Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 12 november 2019 om 20:59
Ik ben in een soortgelijk huis als dit opgegroeid (jaren 70 woning) en het stoort me niet. Daarnaast, ik woon zonder man, toen ik een keer gilde om een muis in de keuken stond de buurman binnen 20 seconden in de keuken.
Wel een veilig gevoel

dinsdag 12 november 2019 om 21:00
Niet dat ik daar iets over te vinden heb. Maar ik vind jou heel leuk en kijk uit naar jouw schrijfsels hier.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 12 november 2019 om 21:01
Niet te lange teksten, geen spelfouten, hoofdletters gebruiken en HRS spelen als het nodig is.florence13 schreef: ↑12-11-2019 21:00oeps, er is ook nog een verwachtingspatroon waar ik aan moet voldoen???
Zoiets, denk ik.

Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 12 november 2019 om 21:02
Dat hoort bij het initiatieritueel.florence13 schreef: ↑12-11-2019 20:44oh jee, dan heb ik wel echt een veel bewogen dag, eerst voor de allereerste keer dat de mods een topic van mij verplaatsen, dan ook nog nieuw op napraat, zelfs al op twee napraat topics op een enkele dag, en nu ingelijfd in het groepje. Moet niet gekker worden, wat overkomt mij nou? Ik voel me net Indiana Jones, die maakt ook altijd verschillende 'life changing events' en bijna-dood ervaringen mee op een dag.

florence13 schreef: ↑12-11-2019 21:00oeps, er is ook nog een verwachtingspatroon waar ik aan moet voldoen???
Yep, ik heb graag wat vermaak aan het begin van de dag. De slapelozen onder ons graag zo rond 2 uur 's nachts en verder mag je het wel zo'n beetje zelf invullen.
Oh, en Yasmijn hoort graag verhalen over vroeger.
Als je het maar niet over een gele tas hebt
Dat klinkt dan ook weer bekend! Het geluid dat van de hallen op de verdiepingen komt, klinkt wel door in huis. Dus als de buurmannen thuis komen, dan hoor ik hen in de 'hall'. Geeft mij een veilig gevoel: zij horen me ook in de hal en we hebben fijn contact, dus altijd hulp al ze er zijn.the_Wicked_Witch schreef: ↑12-11-2019 20:59Ik ben in een soortgelijk huis als dit opgegroeid (jaren 70 woning) en het stoort me niet. Daarnaast, ik woon zonder man, toen ik een keer gilde om een muis in de keuken stond de buurman binnen 20 seconden in de keuken.
Wel een veilig gevoel![]()
dinsdag 12 november 2019 om 21:03
the_Wicked_Witch schreef: ↑12-11-2019 20:50Je moet wél even melden wat je gegeten hebt, anders raakt Noushi van slag.
Oh ja ik zal dus ook maar even melden wat ik heb gegeten. Witlofsalade met rostirondjes en een rundervink.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wow, gefeliciteerd!
Geen idee in welke napraat ik binnengevallen ben eigenlijk. Ik vermoed heel in het begin ergens.
Maud, jij was er toen ook al, niet?

Ja, je moet goed Nederlands schrijven. Rekening houden met Noushi's voorkeuren voor onderwerpen. (Nou ja, een beetje, heel af en toe) en het helpt als je van katten en chocola en snedige humor houdt.florence13 schreef: ↑12-11-2019 21:00oeps, er is ook nog een verwachtingspatroon waar ik aan moet voldoen???

dinsdag 12 november 2019 om 21:05
Nee hoor. Niet zuigen en gewoon posten en je 'dingetje's samen helder posten zonder te staffen. Gaat voor mij al jaren goed.florence13 schreef: ↑12-11-2019 21:00oeps, er is ook nog een verwachtingspatroon waar ik aan moet voldoen???

dinsdag 12 november 2019 om 21:05
Ja.doornroosje9 schreef: ↑12-11-2019 21:03Wow, gefeliciteerd!
Geen idee in welke napraat ik binnengevallen ben eigenlijk. Ik vermoed heel in het begin ergens.
Maud, jij was er toen ook al, niet?
Voor zover me bijstaat was er ooit een napraat in het fossiele tijdperk. En toen heel lang niet. Deze 121 is van het nieuwere tijdperk en daar was ik al snel bij.
dinsdag 12 november 2019 om 21:06
vroeger als in middeleeuwen, of vroeger als in 'toen je nog klein was'? Ik wil best een ridderverhaal vertellen met bloederige veldslag en maagdelijke jonkvrouwe, die uiteraard ontvoerd wordt door een engerd, wat dus die veldslag veroorzaakt (hoewel me dat natuurlijk van mijn indiana jones idee doet afwijken)the_Wicked_Witch schreef: ↑12-11-2019 21:02Yep, ik heb graag wat vermaak aan het begin van de dag. De slapelozen onder ons graag zo rond 2 uur 's nachts en verder mag je het wel zo'n beetje zelf invullen.
Oh, en Yasmijn hoort graag verhalen over vroeger.
Als je het maar niet over een gele tas hebt
dinsdag 12 november 2019 om 21:06

dinsdag 12 november 2019 om 21:09
O ja, ik bedoel de nieuwe versie natuurlijk. Ik denk dat wij ongeveer tegelijk binnenvielen. Waren een paar fijne forummers bij, die nu niet meer meeschrijven.Maud*de*Braose schreef: ↑12-11-2019 21:05Ja.
Voor zover me bijstaat was er ooit een napraat in het fossiele tijdperk. En toen heel lang niet. Deze 121 is van het nieuwere tijdperk en daar was ik al snel bij.
doe ma nieflorence13 schreef: ↑12-11-2019 21:06vroeger als in middeleeuwen, of vroeger als in 'toen je nog klein was'? Ik wil best een ridderverhaal vertellen met bloederige veldslag en maagdelijke jonkvrouwe, die uiteraard ontvoerd wordt door een engerd, wat dus die veldslag veroorzaakt (hoewel me dat natuurlijk van mijn indiana jones idee doet afwijken)

florence13 schreef: ↑12-11-2019 21:06vroeger als in middeleeuwen, of vroeger als in 'toen je nog klein was'? Ik wil best een ridderverhaal vertellen met bloederige veldslag en maagdelijke jonkvrouwe, die uiteraard ontvoerd wordt door een engerd, wat dus die veldslag veroorzaakt (hoewel me dat natuurlijk van mijn indiana jones idee doet afwijken)
Nee, jaren 70/80 zo ongeveer.

dinsdag 12 november 2019 om 21:10
Vroeger, toen het forum 12 leden had die elkaar in het ene topic de tent uit discusseerden en in het andere topic de grootste lol hadden samen en toen er met de mods nog een fatsoenlijk gesprek te voeren was.florence13 schreef: ↑12-11-2019 21:06vroeger als in middeleeuwen, of vroeger als in 'toen je nog klein was'? Ik wil best een ridderverhaal vertellen met bloederige veldslag en maagdelijke jonkvrouwe, die uiteraard ontvoerd wordt door een engerd, wat dus die veldslag veroorzaakt (hoewel me dat natuurlijk van mijn indiana jones idee doet afwijken)
dinsdag 12 november 2019 om 21:11
dus:
-vertellen wat je gegeten hebt (check)
-verhaal over vroeger (nog niet check)
-iedereen pb-en (ook nog niet check)
-geen lange teksten (is dit een lange tekst?)
-correct Nederlands schrijven (en ja Nederlands in deze zin moet met een hoofdletter, net gedubbelchecked)
-correct hoofdletter gebruik (zie vorig punt)
-katten en chocolade zijn pre (check)
-onthouden dat ik in napraattopic 120 binnen kwam
-niet zuigen (check denk ik)
-niet staffen (check)
-geen gele tassen
-HRS spelen indien noodzakelijk (en ik weet nu wat dat is)
-vertellen wat je gegeten hebt (check)
-verhaal over vroeger (nog niet check)
-iedereen pb-en (ook nog niet check)
-geen lange teksten (is dit een lange tekst?)
-correct Nederlands schrijven (en ja Nederlands in deze zin moet met een hoofdletter, net gedubbelchecked)
-correct hoofdletter gebruik (zie vorig punt)
-katten en chocolade zijn pre (check)
-onthouden dat ik in napraattopic 120 binnen kwam
-niet zuigen (check denk ik)
-niet staffen (check)
-geen gele tassen
-HRS spelen indien noodzakelijk (en ik weet nu wat dat is)

dinsdag 12 november 2019 om 21:11
Ja ik denk ook dat wij zo'n beetje tegelijk waren.doornroosje9 schreef: ↑12-11-2019 21:09O ja, ik bedoel de nieuwe versie natuurlijk. Ik denk dat wij ongeveer tegelijk binnenvielen. Waren een paar fijne forummers bij, die nu niet meer meeschrijven.