Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 18 november 2019 om 09:24
maandag 18 november 2019 om 09:39
maandag 18 november 2019 om 09:44
Dat is ook onbegrijpelijk. Kan daar echt boos om worden.
Ik ben jarenlang gepest vanwege mijn uiterlijk.
maandag 18 november 2019 om 09:55
Dit. In rl kwam ik genoeg vreselijke mensen tegen, had geen behoefte aan nog een paar extra.GroenTuintje schreef: ↑18-11-2019 09:51Wat een vreselijke mensen heb je toch idd. Ik heb nooit behoefte aan fb gehad en mis ook niks zo te horen.
maandag 18 november 2019 om 10:01
Heel erg sneu Solo. Wat bezielt dat soort mensen toch
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 18 november 2019 om 10:16
Ik heb meestal gewoon leuke contacten op FB.GroenTuintje schreef: ↑18-11-2019 09:51Wat een vreselijke mensen heb je toch idd. Ik heb nooit behoefte aan fb gehad en mis ook niks zo te horen.
Dit was idd iets openbaar, als reactie op een tv-programma.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 18 november 2019 om 10:24
Wie wat waar hoe?
Edit: gevonden.
Ook wel een beetje dom, want was niet de eerste keer.
solomio wijzigde dit bericht op 18-11-2019 10:28
10.10% gewijzigd
maandag 18 november 2019 om 10:25
Makelaar die teveel over zichzelf-lult-topic in de pijler relaties
relaties/date-praat-veel-over-andere-vr ... #p30635086
maandag 18 november 2019 om 10:28
Als je even komt melden dat een ander minder is dan jij, dan voel je je (eventjes) beter. Zulke type's zijn het.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 18 november 2019 om 10:29
Ja, ik had het gevonden.Vivamuis schreef: ↑18-11-2019 10:25Makelaar die teveel over zichzelf-lult-topic in de pijler relaties
relaties/date-praat-veel-over-andere-vr ... #p30635086
En het was niet voor het eerst dat ze een OP quootte.
maandag 18 november 2019 om 10:29
Hij wil duidelijk niet met mij daten.doornroosje9 schreef: ↑18-11-2019 10:28Als je even komt melden dat een ander minder is dan jij, dan voel je je (eventjes) beter. Zulke type's zijn het.
En das wederzijds.
maandag 18 november 2019 om 11:05
maandag 18 november 2019 om 11:10
PoesinBoots schreef: ↑18-11-2019 11:08Ik heb geen medelijden bannen op hardleers gedrag. geen idee wie die DS is verder. Algemene opmerking.
Ik vind het zo'n overtrokken maatregel. Een OP quoten. Oeioeioeioei.
Such fun!1
maandag 18 november 2019 om 11:13
Dat kan.
Ik vind het een prima maatregel. Maar ik vind een OP leeghalen dan ook niet zo'n probleem en ik vind dat dat gewoon moet kunnen als je ineens bedenkt dat het toch te privé is wat je op het www hebt geplempt.
Maarja...als een of andere lolbroek het dan al volledig heeft gequote dan heeft dat geen zin meer.
En ja, tuurlijk moet iemand nadenken bij het plaatsten van een OP. Maar dan nog..
maandag 18 november 2019 om 11:18
PoesinBoots schreef: ↑18-11-2019 11:13Dat kan.
Ik vind het een prima maatregel. Maar ik vind een OP leeghalen dan ook niet zo'n probleem en ik vind dat dat gewoon moet kunnen als je ineens bedenkt dat het toch te privé is wat je op het www hebt geplempt.
Maarja...als een of andere lolbroek het dan al volledig heeft gequote dan heeft dat geen zin meer.
En ja, tuurlijk moet iemand nadenken bij het plaatsten van een OP. Maar dan nog..
Vind ik ook hoor, tuurlijk mag je iets weghalen wat je zelf hebt getypt. Snap dat drama ook nooit zo. Maar als je iemand waarschuwt en die haalt dan de quote weg.. echt, een ban? Dat vind ik overtrokken.
Such fun!1
maandag 18 november 2019 om 11:34
De tweede keer in 2 dagen; het is niet dom maar duidelijk wist deze forummer niet dat het niet de bedoeling is.
En dan nog ga je als mod natuurlijk geen ban uitdelen voor een geqoute OP die inmiddels door de forummer zelf al weer weggehaald is. Het heeft er nog geen uur gestaan. En op het moment dat je die ban geeft zie je als mod toch ook dat je de post niet hoeft aan te passen omdat de OP al verwijdert is.
Slaat gewoon nergens op.