:
18-11-2019 13:36
Ik denk dat je beter leeggehaalde OP's kan gaan quoten. Gewoon omdat.

:-D
Het valt me wel zwaar deze ban. Poeh poeh
Malinois schreef:
18-11-2019 13:59
Ik leef met je mee. :there:

Maar: is ie nou teruggedraaid? Of zijn ze vergeten em in te stellen?
welkom terug.
@2019: ik heb het gezien. Wel vreemd ja dat hier niks van gezegd is.door de mods. Nou ja, mij boeit het verder niet hoor.
Ik vind de betreffende verboden discussie sowieso helemaal niet erg. Zolang er geen racistische praatjes worden uitgekraamd moet het kunnen imo.

Een verbod op racistische uitspraken begrijp ik helemaal en ben ik voorstander van, maar ik vind verder eigenlijk geen enkele discussie taboe.
Het viel mij alleen op; ( sprak de zeurpiet :proud: )
2019 schreef:
18-11-2019 14:24

Sssstttttttt :-D
2019 schreef:
18-11-2019 14:24
Op jouw paardje Ozosnel? :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Malinois schreef:
18-11-2019 13:59
Eigenlijk is het een vorm van psychologische marteling.
18-11-2019 12:49
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2019 16:48
Reden: Zwarte pieten discussie
50.86% gewijzigd
Vivamuis schreef:
18-11-2019 15:14
[...]
Dat was vast niet in Den Bosch.
59.85% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vivamuis schreef:
18-11-2019 15:14
[...]
Wat dacht je: Ik ga toch maar ff die discussie aan? :facepalm:
53.72% gewijzigd
*
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 15:59
0.00% gewijzigd
Solomio schreef:
18-11-2019 15:21
Wat dacht je: Ik ga toch maar ff die discussie aan? :facepalm:
Oh, het was geen flauw grapje?
Solomio schreef:
18-11-2019 14:04
Ik leef met je mee. :there:

Maar: is ie nou teruggedraaid? Of zijn ze vergeten em in te stellen?
Ik denk dat ze een knopje zijn vergeten in te drukken. Mijn vorige ban was 24 uur en werd een perma die 2 uurtjes geduurd heeft. Mijn 48uurs ban is niet bestaand
Malinois schreef:
18-11-2019 16:20
Ik denk dat ze een knopje zijn vergeten in te drukken. Mijn vorige ban was 24 uur en werd een perma die 2 uurtjes geduurd heeft. Mijn 48uurs ban is niet bestaand

Jij bent immuun voor bannen! Knap zeg!
Later is nu
charlottew88 schreef:
18-11-2019 15:18
Dat was vast niet in Den Bosch.

Ooooh.. ik wil de discussie niet aan. Laten we het er bij houden, dat ik een heel snedig antwoord had op het "leuke" sint verhaaltje had :clown:
Later is nu
Erwtensoep met rookworst van de Vegetarische Slager.
Malinois schreef:
18-11-2019 16:20
Dus iemand heeft het op jou voorzien qua banaannaaien, maar de mods matsen je dan weer.
Goed geregeld dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven