Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
12-11-2019 19:16
Ik kreeg een melding op mijn scherm dat ik een permaban had met in de opmerkingen dat het een 24-uursban was. Daar zijn de mods op geattendeerd maar nu is mijn ban dus kwijt geloof ik.

Vind het wel spannend zo. Misschien kan ik zo opeens niet meer inloggen of kan ik deze post niet plaatsen...

Living on the edge
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
SHIFTY schreef:
12-11-2019 19:23
Als je nou even twee posts plaatst kunnen we onderzoeken waar het aan lag.

Eentje waarin je de diagnose 'leip' stelt en de andere waarin je met een gele tas gooit. Dan kunnen we daarna kijken wat er gebeurt.
Wil je me weg hebben?
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
12-11-2019 19:22
Te veel pianomuziek.
Echt, overigens, ik zit bij de muziekschool. Overal lawaai. Toppunt is iemand die al 15 minuten ijle toonladders oefent.
Oh jee, succes. Ik ben net terug maar doe aan drop-off & pick-up bij pianoles. Terwijl dat best leuke les is (via zelfgekozen nummers naar bijpassende akkoorden, dan pas noten lezen). Tussendoor heb ik net even tijd voor de boodschappen.

Verse gevulde pasta met een zak spinazie, kerstomaten, pijnboompitten en wat ik er nog bij verzin.
Oh voor de statistieken: quiche met hollandse groenten, geitenkaas en spek
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
12-11-2019 19:10
haha, regelt de man dan ff een meet & greet???
Ze mogen hem altijd even begroeten. Zo gul ben ik wel :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
12-11-2019 19:23
Weet wel dat je dus vanaf nu bij het zure groepje hoort.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
12-11-2019 19:52
Ze mogen hem altijd even begroeten. Zo gul ben ik wel :proud:
Sorry, Oudblond.....te oud!
Eenpansmaaltijd met savooiekool, ui, gehakt en aardappels
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-11-2019 19:53

:biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
12-11-2019 19:55
Sorry, Oudblond.....te oud!
:proud: 't Is nochthans de moeite waard zo'n prille 40-tiger. Vind ik he, vind ik!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
12-11-2019 19:59
:proud: 't Is nochthans de moeite waard zo'n prille 40-tiger. Vind ik he, vind ik!
Dat geloof ik natuurlijk meteen 😁
Maar daarvoor komen mijn dames daar niet!
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
12-11-2019 19:23
Weet wel dat je dus vanaf nu bij het groepje hoort.
oh jee, dan heb ik wel echt een veel bewogen dag, eerst voor de allereerste keer dat de mods een topic van mij verplaatsen, dan ook nog nieuw op napraat, zelfs al op twee napraat topics op een enkele dag, en nu ingelijfd in het groepje. Moet niet gekker worden, wat overkomt mij nou? Ik voel me net Indiana Jones, die maakt ook altijd verschillende 'life changing events' en bijna-dood ervaringen mee op een dag.
Sudrì schreef:
12-11-2019 19:23
Weet wel dat je dus vanaf nu bij het groepje hoort.

Júist! En dan moet je met iedereen pb-en.
Betty_Slocombe schreef:
12-11-2019 19:22
Te veel pianomuziek.
Echt, overigens, ik zit bij de muziekschool. Overal lawaai. Toppunt is iemand die al 15 minuten ijle toonladders oefent.

Boffert. Mijn buurvrouw geeft pianoles. En ik kan de buurman horen plassen, dus dan weet je het wel.
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
12-11-2019 20:44
oh jee, dan heb ik wel echt een veel bewogen dag, eerst voor de allereerste keer dat de mods een topic van mij verplaatsen, dan ook nog nieuw op napraat, zelfs al op twee napraat topics op een enkele dag, en nu ingelijfd in het groepje. Moet niet gekker worden, wat overkomt mij nou? Ik voel me net Indiana Jones, die maakt ook altijd verschillende 'life changing events' en bijna-dood ervaringen mee op een dag.
En hoe oh hoe ga je dat aan je man vertellen zonder dat hij augurken veilig stelt???
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
florence13 schreef:
12-11-2019 20:44
oh jee, dan heb ik wel echt een veel bewogen dag, eerst voor de allereerste keer dat de mods een topic van mij verplaatsen, dan ook nog nieuw op napraat, zelfs al op twee napraat topics op een enkele dag, en nu ingelijfd in het groepje. Moet niet gekker worden, wat overkomt mij nou? Ik voel me net Indiana Jones, die maakt ook altijd verschillende 'life changing events' en bijna-dood ervaringen mee op een dag.

Je moet wél even melden wat je gegeten hebt, anders raakt Noushi van slag.
the_Wicked_Witch schreef:
12-11-2019 20:47
Júist! En dan moet je met iedereen pb-en.
Ben ik verdorie nou nóg geen lid van het groepje?!?!
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-11-2019 20:47
Júist! En dan moet je met iedereen pb-en.
ahhh paniek, want ik kan niet zien of ik dan pb terug heb want dat heeft viva niet geregeld, dus moet ik de hele dag mijn berichten checken....reguliere baan opzeggen dan maar. Aan de andere kant, Indiana Jones had accuut ook geen tijd meer voor zijn reguliere baan, en als hij het kan, kan ik het ook.
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
12-11-2019 19:08
Echt verzamelaars weten precies hoe en wat en hoeveel ze hebben :whistle:
Nou, dan ben ik een neppe.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-11-2019 20:48
Boffert. Mijn buurvrouw geeft pianoles. En ik kan de buurman horen plassen, dus dan weet je het wel.
Hel.
Wat ben ik blij met mijn 'stedelijke omgeving' waar ik nu..... niets hoor wat niet hier in huis gebeurt. En af en toe een vliegtuig als ik het raam open heb staan en 2 keer in de week gedurende 2 minuten de hakken van de bovenbuuf.
oudblond wijzigde dit bericht op 12-11-2019 20:54
0.82% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-11-2019 20:50
En hoe oh hoe ga je dat aan je man vertellen zonder dat hij augurken veilig stelt???
nee hoor geen probleem, dit hebben we in het verleden al eens uitvoerig besproken, en hij heeft gelijk, bij indiana jones loopt het altijd volgens een vast patroon:
1) hij komt in situatie terecht
2) besluit daar niets mee te maken te willen hebben
3) wordt gedwongen zich er toch mee te bemoeien
4) loopt in zeven sloten tegelijk
5) doet dat met een of andere bijzonder knappe maar hele domme vrouw (die de helft van de sloten veroorzaakt)
6) de slechterik maakt het nog erger
7) in indiana wint uiteindelijk omdat hij rationeel en zonder angst of emotie nadenkt

Wij komen er dus wel.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-11-2019 20:50
Je moet wél even melden wat je gegeten hebt, anders raakt Noushi van slag.
spruitjes met aardappels en spekjes in een overschotel
the_Wicked_Witch schreef:
12-11-2019 20:48
Boffert. Mijn buurvrouw geeft pianoles. En ik kan de buurman horen plassen, dus dan weet je het wel.
Och jee. Ik vind het oprecht heel erg voor je.
In ons eerste huis was het zo gehorig dat we de buurman konden horen plassen, rochelen én ademen in het algemeen. Was gelukkig een fijne kerel, maar ik realiseer me slechts zelden dat ik nu gezegend ben.
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
12-11-2019 20:54
nee hoor geen probleem, dit hebben we in het verleden al eens uitvoerig besproken, en hij heeft gelijk, bij indiana jones loopt het altijd volgens een vast patroon:
1) hij komt in situatie terecht
2) besluit daar niets mee te maken te willen hebben
3) wordt gedwongen zich er toch mee te bemoeien
4) loopt in zeven sloten tegelijk
5) doet dat met een of andere bijzonder knappe maar hele domme vrouw (die de helft van de sloten veroorzaakt)
6) de slechterik maakt het nog erger
7) in indiana wint uiteindelijk omdat hij rationeel en zonder angst of emotie nadenkt

Wij komen er dus wel.
Jouw inburgeringsexamen hier is wat mij betreft gehonoreerd met een grootste onderscheiding!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
yeay!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven