Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sudrì schreef:
25-11-2019 14:16
Ah bedankt. Wel al opgezogen, want lag op de vloerbedekking op de trap. Zal de zak voor de zekerheid vervangen.
kunt hem ook gewoon even leegmaken, het gaat niet zo ontzettend snel, beetje vergelijkbaar met strooizout

Het zit er trouwens in als vocht opnemer, dus zodat er geen vocht in je stoppen zit en je jezelf en je volledige huis electrocuteert (als je dat graag wilde weten)
florence13 schreef:
25-11-2019 14:19
kunt hem ook gewoon even leegmaken, het gaat niet zo ontzettend snel, beetje vergelijkbaar met strooizout

Het zit er trouwens in als vocht opnemer, dus zodat er geen vocht in je stoppen zit en je jezelf en je volledige huis electrocuteert (als je dat graag wilde weten)
Dat vroeg ik me wel af ja :proud: Bedankt!
florence13 schreef:
25-11-2019 14:14
Je wil het wel gelijk opruimen, het is een zout en het kan dus bijten in plastic of rubber. opruimen met nat doekje, niet opzuigen want dan kun je je stofzuigerzak stuk maken en dan moet je die weer opruimen.
Ook al is het een zout moet je het nog steeds niet in de soep mikken want je kunt het niet eten.
Tuurlijk wel. Eén keer moet wel lukken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Het is zelfs een uitstekend middel tegen gele scheurtyfus. *

(*je staft maar, forum gaat toch minimaal een maand plat)
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 25-11-2019 15:35
32.22% gewijzigd
Solomio schreef:
25-11-2019 15:12
Tuurlijk wel. Eén keer moet wel lukken.
:proud:
SHIFTY schreef:
25-11-2019 15:32

(*je staf maar, forum gaat toch minimaal een maand plat)
Wat een optimisme :-D
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
SHIFTY schreef:
25-11-2019 15:32

(*je staf maar, forum gaat toch minimaal een maand plat)
Ga je er dood aan als je dat zout niet oplikt, maar wel de gele scheurtyfus hebt?
Sudrì schreef:
25-11-2019 15:35
Ga je er dood aan als je dat zout niet oplikt, maar wel de gele scheurtyfus hebt?

Ja, minimaal!
SHIFTY schreef:
25-11-2019 15:36
Ja, minimaal!
Dus dan heb ik alleen nog de hele scheurtyfus nodig.
Wisten jullie dat hoogopgeleiden anders seks hebben dan laagopgeleiden in een parenclub?
quattro-stagioni schreef:
25-11-2019 15:40
Wisten jullie dat hoogopgeleiden anders seks hebben dan laagopgeleiden in een parenclub?
Als je zelf een beetje opleiding hebt genoten , weet je dat , ja.
Want die poepen niet tijdens het pijpen?
technisch genomen kun je natuurlijk alles eten, dat maakt het niet meteen een goed idee.

In elk geval, je gaat niet dood als je het eet, maar toch kun je het beter niet doen.

In het geval van gele scheurtyfus zou ik er eerder in baden dan het opeten, maar dat is een mening en dus geen medisch advies
Calypso- schreef:
25-11-2019 15:41
Als je zelf een beetje opleiding hebt genoten , weet je dat , ja.
Dat werd dan waarschijnlijk verteld op die ene dag dat ik spijbelde van mijn hoge studie :mrgreen:
florence13 schreef:
25-11-2019 15:43
technisch genomen kun je natuurlijk alles eten, dat maakt het niet meteen een goed idee.

In elk geval, je gaat niet dood als je het eet, maar toch kun je het beter niet doen.

In het geval van gele scheurtyfus zou ik er eerder in baden dan het opeten, maar dat is een mening en dus geen medisch advies
Ik heb geen bad.
Sudrì schreef:
25-11-2019 15:42
Want die poepen niet tijdens het pijpen?
Poepen, dat doen ze toch in België?
florence13 schreef:
25-11-2019 15:43

Dat ligt eraan. Bij okergele scheurtyfus is baden inderdaad het beste, maar bij citroengele scheurtyfus wordt orale toediening geadviseerd.
Sudrì schreef:
25-11-2019 15:44
Ik heb geen bad.

dan komt het nooit meer goed.
Vraag je huisarts om advies
25-11-2019 15:46
Dat ligt eraan. Bij okergele scheurtyfus is baden inderdaad het beste, maar bij citroengele scheurtyfus wordt orale toediening geadviseerd.
pas nou op!!!!! straks heb je medisch advies gegeven
florence13 schreef:
25-11-2019 15:46
pas nou op!!!!! straks heb je medisch advies gegeven
Oh kak... :cencored:
25-11-2019 15:49
Oh kak... :cencored:
nee niet kak, dat is een ander topic
'k Heb wel last van scheurgras. Is ook heel erg, werd me laatst verteld door een tuinman die me advies kwam geven om de tuin winterklaar te krijgen.
25-11-2019 15:44
Dat werd dan waarschijnlijk verteld op die ene dag dat ik spijbelde van mijn hoge studie :mrgreen:
Toen zat jij natuurlijk in die parenclub voor laagopgeleiden :proud:
Dat staat er niet hoor.
florence13 schreef:
25-11-2019 15:49
nee niet kak, dat is een ander topic
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hier :@@:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven